WD40

Lexs850

Die hard MF'er
21 jun 2005
543
0
Almere
:} :} :} :} :} : Hulde aan WD40 :} :} :} :}

Vanochtend besloten mijn motor eens af te spuiten. Je weet wel de overtollige pekel eraf. Daarna de werkplaats ingereden om haar eens verder fijn te verwennen.

Nou ze zag er weer uit om door een ringetje te halen (zoals ze verdient).

Naar huis een heel ander verhaal, stationair prima, maar eenmaal op de snelweg brrrrr gauw de rechterbaan opgezocht en naar huis gereden. (Ze is dus giga betrouwbaar zelfs op twee cilinders)

Thuis de linker pijp lauw de rest goed heet Dus Wd40 en voila wederom 3 stuks die vrolijk snorren.

De moraal van dit verhaal,..... verwennen prima maar overdrijven ........

Goed ieder zijn vak zal ik maar zeggen. De volgende keer effe wat rustiger met water.

:Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y :Y
 
Heel lang geleden in den beginne van MF waren er 2 MFers die dit licht gezien hebben :Y

misc.php
 
m'n oldtimer heeft ook een douche gehad van wd40.. voor de winterstop..
Bling bling..
alleen maar ff oppassen met het wegrijden volgend jaar.. ;)
 
Waar kan je WD40 beter niet op gebruiken? want ik spuit het welles op schroefjes op per ongeluk een beetje op de kap en dan laat hij rotte vlekken achter of haalt verf eraf.
 
Nou voor mijn brik, herstel klassieker was het echt een uitkomst. Fanclub nee, maar ik wilde mijn ervaringen met dit spul met jullie delen.

Het was mijn eerste keer namelijk.

Mijn spatborden, lampen etc smeer ik vlak voor de pekel gestrooid gaat worden in met vaseline, ziet er niet uit maar werkt als een tierelier. :Y :Y :Y :Y :Y :Y :)
 
Waar kan je WD40 beter niet op gebruiken? want ik spuit het welles op schroefjes op per ongeluk een beetje op de kap en dan laat hij rotte vlekken achter of haalt verf eraf.


Ik zou het niet op je schijfremmen spuiten als ik jou was (ervaringsdeskundige :X ) maar voor de rest kan het overal op. Nog nooit problemen gehad met verf, terwijl ik het er toch geregeld -en uitbundig- op spuit.
 
nou op mijn remmen zou nog een idee zijn O-) O-)

Maar ja hoe rem je dan, of rem je dan niet?

Hoe dan ook dat wil ik niet uitproberen.
Blijf liever rijden, dan glijden.
 
nou op mijn remmen zou nog een idee zijn O-) O-)

Maar ja hoe rem je dan, of rem je dan niet?

Hoe dan ook dat wil ik niet uitproberen.
Blijf liever rijden, dan glijden.

Dan denk je:" He, daar is het einde van de straat. Laat ik maar eens remmen." om er vervolgens achter te komen dat remmen geen ene reet meer helpt. Ik had het nog niet eens direct er op gespoten, zat nog wat op een doek waarmee ik m'n remschijf aan het oppoetsen was.
 
Dan denk je:" He, daar is het einde van de straat. Laat ik maar eens remmen." om er vervolgens achter te komen dat remmen geen ene reet meer helpt. Ik had het nog niet eens direct er op gespoten, zat nog wat op een doek waarmee ik m'n remschijf aan het oppoetsen was.


Dan komt het einde toch heel gauw in zicht, doodlopende weg zeg maar _O-
 
idd grote hulde aan de :} :} :} :} WD40 :} :} :} :}
dit is niet zo maar een midel maar gewoon een wonder midel tis goed tege roest
om roestige troep los te maken en zelfs schoon maken van onderdlen en sommige bewere zelfs dat hun sex leve er op vooruit is gegaan *O* *O*

of hoewel ode aan de :} :} :} :} WD40 :} :} :} :} en een nog grotere ode aan de gastdie dit uitgevonde heeft :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
geen iedeey maar ik hou van die vent *O*

What does WD-40 stand for?
WD-40 literally stands for Water Displacement, 40th attempt. That's the name straight out of the lab book used by the chemist who developed WD-40 back in 1953. The chemist, Norm Larsen, was attempting to concoct a formula to prevent corrosion—a task which is done by displacing water. Norm's persistence paid off when he perfected the formula on his 40th try. Please see Our History for more information.
 
Jeetje ik heb wat enthuosiasme losgemaakt zeg, dat is leuk. :Y :Y :Y :Y

Vanochtend functioneerde alles wederom goed.


Jippie en nu schijnt de zon

Dadelijk weer lekker rijden
 
Terug
Bovenaan Onderaan