We gaan Beginnen!!

SpeedFiet

Rookie
8 jul 2004
7
0
Maastricht
Na aangestoken te zijn door het motorvirus na een ritje met mijn broer(Spuit11),toch ook maar eens begonnen met lessen.
Dus meteen kleding gaan kopen,we houden namelijk niet van half werk.
Is het volgende geworden: Textiel jas van IXS Type Meridian, Leren Broek IXS type Venom,Sidi Vertebra 2 laarzen, Shark RSF2 helm en handschoen ook van IXS.

Hierna me meteen bij de grootste familie van Nederland ingeschreven. (niet de AVRO)
Nu nog dat rose papiertje en de stalen ros,en het plaatje is compleet!!!!

full
 
Welkom en succes met lessen.

Ik weet alleen niet of die leren broek zo'n handige keuze is geweest, gezien het feit dat je vast en zeker ook in de regen zult moeten gaan lessen :?
Ik had persoonlijk dan voor het lessen voor textiel gegaan. Maar niettemin mooie spullen ;)
 
Laatst bewerkt:
Ha broertje,

Het feest gaat eindelijk eens beginnen voor je.
Wens je alvast veel succes en zorg dat je het haalt, dan hoef je niet steeds achter op.
Scheelt weer 57 kg!!!!!!! :+

Nu nog een bikerbitch en je bent klaar . :+

Greetz je Broer!!!
 
Meer blauw op straat! :P

Mooie spullen!

edit: wat ligt er nou in je kruis :X
 
Mooie kleding, en vooral die laarzen, vind ik erg mooi, en hoe vindt jij het lessen?
 
Ik zou alleen wel je laarzen andersom (dus de rechterlaars aan de rechtervoet) aantrekken. Op deze manier wordt het een pijnlijk operatie.

Succes met lezzzzzzen
 
Ik zou alleen wel je laarzen andersom (dus de rechterlaars aan de rechtervoet) aantrekken. Op deze manier wordt het een pijnlijk operatie.

Succes met lezzzzzzen


Nee, zo schakelt het nog sneller.
Doet Rossi ook ,heb ik me laten vertellen.
Scheelt zeker 5 pk aan vermogen. *D :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan