We zijn er weer [UPDATE 2]

Ehhh, zou ik een ander topic voor benaderen!!! Dit is daar niet voor bedoeld! ;)
-------------------
FF on topic: Ik mis de zoekfunctie!!!!!!!!!je waardeert het pas als het er ff niet is!
Wij allemaal. '(

We wachten met smart op de nieuwe software.
 
Gaan we nog een herstel van de zoekfunctie meemaken dit jaar ? :P

Maar even serieus: het gaat sinds alle upgrade en herstelacties weer goed voorlopig *O*
 
Een dezer dagen krijgen we de de nieuwe hardware én software online..dan gaan we (publiekelijk) betatesten.
 
Heb je een goeie verrekijker :? :P
Of zo'n ding O-)

schmidt.jpg
 
Een dezer dagen krijgen we de de nieuwe hardware én software online..dan gaan we (publiekelijk) betasten.

wanneer kunnen we nu publiekelijk betasten *O* *O*

of zijn jullie de hele zoekfunctie ondertussen vergeten :X

[me]zelf moderators gaan tegenwoordig op vakantie heb ik begrepen[/me] B|
 
Zoekfunctie doen we met dit forum niks meer mee (trekt de software niet meer).

Nog ff wachten dus tot de nieuwe software en servers draaien.
 
Ik zat vandaag naar topics te kijken. Ik kwam er een tegen die verplaatst was, maar in de topiclijst van de TS stond nog steeds het oorspronkelijke subforum vermeld.
Bij het overzetten van de database naar de nieuwe software moet hier mss even op gelet worden. Anders gaan mogelijk alle verplaatste topics naar hun oorspronkelijke subforum terug.

(wsnl. overbodig maar ik dacht: ik post het toch maar)
 
ja,maar alleen gezellige mensen worden daar uitgenodigd :)


Ow jij hebt geen uitnodiging gehad? :X


:+

Ja heey viccie ik ben uiteraard wel uitgenodigd:D haha broertje van Ed Bracam oftewel Gertes:D

Jij was toch ook meegegaan op vakantie met Gert en Judith enz? misschien dat ik volgend jaar ook meegaa. Groetjes!! :W
 
Is er ergens een topic waar je kan zien wat de plannen zijn? Beginpost van dit topic staat weinig over de toekomst van de zoekfuntie.

Forum zonder zoekfuntie is als een glas zonder bier (of andere drank). ;) Die Google-functie is echt k*t om mee te zoeken, je kan veel te weinig specificeren. En het forum was erg handig om dingen op te zoeken...

(En als ik mij niet vergis zijn er zelfs mensen die betalen... Wel donatie of zo, maar toch... :X )

Dus kan ik ergens zien wat de plannen zijn? *D

Edit: Neem aan dat de zoekfuntie gaat werken in de nieuwe forum-software... Mischien handig om mensen te informeren. Mag best na maanden een brakke zoek-funtie te hebben gehad. Wanneer staat het nieuwe forum in de planning bijvoorbeeld? :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan