We zijn niet de enige met achterlijke bestuurders

Gelukkig is het hier (nog) niet zo erg...
Maar dat moet ik misschien ook maar niet te hard zeggen...
Dus...
Gelukkig is het hier (nog) niet zo erg
 
Niet mee lachen

Er zijn bepaalde wegen in industrieterreinen aan de Haven in Antwerpen verboden voor motoren ;(
 
Zijn volgens mij veel races gehouden. Doen ze trouwens ook met auto\'s maar die worden dan weer niet verboden.

Kans is groot dat dit in Nederland ook nog wel gaat gebeuren. Kijk alleen al maar naar dijkafsluitingen :( Auto\'s blokkeren de hele dijk en rijden ook harder dan fietsers, maar die mogen wel blijven rijden.
 
heel de wereld is going CRAZY
nooo.gif
 
Wat voor reden geven ze daarvoor op???

Heeft de overheid dan een reden nodig??

zijn daar op een zondag eens een grootscheepse actie komen doen op de motoren (compleet met heli enzo) waren een 30 motoren een 5 tal direct in beslag genomen (geen nummerplaat, verlichting, verzekering) en bijn al de rest heeft wel een bekeuring gekregen voor wat anders (ze vinden altijd wel iets)

Toen ze de weken erna zagen dat dit niets uithaalde hebben ze er maar borden geplaatst.

Ben er vorige week nog eens geweest en de asfalt is helemaal naar de klote (gaten en scheuren) net op de rempunten voor de bochten, Toeval? :j
 
Wat een stakker die vent !! :j

Weet zeker niks anders te verzinnen ??
Krijgt er waarschijnlijk nog vet voor betaald ook !!

En als hij mentaal helemaal verrot is, en richting alzheimer gaat, mag hij nog meer gaan verdienen en bieden ze hem een post richting europarlement.

Zou me niet verbazen dat neteldame ons vanaf volgend jaar ook daarvandaan gaat jennen. Meestal zo met die afgekeurde ministers van verkeer.
 
Ik vraag me steeds vaker af of je geestelijk instabiel moet zijn om in de politiek toe gelaten te worden...... |( |( |( |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan