Webshop Icasque.co.uk ervaringen

Bromgek

MF'er
31 jan 2014
173
29
Hallo!

Iemand ervaring met iets bestellen bij deze webshop?

Ik zoek iets dat ik alleen op deze webshop kan vinden. Ik vind via de search niks terug, wellicht heeft iemand hier toch een ervaring mee?

Gr. Ivo!
 
Vage shop. Nauwelijks te vinden op Google, online deel zou opgericht zijn in 2006 maar is dat in werkelijkheid 8 jaar later. Er zit een fysieke winkel in Frankrijk met dezelfde naam als de website maar lijkt op papier niet dezelfde tent. Ze zitten wel naast elkaar in dezelfde straat. Ik zou gewoon met Paypal bestellen (of creditcard als die een dergelijke verzekering heeft), krijg je niks geleverd dan kan je je geld tenminste nog terugkrijgen.
 
Ik zoek voor mijn scorpion exo tech helm een set cheekpads. Deze kan ik buiten deze webshop nergens terugvinden namelijk.
 
staan gewoon op trustpilot (en op fake or safe, wat ik zelf dan bekijk)
je moeten zoeken op de bedrijfsnaam .co.uk of .DE of .com enz. is afhankelijk van de taal die je selecteert, bedrijf is het zelfde (is inderdaad een Frans bedrijf)
 
Ik zoek voor mijn scorpion exo tech helm een set cheekpads. Deze kan ik buiten deze webshop nergens terugvinden namelijk.
Gewoon bij een dealer vragen die scorpion helmen verkoopt.
Dat het niet op een webshop staat betekent niet dat ze er niet aan kunnen komen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: JuH
Terug
Bovenaan Onderaan