WD40 Standbeeld

LeonRSV

Die hard MF'er
8 aug 2002
432
0
Zoetermeer
Zo, na alle verhalen hiero gister effe langs de Halfords geweest om een bussie WD40 te halen. En gelijk effe uitgeprobeerd dus :P :P .

Daarom: Mag ik effe vragen om een standbeeld voor degene die op het idee is gekomen daar z'n velgen mee te poetsen?? Tering, één keer spuiten, doekkie erover en glimmen die handel *D *D *D . Haha, de laatste keer dat Mille d'r velgen gepoetst zijn geweest is zeker twee jaar geleden, maar nu ga ik het misschien nog wel leuk vinden ook om ze te poetsen :? :? . Dus voor iedereen die zich aangesproken voelen en mij op dit idee hebben gebracht: :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} .
Hopen maar dat ik poetsen niet leuker ga vinden dan :] :] :] .
 
.....en dan nog te bedenken dat het vuil ook minder goed op de velg hecht door het beschermende laagje wat je zojuist hebt aangebracht....
 
ALs je het echt zo leuk vind, heb ik nog wel twee zwarte velgen voor je, die origineel wit zijn. :+

:} WD40 :}
 
Ik krijg nu hevige tellsell ideeén..

look scott with only 5 minutes a day you can have great abs so that you can use the rest of your time washing you rims from your bike.. you go scott..its wonderfull, terrific, wow amazing dude.

:P
 
ALs je het echt zo leuk vind, heb ik nog wel twee zwarte velgen voor je, die origineel wit zijn. :+

:} WD40 :}
:^

nu nog even een ander vraagje erbij. Ik heb een CBR600 (91-er) met van die irritante #@$% velgen. Halen jullie het wiel er wel eens uit om goed te kunne poetsen of blijft het wiel altijd zitten? Er zijn namelijk van de hoekjes en gaatjes waar je absoluut klote bijkomt, het wiel er een keer uit halen maakt het denk ik een stukkie makkelijker maar het lijkt me zoveel extra werk.
 
Die tell-sell ideeën met Mike "it's f**cking unbelievable" had ik ook de hele tijd in m'n hoofd. Maar als ik twee jaar bagger er zo af veeg, moet het toch redelijk werken. :} :} . Wel vreemd van die wielen waar wit onder vandaan komt, bij mij komt het diep-donkerblauw tevoorschijn :P . Zou het toverspul wezen dan ;) ?
 
:^

nu nog even een ander vraagje erbij. Ik heb een CBR600 (91-er) met van die irritante #@$% velgen. Halen jullie het wiel er wel eens uit om goed te kunne poetsen of blijft het wiel altijd zitten? Er zijn namelijk van de hoekjes en gaatjes waar je absoluut klote bijkomt, het wiel er een keer uit halen maakt het denk ik een stukkie makkelijker maar het lijkt me zoveel extra werk.

Ik heb dus een '92 CBR, met witte velgen. Ben er echt tijden mee bezig om ze schoon te krijgen. Maar ik haal de wielen er nooit uit, zou wel willen maar heb niet zo'n motorsteun.
 
:P
misc.php
 
nu nog even een ander vraagje erbij. Ik heb een CBR600 (91-er) met van die irritante #@$% velgen. Halen jullie het wiel er wel eens uit om goed te kunne poetsen of blijft het wiel altijd zitten? Er zijn namelijk van de hoekjes en gaatjes waar je absoluut klote bijkomt, het wiel er een keer uit halen maakt het denk ik een stukkie makkelijker maar het lijkt me zoveel extra werk.
Ik heb dus ook witte velgen en gebruik caravanreiniger om ze schhon te maken. Remstof is daar zeker van onder de indruk...
 
Waarmee kan ik mijn remklauwen schoonkrijgen dan, die zitten helemaal onder het stof maar ik weet niet of WD40 o.i.d. daar wel mag. Water en zeep helpt niet.
 
Waarmee kan ik mijn remklauwen schoonkrijgen dan, die zitten helemaal onder het stof maar ik weet niet of WD40 o.i.d. daar wel mag. Water en zeep helpt niet.
Zou daar idd geen WD40 op spuiten, denk dat het dan afgelopen is met remmen. Ik gebruik gewoon motorreiniger, eventueel met een borsteltje wapperen als het echt vast zit, afspuiten met water en ze zijn weer als nieuw.
 
De gene die WD-40 uitgevonden heeft heb ik jaren terug al tot mijn beste VFRienden gerekent.......dit is het lekkerste glijmiddel dat er is en het reinigt ook nog eens super.....wat dacht je van een afzuigkap van RVS.
Alles wat vuil is reinigt dit product ik kan geen leven zonder WD 40 voorstellen.......
 
Zou daar idd geen WD40 op spuiten, denk dat het dan afgelopen is met remmen. Ik gebruik gewoon motorreiniger, eventueel met een borsteltje wapperen als het echt vast zit, afspuiten met water en ze zijn weer als nieuw.

motorreiniger? Welk merk/type??
 
WD40 is leuk, maar het blijft vet, en het trekt dus vuil aan. :( Altijd ff naspoelen met zeep.

Remklauwen reinig je met remvloeistof.
WD40 vreet the "seals" aan, en is vettig en trekt nog meer vuil aan.

Chris
 
Zag laatst dit boek in Canada liggen:
"Wd-40 for the Soul: The Guide to Fixing Everything"

Echt gaaf, stonden de meest vage dingen in die je met WD40 kon doen :)
 
Is dit niet eigenlijk een chopper-topic?

Of raken nou ook al die buikschuivers verslaafd aan de WD40?

:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan