WD40 schadelijk ??

Voor je velgen kan je beter lamp olie(petrolium) of wat ik gebruik diesel!!!!!! In diesel zitten geen weekmakers en is super goedkoop, ontvet super, is goed tegen roest maar wel oppassen dat t niet op je banden komt, ik spoel direct mijn banden met water na en doe t al 2 jaar heb witte velgen no problems!
 
WD40 is echt wonderspul... ruikt lekker, schone handen, glimmen, you name it.

Echt: als je het op een vrouw spuit stopt ze met piepen :)
 
niks schadelijk voor de lak of aluminium!
heb al testen gedaan door op een kapot stuk kuip WD40 te spuiten en een ganse dag in de zon laten liggen. daarna afgewassen en blonk minstens even hard dan tevoren *D . regelmatig al gans de bike mee ontvet en ontrubberd :+ (na een dagje circuit hangt die wel lekker vol met kettingvet en bandenrubber)
velgen reinig ik wekelijks met WD40, zeker na een smeerbeurt van de ketting ;)
blinken nog altijd als nieuw
dus spuiten maar zou'k zo zeggen :}
 
Maar niet je spiegels mee behandelen. Althans het draaipunt van spiegel naar houder. Het spul smeert zo lekker dat je spiegels gelijk los zitten.

[me]SpookySpy vraagt zich af hoe je dan je spiegels weer vast zet[/me]
 
Friteuse - magnetron - ID-tje!! Sprak de huisvrouw.

Meissie 2 herinnert zich nog maar al te goed hoe ze stond te boenen op 2 januari na de oliebollen :X
 
Maar niet je spiegels mee behandelen. Althans het draaipunt van spiegel naar houder. Het spul smeert zo lekker dat je spiegels gelijk los zitten.

[me]SpookySpy vraagt zich af hoe je dan je spiegels weer vast zet[/me]

De moderne mensch heeft maar 2 stuks gereedschap nodig:
1) Iets zit vast en moet los -> WD-40
2) Iets zit los en moet vast -> Duct tape

of brakecleaner
 
Reinigen, poetsen, smeren, ontroesten, lijmoplossen enz enz enz.......

en dat allemaal in 1 busje ???? |(

Hoe doen ze het toch O-)

Zegt jullie de naam Quick and Brite iets ????
 
Uit een ander topic:

misc.php


misc.php


full


:)
 
Voor je velgen kan je beter lamp olie(petrolium) of wat ik gebruik diesel!!!!!! In diesel zitten geen weekmakers en is super goedkoop, ontvet super, is goed tegen roest maar wel oppassen dat t niet op je banden komt, ik spoel direct mijn banden met water na en doe t al 2 jaar heb witte velgen no problems!

probeer het nou gewoon eens. ik beloof je het zal je niet tegenvallen.
 
Nou ik heb het spul gisteren voor het eerst gebruikt: ik had wat verf geknoeid op een enorm roestige moer & schroefdraad. Terpetine kon de verf ondertussen al neit meer oplossen (het was een dag oud). Even dat spul overheen: het verf vloog er af en de moer kon ik er zo af draaien alsof er geen spatje roest op zat. Goed spul!
 
Thanx voor de vele reacties mensen :} ,

Heb de velgen van mn nieuwe Z'tje schoongemaakt met het wondergoedje en jawel ze zijn nog mooier dan bij de aflevering. Enneh ... ik heb ook mn RVS fornuis ermee gedaan .... werkt beter dan mn rvs cleaner. Superspul..

Greeties Snake.
 
:} dit is de beste uitvinding ooit! ;) je kan er ook bv je kopkuip mee inspuiten of de motorkap en bumper van je auto, dan krijg je de volgende keer de vliegen er veel gemakklijker af.
ik ben reeds 1 jaar lid van de wd40 fanclub en waar die mannen hun tips blijven halen idunno 8-)
 
WD40 op een doekje en dan velgen poetsen werkt prima.

Mag WD40 ook op plastic of op de uitlaat ?


Als jullie de motor met water afspuiten,
gebuiken jullie dan ook WD40 op een vochtige motorblok ?
Of is het enkel geschikt om "droog" te poetsen ?
 
Ik spuit serieus alle kuipdelen e.d. gewoon met WD-40. Als ik mijn motor schoonmaak gebruik ik al bijna geen water... Gewoon even Pssssht en je veegt het vuil gewoon heel makkelijk weg.

Ik gebruik alleen water als er heel veel zand op zit e.d. Dat wegpoetsen = krassen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan