We zijn weer los!

jvndh

MF'er
18 mei 2014
42
0
Ja 2015 is voor mij al weer vorige week begonnen qua motorrijden door de K1200gt weer eens wat asfalt te laten zien. Van de week nog ff naar Limburg Brabant geweest om daar al een waterig zonnetje 8-) viel te bespeuren. Toch nog veel pekel op de weg :( , dus daarna was het veel spoelen met koud water.
Anyway, 2015 is qua toeren begonnen, heerlijk!
Fijne veilige kilometers allemaal! :]
 
Gisteren al een motorrijders gezien, maar ik nog niet. Ding staat nog bij de motorzaak en sowieso pekel op straat.

Eerst een paar flinke maartse buien en +15....
 
Er zijn wel al heel wat motorrijders te zien, maar dat zijn dan de die hards :)
Op weg en terug van school heb ik er ongeveer 5 tegen gekomen., waar er normaal gezien in het motorseizoen 20 moeten zijn.
 
Vriendin en ik gaan vanmiddag even een rondje doen. Krijgen de brommers daarna meteen een poetsbeurt. :] moet gewoon weer even rijden.. Fuck die pekel.
 
Nog even, dan gaat die van mij weer de zomerstalling in. Er komen weer teveel muggen en motorrijders op de weg. :+

Doorrijden is een vak.

Die van mij krijgt bijna zijn lente schoonmaak, alle pekel er maar eens af spuiten!

O ja, gisteren was het trouwens heerlijk lente weer voor de bak om te rijden.
 
Nog 1,5 maand wachten.

1,5 maand!? met een beetje mazzel gaat hier op 1 maart de Honda de schuur uit en de straat op voor het eerste ritje na vervangen van wat pakkingen en banden. als dat goed gaat, op 8 maart de eerste (voor mij dan ook ècht de eerste) groepsrit, met de Honda CX/GL club.
kouwe klauwen zullen wel meevallen, de Honda heeft handgrill ingebouwd :)

:]
 
Hier ook al de eerste meters weer gemaakt op de TTR600, was weer heerlijk, beetje fris om de kop maarja.(snotter snotter)
 
Op een handjevol keren na ben ik de hele "winter" met de motor naar het werk gegaan. Maar gisteren wilde ik voor het eerst niet rechtstreeks naar huis rijden. Dus sure, we zijn weer los! :+
 
De thermometer in Groningen gaf vanmiddag lokaal een zomerse 12 graden aan :+
Dus werd het tijd om het stof maar weer even van de remmen te rijden..

Heerlijk weer vandaag... hopen dat de rest v/d week er net zo uitziet.
 
Heb er al een paar ritjes ritjes opzitten, vandaag was het echt goed te doen (al is het nog geen tijd voor leer) en ben ook genoeg mede-mooiweerrijders tegengekomen.
 
Hier ook sinds gisteren het eerste ritje 2015 erop zitten. Heerlijk!
Vandaag is er vers rubber opgegaan dus ik kan er tegenaan! Kan niet wachten op nog mooier weer
 
Heb er al een paar ritjes ritjes opzitten, vandaag was het echt goed te doen (al is het nog geen tijd voor leer) en ben ook genoeg mede-mooiweerrijders tegengekomen.

Net een kleine 120 km achter de rug met een leren pak... 't is her en der wat frisjes maar toch prima te doen :)
 
Zijn 'we' ooit gestopt dan? de winter was zo mild, mijn gs heeft zijn warme holletje nooit gezien.
Elke dag vrolijk met de motor naar het werk. Temperatuur was vrijwel nooit lager dan -1/-2
 
Ik zie het al mannen en vrouwen, we zijn los! Welkom 2015!!
Morgen met de vrouw achterop weer eens even richting Linge en Lek en wat kasteeltjes voorbij zoeven. Taartje en bakkie onderweg en GENIETEN!
Volg me ook op Twitter @reesiedensie ( ja Hagenees he?) dan hou ik je op de hoogte van mooie stukjes asfalt!
 
Zijn 'we' ooit gestopt dan? de winter was zo mild, mijn gs heeft zijn warme holletje nooit gezien.
Elke dag vrolijk met de motor naar het werk. Temperatuur was vrijwel nooit lager dan -1/-2

:^ Hoewel ik een GSR heb en geen warm holletje daarvoor en vrij weinig met de motor naar het werk ga :P
Moet alleen voor ik wat serieuzere km's ga maken met diverse trips nog wel hoognodig het een en ander laten doen :$
 
Laatst bewerkt:
Zijn 'we' ooit gestopt dan? de winter was zo mild, mijn gs heeft zijn warme holletje nooit gezien.
Elke dag vrolijk met de motor naar het werk. Temperatuur was vrijwel nooit lager dan -1/-2
Geen sneeuw gehad ?

Geluksvogel B| :+

Hier (Overijssel) was het soms best glad :X :X :X (even iemand lief aan kijken en ik kwam ook wel op het werk O-) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan