We worden genaaid

Prikkie

MF veteraan
24 okt 2001
2.637
37
Vandaag las ik in de moto73 dat de snelheidscontroleurs m.a.w. konten neukers die gefilmd zijn door Peter R. de Vries VRIJ UIT gaan!! Justitie vond dat ze al genoeg gestrafd zijn omdat hun gedrag op T.V. getoond was.Zo komen ze er weer mooi onder uit en kunnen ze weer lekker doorgaan met naaien.Ik durf mijn motor in te zetten dat ze hun voorbeeldfunctie toch weer aan hun laars lappen.Ik kots hier werkelijk van.Had ook al weer een bon binnen voor 10 km te hard. :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :j :j :j :j :j :j :j :j :j :j :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9
 
Ja, en motorrijders zijn altijd de lul!

Net als die hengelose agent in opleiding die een paar keer geflitst werd en meteen van de politie academie werd geschopt! Hij was slechts een keer of 30 van voren geflitst en had een beetje gezwaaid!

Maar ff serieus; dit is echt lelijk hoor, die lui die kunnen alles maken.
Toen met die Pierre Boulle ofzo uit Den haag (of zo\'n ander gehucht), die was toch in z\'n rug geschoten, en wat was het noodweer. Ik weet trouwens niet hoe dat is afgelopen hoor maar dacht dat de agent(en) gewoon weer aan het werk waren.
 
Dat van die pierre bouilly (ofzo) heeft hier natuurlijk helemaal niks mee te maken en bovendien kennen we daar de ware toedracht niet.

Dat deze dienders vrijuit gaan na een reprimande van hun chef is enigzins begrijpelijk, omdat ze nu eenmaal niet zijn geflitst of betrapt door een instantie die daartoe is bevoegd.(wie zegt er niet dat Peter R. de Vries wat met de beelden heeft gerotzooit om het wat spectaculairder te maken).
 
Dat deze dienders vrijuit gaan na een reprimande van hun chef is enigzins begrijpelijk, omdat ze nu eenmaal niet zijn geflitst of betrapt door een instantie die daartoe is bevoegd.

Dat is helemaal waar, had ik nog niet aan gedacht!
En dat tellertje op het dashboard kan natuurlijk wel heel erg makkelijk overdreven zijn.

Maar die gast van 3VO is wel uit zijn fuctie gezet, ach, lekker belangrijk ook allemaal.
Er gebeuren wel meer dingen op de wereld die niet eerlijk zijn.
 
Voor de regio Gelderland - Midden hebben ze wat leuks uitgevonden.
Politie gaat, in diensttijd/privé, een telefoonnummer bellen wanneer ze een overtreding zien zoals \"kleven, door rood\".
Dat wordt ingesproken op het bureau en uitgewerkt tot een proces verbaal. Wanneer agentje weer op het bureau is, kijkt hij het proces na, maakt het officiëel en stuurt het op naar Leeuwarden. De overtreder heeft dan razendsnel de bekeuring op de deurmat liggen.

Lekker dan!!!

Ik weet niet meer waar ik het heb gelezen. Zal ik ff bedenken en het melden.
 
Op vrijdag 18 januari 2002 18:28 schreef bogarde het volgende:Maar die gast van 3VO is wel uit zijn fuctie gezet,

en dat was de enige kop die rolde!!!!
voor de rest smeris gestraft die op heterdaad betrapt is en gewoon doorflitsen die gasten.
 
Voor de regio Gelderland - Midden hebben ze wat leuks uitgevonden.
Politie gaat, in diensttijd/privé, een telefoonnummer bellen wanneer ze een overtreding zien zoals \"kleven, door rood\".
Dat wordt ingesproken op het bureau en uitgewerkt tot een proces verbaal. Wanneer agentje weer op het bureau is, kijkt hij het proces na, maakt het officiëel en stuurt het op naar Leeuwarden. De overtreder heeft dan razendsnel de bekeuring op de deurmat liggen.

Lekker dan!!!

Ik weet niet meer waar ik het heb gelezen. Zal ik ff bedenken en het melden.

Twas op televisie, kweet ut ook niet meer precies maar geloof dat het ergens in Overijssel was en ze noemden het de horkenlijn... stelletje kadootjes :( :( :(

Het was bedoeld om asociale rijders op de bon te slingeren, maar hoe kun je dit ooit bewijzen... geen foto\'s, geen bewijs toch? Op die manier kun je iedereen naaien... :( :(
 
Op vrijdag 18 januari 2002 18:02 schreef Gerard Wösten het volgende:
.. Justitie vond dat ze al genoeg gestrafd zijn omdat hun gedrag op T.V. getoond was....

als of die gasten met hun kop, naam en toenaam op de tv zijn gekomen...

god oh god wat hebben ze het moeilijk.., ze kunnen niet meer over straat
 
Die klootzakken zouden het niet naar hun zin hebben als ze met mij op een verjaardagavondje zijn :9 ,ze hebben dan echt een probleem die avond. :j
 
Vandaag van een cop gehoord dat men in het (o.a) westen van het land meer gaan controleren op agressieve/vervelende weggebruikers....bumperklevers en dat soort gein,natuurlijk met een undercover bike/car volgegooid met onboardcamera\'s.
 
Dan is het enige wat er opzit: Zorg dat je iemand kent bij de KLPD. Even een belletje en hij/zij zorgt er, met een beetje mazzel, voor dat de boel geannuleerd wordt.

Maar iets soortgelijks is toch een keer in mijn voordeel geweest.

Ging, uiteraard na kijken blabla, inhalen.
Alles vrij op de linkerbaan, dus geen probleem zou je denken. Toch wel! Komt er uit het niets een grote Volvo aantrappen die zijn wagen tusen de vangrail en mij zet. Ik had niets in de gaten tot hij naast me zat en begon te toeteren. Kijk naast me en had zijn spiegel aan kunnen raken.
Ik reed met een politieagente die alles vanuit haar spiegels had gezien. Verder reed achter mij een motorrijder die als een dwaas achter die gast aanging. Kenteken in koppie opgeslagen en bij aankomst bestemming gelijk opgeschreven. Ik was me van geen kwaad bewust. Ik hoorde dat op het moment dat ik op de linkerbaan zat ging meneer Volvo inhalen en kon niet lijen dat ik daar al zat waarschijnlijk. Agente heeft bureau gebeld, geverifiëerd en meneer heeft bon van zo\'n 300 gulden gekregen.
Het is allemaal goed gegaan en wil het verder ook niet weten.

Tja, feit blijft dat die gasten meestal in je nadeel zijn
 
Nou het verbaast mij helemaal niks meer dat ze het op deze manier oplossen :j

GEDOOGBELEID toch :?

Maar dan wel op ALLE Fronten a.u.b. & S.v.p.


:j :j :j GEDOOGBELEID :j :j :j
 
ah joh er wordt toch ook niets gedaan aan die groepen jongens van bepaalde afkomsten die jonge meisjes van 12-14 jaar groepsverkrachten ? Aanpakken die hap ! Laat ze het niet meer doen! Zet ze allemaal in een darkroom vol met homosexuele mannen ofzo!
Als ze zelfs die BOA\'s niet een trap onder hun hol geven, dan gaat het ECHT de verkeerde kant op in Nederland... maarja, ging het dat al niet?

En dan die horkenlijn, laat ze maar bewijzen dat ik rechts inhaalde. Als ik rechts inhaal, dan heeft het wel een reden. en wel dat we een linksplakker hebben. Laten ze eerst dus maar bewijzen met foto\'s dat ik een fout heb begaan. Helaas heeft een agent een eed afgezworen dat ie altijd de waarheid verteld, dus het is jouw woord tegen dat van een agent. Dan ga je altijd verliezen :(
 
Als ik nou een webcam op m\'n motor zet zodat iedereen het kan zien... Zou ik dan ook te hard \'mogen\' rijden? :P
 
Dan is het enige wat er opzit: Zorg dat je iemand kent bij de KLPD. Even een belletje en hij/zij zorgt er, met een beetje mazzel, voor dat de boel geannuleerd wordt.

Maar iets soortgelijks is toch een keer in mijn voordeel geweest.

Ging, uiteraard na kijken blabla, inhalen.
Alles vrij op de linkerbaan, dus geen probleem zou je denken. Toch wel! Komt er uit het niets een grote Volvo aantrappen die zijn wagen tusen de vangrail en mij zet. Ik had niets in de gaten tot hij naast me zat en begon te toeteren. Kijk naast me en had zijn spiegel aan kunnen raken.
Ik reed met een politieagente die alles vanuit haar spiegels had gezien. Verder reed achter mij een motorrijder die als een dwaas achter die gast aanging. Kenteken in koppie opgeslagen en bij aankomst bestemming gelijk opgeschreven. Ik was me van geen kwaad bewust. Ik hoorde dat op het moment dat ik op de linkerbaan zat ging meneer Volvo inhalen en kon niet lijen dat ik daar al zat waarschijnlijk. Agente heeft bureau gebeld, geverifiëerd en meneer heeft bon van zo\'n 300 gulden gekregen.
Het is allemaal goed gegaan en wil het verder ook niet weten.

Tja, feit blijft dat die gasten meestal in je nadeel zijn

In bovenstaand verhaal reed ik met een agente in vrije tijd. Er is ook zoiets als een artikel 5.( daar is dit toen ook opgegooid)
Dus wanneer een agent buiten diensttijd in zijn privé mini rondtuft en jij rijd te hard (denkt hij/zij), kan die agent dat op artikel 5 gooien.
Dit artikel dekt dus eigenlijk alle gevallen waarvan redelijkerwijs kan worden aangenomen dat het gevaar opleverd.

In mijn geval had het dus niet uitgemaakt of ik nou wel of niet fout zat. Die bestuurder creëerde een gevaarlijke situatie en had ook voor zijn rem kunnen kiezen, dus: artikel 5.
Het zijn trouwens niet de goedkoopste bekeuringen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan