website schoolproject

Het is overigens wel een beetje in lijn met zijn naam. Hij steelt van de rijken (sportmotoren zijn meestal duurder) en geeft het aan de armen (arme sloebers rijden geen sportmotoren).
 
Je kan hoogstens zeggen dat JIJ VIND dat het tweede nergens op slaat.

Ik vind het nl wel ergens op slaan :)



Jij hebt zo'n strandstoel ?

Je hebt helemaal gelijk.
Ik zal het aanpassen naar: ik denk dat de motor die je onder je kont hebt zitten niks te maken heeft met de mate van geconcentreerdheid van de bestuurder.

En nee ik heb geen strandstoel.
 
Je hebt helemaal gelijk.
Ik zal het aanpassen naar: ik denk dat de motor die je onder je kont hebt zitten niks te maken heeft met de mate van geconcentreerdheid van de bestuurder.

En nee ik heb geen strandstoel.

Maar de manier van rijden wel.
Op een supersport rij je over het algemeen wat steviger door.
Mijn persoonlijke ervaring is dat mijn concentratie aanzienlijk hoger is als het tempo er een beetje inzit. (zou eigenlijk niet het geval mogen zijn, maar in de praktijk is dit helaas wel zo).
 
Maar de manier van rijden wel.
Op een supersport rij je over het algemeen wat steviger door.
Mijn persoonlijke ervaring is dat mijn concentratie aanzienlijk hoger is als het tempo er een beetje inzit. (zou eigenlijk niet het geval mogen zijn, maar in de praktijk is dit helaas wel zo).

:^, iets te hard zet de zintuigen op scherp, omdat je dan om je heen gaat kijken naar flitsers etc.
 
Bijna al 70 reacties!

Ten eerste wil ik jullie allemaal bedanken voor de (bijna altijd) nuttige reacties, je hebt altijd wel "lui" in een forum zitten die even denk dat ze alles zijn.

Om toch nog even terug te komen op een paar dingen:
- Het is nogal stressvol hier tijdens de lessen, onze "bel" had z'n geluidje al gemaakt en er was dus een beetje vaart vereist, daarom had ik geen tijd om mijn tekst op spellingsfouten te controleren.

nog een paar reacties op de antwoorden van anderen:

Ben er toch niet helemaal uit wat ik van dit soort dingen moet vinden. Tuurlijk, prima om iemand te helpen, maar scholieren weten het forum wel heel makkelijk te vinden. Plemp er een berichtje neer, klaar, schoolopdracht vervolmaakt.

Even ter verduidelijking: Voor het vak O&O (http://www.technasium.nl/Deformule/EenNieuwExamenvak.aspx)
hebben wij nu in het 5e jaar 1 grote opdracht genaamd de meesterproef, hier moeten wij zelf een bedrijf vinden die ons een opdracht kan leveren, uiteindelijk zijn wij bij een verzekering gekomen, deze heer verwacht wel een stukje professionaliteit van ons.
Ook is het de bedoeling dat wij hier het hele jaar voor werken.
Een 1,2,3 opdracht wordt het dus zeker niet.

Knap om (o.a.!) verzekering in zo'n klein stukje zo vaak verkeerd te spellen.
Maar ik zie dat jullie pas scholieren in opleiding zijn, dan valt het nog wel mee.

Ik zal rekening houden met je reactie tijdens het maken van de website :Y
Ik heb heel veel tattoos,
krijg ik korting,
of moet ik effe langskomen
om ze te laten zien.

.. heeft lays die nog steeds in hun zakken zitten?

Hoe kom je door onderzoek van de bestaande sites tot de conclusie dat motorrijders een huiselijke sfeer willen en emotioneel geraakt moeten worden? Ik ben zeer benieuwd naar jullie onderzoeksmethode.

Neem eens een kijkje bij een aantal websites van motor verzekeringen hier zie je heel vaak plaatjes van een motor staan, hiermee willen ze jouw emotioneel (met je gevoel) zeggen, wij houden van motoren wij zorgen ervoor dat je bij ons veilig bent.

waar hebben jullie de verzekering afgelegd ?

Dom, Dom, Stom, Stom. Tja zelfs de besten kunnen dit overkomen :]


Dit was het wel zo'n beetje, verder wil ik jullie bedanken voor alle reacties.
Natuurlijk zijn meer (nuttige) reacties altijd welkom.

Groenten,
uut tweante
 
Hallo motorliefhebbers,

Van school hebben wij de opdracht gekregen om een motorvezekerings website te maken. Na het onderzoeken van reeds bestaande verzekerings websites en de liefhebbers van motoren, zijn wij tot de conclusie gekomen dat de motorliefhebber emotioneel geraakt moet worden. De website moet een huiselijke sfeer hebben (waar de motor rijder zicht thuis voelt).
Nu zijn wij slechts een groep scholieren in opleiding, en hebben wij verder geen verstand van motoren.
Onze vraag leidt dus: wat maakt een motorvekerings site jullie tot het verzekeren van een motor? en waar hebben jullie de verzekering afgelegd?

Bedankt,
Scholieren van Reggesteyn Noetsele

Fout.

Premie/voorwaarden/service
 
En zou houden ze kunstmatig de premies hoog, omdat er genoeg dames vallen voor de charmes van die gladde jongens die je een te hoge premie aansmeren ;)
:? Nee joh, tussenpersoon is een kennis. Die doet het voor graties incl. belastingaangifte. En zo betaal ik de laagste premie en krijg ik het meeste terug 8-)
 
Bijna al 70 reacties!Groenten,
uut tweante
Netjes dat je op deze manier reageert! :Y Ben het er inhoudelijk niet helemaal mee eens, maar het is positief als mensen op deze manier nog reageren in plaats van zich daar ook makkelijk vanaf te maken.

Nu, inhoudelijk:
je hebt altijd wel "lui" in een forum zitten die even denk dat ze alles zijn.
Dit lijkt me iets te hoog van de toren. Het gaat er niet om dat die 'lui' je proberen te dwingen iets volgens hun regels te doen, maar dat je iets meer moeite moet doen voor je iets op een forum plempt, zodat het lijkt (?) alsof je je er wel heel makkelijk vanaf maakt. Dat heeft niets met arrogantie te maken, meer met weerstand tegen luiheid ;)
Het is nogal stressvol hier tijdens de lessen, onze "bel" had z'n geluidje al gemaakt en er was dus een beetje vaart vereist, daarom had ik geen tijd om mijn tekst op spellingsfouten te controleren
Kan ik me voorstellen, maar doe het dan 's avonds of een dag later en doe het dan wat zorgvuldiger in plaats van gehaast net voor de bel. Als je je 'meesterproef' uiteindelijk indient zal een smoes als 'mijn moeder had het eten klaar' ook niet op gaan, dan moet het er gewoon netjes en verzorgd uitzien. Als je mensen op een publiek forum om input vraagt, is het minste wat je kunt doen ervoor zorgen dat het er netjes en verzorgd uitziet en dan is een spelfoutje echt niet erg, maar het is overduidelijk dat dit stukje tekst er met enige vaart in is geramd ;)
Even ter verduidelijking: Voor het vak O&O (http://www.technasium.nl/Deformule/EenNieuwExamenvak.aspx)
hebben wij nu in het 5e jaar 1 grote opdracht genaamd de meesterproef, hier moeten wij zelf een bedrijf vinden die ons een opdracht kan leveren, uiteindelijk zijn wij bij een verzekering gekomen, deze heer verwacht wel een stukje professionaliteit van ons.
Ook is het de bedoeling dat wij hier het hele jaar voor werken.
Een 1,2,3 opdracht wordt het dus zeker niet.
Kijk, prima stukje uitleg! Als dit er nou bij had gestaan in de openingspost zul je zien dat er al veel meer begrip gekweekt wordt! Laat dat stukje professionaliteit in alle onderdelen van je meesterproef naar boven komen en je zult een hoger cijfer krijgen, ben ik van overtuigd!
Neem eens een kijkje bij een aantal websites van motor verzekeringen hier zie je heel vaak plaatjes van een motor staan, hiermee willen ze jouw emotioneel (met je gevoel) zeggen, wij houden van motoren wij zorgen ervoor dat je bij ons veilig bent.
Er zal inderdaad verschil zijn tussen diverse soorten consumenten. Hier op het forum vind je de wat meer doorgewinterde motorrijders / forummers en die zijn niet zo gediend van huiselijkheid, dat blijkt wel. Maar misschien is er wel een groep consumenten die dat juist WEL aanspreekt. Misschien interessant om in je werkstuk te verwerken (als ik nu al niet een open deur intrap)?
Dom, Dom, Stom, Stom. Tja zelfs de besten kunnen dit overkomen :]
Tja, eerlijk is eerlijk, dit was wel een opvallende 'spel'fout _O-

Anyway, eigenlijk heb je gewoon gelijk, een vraag stellen op het forum kan geen kwaad, en je moet ook gewoon schijt hebben aan alle zeikerds (mijzelf enigszins incluis), maar geloof me, hoe netter je jezelf opstelt, hoe meer nuttige feedback je krijgt.

Misschien kom ik nu erg belerend over, maar hee 'deal with it' ;)
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie evdkieft, vindt het altijd mooi dat er mensen bereid zijn om vrijwillig wat tijd te nemen om mij te kunnen helpen.
 
Snap even niet dat jullie een website moeten maken voor een verzekering? Ik neem aan dat het fictief is toch? Jullie hoeven toch niet daadwerkelijk de website te realiseren?
 
Laatst bewerkt:
O trouwens, ben zelf aan het afstuderen(Communicatie & Multimedia Design) dus als je tips nodig hebt dan hoor ik het wel;).
 
Het liefst zie ik de de site compleet in Java opgebouwd met veel plaatjes en nog meer tekst, liefst ook een vinkje voor accoord voorwaarden en dan 30 pagina's met voorwaarden, of een site met rumtime errors, danwel na invullen formulier iets vergeten te zijn en opnieuw te kunnen beginnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan