Wederom commentaar EuroSport

En dan dat commentaar tijdens de 125cc van die twee kneuzen. |(

Raymond Schouten valt, de kopgroep komt een ronde later wederom langs dat punt
en ik meen dat Stoner en Simoncelli onder geel inhalen. Dit wordt 2 minuten later in een vertraagde herhaling nog een keer getoond.

Hebben ze zich een hele wedstrijd lang zitten afvragen waarom deze 2 een ride through kregen. "Blijkbaar gebeurt er achterop het circuit meer dan wij te zien krijgen, Jop" |( Go home!
 
Wat mij betreft wel. On-topic dus. Dit is wat ik en dat andere topic zei over eurosport commentatoren:
Kijk, en dat ben ik dus ook compleet met je eens.
Hetzelfde geldt voor de NOS commentator. Buiten de fouten die ze maken, lijkt 't net alsof ze totaal de spanning niet in een wedstrijd zien. (voor het geval er al eerder commentaar op de NOS verslaggevers geweest is, mijn excuses alvast) :P

Het Engelse commentaar op EuroSport is geweldig, net zoals bijv. Olaf Mol als hij het over F1 heeft of Jack van Gelder op de radio als het nederlands elftal speelt.
Dan gaat de TV op mute en de radio aan!
 
Ach, over het algemeen vind ik het commentaar van Frank Weeink en Job van ostrum bij de GP's nog best wel redelijk. Die boterletter die er de afgelopen race zat die bakte er echter niks van. Wie was dat eigenlijk?

Waar ik me altijd wel enorm aan erger is de speaker van de TT, Jan de Rooij. DIe man is echt geen insider meer in het huidige wegracegebeuren. Namen de hele dag consequent verkeerd uitspreken, maar waar ik me vooral aan erger is dat ie het altijd heeft over dat het vroeger allemaal zovee beter was. Begrijp me goed hoor, respect voor wat onze toppers destijds presteerden maar het is elk jaar hetzelfde liedje. Wil Hartog die weer even mag zeggen dat ie trots is dat ie nog samen heeft gereden met de vader van Rossi en nog even een scherpe analyse geeft (NOT!) van de huidige racewereld, "Antonius Pius Maria van Dulmen" die elk jaar verteld dat er niks aan is om op die BMW een demorondje te rijden (waarom doe je het dan?)... En maar blijven zeuren over 1978 toen "we" met z'n allen op de banken stonden omdat Wil de TT won. Ik denk dat 80% van de huidige TT-bezoekers er toen nog niet bij was en velen daarvan misschien nog niet eens geboren waren.

Die man is gewoon gene insider meer in de racewereld van tegenwoordig. De MotoGP-rijders kent ie misschien nog wel, maar ik denk dat de 125 e 250 cc rijders hem geen zak zeggen.
 
Ach, over het algemeen vind ik het commentaar van Frank Weeink en Job van ostrum bij de GP's nog best wel redelijk. Die boterletter die er de afgelopen race zat die bakte er echter niks van. Wie was dat eigenlijk?

Waar ik me altijd wel enorm aan erger is de speaker van de TT, Jan de Rooij. DIe man is echt geen insider meer in het huidige wegracegebeuren. Namen de hele dag consequent verkeerd uitspreken, maar waar ik me vooral aan erger is dat ie het altijd heeft over dat het vroeger allemaal zovee beter was. Begrijp me goed hoor, respect voor wat onze toppers destijds presteerden maar het is elk jaar hetzelfde liedje. Wil Hartog die weer even mag zeggen dat ie trots is dat ie nog samen heeft gereden met de vader van Rossi en nog even een scherpe analyse geeft (NOT!) van de huidige racewereld, "Antonius Pius Maria van Dulmen" die elk jaar verteld dat er niks aan is om op die BMW een demorondje te rijden (waarom doe je het dan?)... En maar blijven zeuren over 1978 toen "we" met z'n allen op de banken stonden omdat Wil de TT won. Ik denk dat 80% van de huidige TT-bezoekers er toen nog niet bij was en velen daarvan misschien nog niet eens geboren waren.

Die man is gewoon gene insider meer in de racewereld van tegenwoordig. De MotoGP-rijders kent ie misschien nog wel, maar ik denk dat de 125 e 250 cc rijders hem geen zak zeggen.
:^

Die verhalen van die grasdroger uit Abbekerk kennen we ondertussen wel. En Boet? Die ging voor onze neus bijna op z'n plaat toen die een burnout wilde maken met de BMW, wat hem dus totaal niet lukte. Ze kunnen beter coureurs van de huidige generatie vragen die wel verstand van zaken hebben. Tijdens de analyse die wij bij Yamaha van Jurgen v.d. Goorbergh kregen kwamen we meer dingen te weten dan wat er voor de rest van de dag het hele weekend door de speaker wordt geblêrd.
 
"Waar ik me altijd wel enorm aan erger is de speaker van de TT, Jan de Rooij."

Leuk verhaal; Tijdens de KNMV-CUP wedstrijden op Eemshaven doet Jan de Rooij ook het speakerwerk, tenminste wel in 2000. In dat jaar reden Gonnie (mijn vriendin) en ik nog op dezelfde motorfiets maar ik in A groep en zij in de B of C groep. Nu ging het wel eens mis met het transponder systeem. Dus hoort het publiek op een gegeven moment Jan tijdens de A groep training omroepen dat "zojuist is de snelste ronde gezet door nummer 21, Gonnie Verbrugge met 1 minuut ...". Ha, ha, leuk, en het mooie is, Gonnie was op dat moment aan het filmen dus het staat nog op video ook. Leuk voor later.
 
Wat was dit nu weer voor een prutser naast Jop (die zelf natuurlijk ook niet uitblinkt in kennis van zaken, scherpte, enthousiasme, zelfvertrouwen of gebektheid). Ik ben het meeste gelukkig al weer vergeten maar “tweede kopgroep” is blijven hangen als stompzinnige uitspraak. Daarnaast natuurlijk de onvermijdelijke “aardig”, “behoorlijk”, “bijna”, “lijkt me”, “ik denk” en aanverwante onzin om maar vooral niets concreets te zeggen want ze weten bij voorbaat al dat het onzin is wat ze zeggen.

Kunnen ze bij Eurosport nu echt geen betere commentatoren vinden?


Het is goed dat je dit topic al hebt aangemaakt anders had ik het nu zelf gedaan.
Ik heb me namelijk zo geergerd aan die Jan ongelovelijk!! :(
Gewoon teveel debiele uitspraken om op te noemen, maar de dingen die ik me zo snel nog even kan herinneren was bv een discussie tijdens de GP race over biaggi en Rossi en hoe Biaggi beweerde dat als hij een Honda had bla bla bla, jullie kennen die discussie allemaal. Is natuurlijk allemaal allang uitgebreid besproken, maar de verslaggevers vonden dit duidelijk belangrijker dan de wedstrijd zelf waar ik meen op dat moment Barros de derde plek had overgenomen en dit ontging hun natuurlijk compleet.
Net zoals ze ongeveer alles ontging, want ook de gele vlag situatie in de 125cc race begrepen ze blijkbaar niet. Het was duidelijk dat een aantal coureurs hadden ingehaald onder geel (was echt te zien op TV!!) en ze bleven maar herhalen dat ze niet begrepen waarom Simoncelli (en later Jenkner) straf kregen.
En misschien het toppunt van deze Jan was toch wel dat hij in de 250cc maar bleef roepen hoe goed het van Aoyama was dat hij derde was geworden en op het podium enzo... Jesus wat een prutser!! Hij had echt stront in zijn ogen ofzo, want dat soort dingen (dat hij dus vierde was!) kan je normaal toch niet ontgaan!
Zijn collega (meen Job) ging ook niet vrijuit, want die corrigeerde hem dus duidelijk niet.
En dit zijn dus slecht de dingen die me nu even te binnen schieten, want ik weet zeker dat ik nog een hoop vergeet. Zo was het standaard dat ze namen en posities door elkaar gooide.
Mocht iemand van eurosport dit lezen en zelf de wedstrijden(met commentaar) heeft gezien: ONTSLA DIE HAP!!!!!! :o

Oh, en ja ik kan natuurlijk ook naar de BBC kijken (wat ik een volgende keer bij dergelijk commentaar ook zal doen), maar ik vind het geweldig dat eurosport altijd alles live uitzend en ook altijd heeft gedaan. Ik waardeer dit enorm en gun hun dus mijn "kijkers-stem".
Laatste kans dus voor Job (en hopelijk is ipv die Jan volgende keer Frank er weer! :?
 
:^

Leve Jaap Timmer, Toby Moody, Randy Mamola & Julian Ryder!! :}
Lekker tweetalig hier in de Achterhoek! Jippie! :}

VOOR DE LAATSTE KEER:

Negen van de tien kabelboeren zenden alleen nog maar één signaal uit, dus stereo tv of niet, je hebt alleen maar het Nederlandtalige signaal!!!!!!!!!!!


Het is pas 6784 hier gepost, maar telkens weer komt die domme stereo opmerking |(
Hé ed, ......je kunt 'm ook met 't stereoknopje op het engelse commentaar zetten.... O-)

Tjongejonge man, slik toch eens wat valium. Überzeiker!
 
Ik kijk veel naar de BBC:
Goed commentaar (Steve Parrish), veel interviews voor (op de grid), tijdens (uitvallers) en na de race en ook nog Suzy Perry :9~

Overigens vind ik dat Frank W. het goed doet, alleen jammer dat Job van O. altijd zo probeert Franks enthousiasme te temperen:"rustig maar, we zitten pas aan het begin van de race...."
 
Laatst bewerkt:
Ik kijk veel naar de BBC:
Goed commentaar (Steve Parrish), veel interviews voor (op de grid), tijdens (uitvallers) en na de race en ook nog Suzy Perry :9~

Overigens vind ik dat Frank W. het goed doet, alleen jammer dat Job van O. altijd zo probeert Franks enthousiasme te temperen:"rustig maar, we zitten pas aan het begin van de race...."

Maar de BBC doet weer geen bal aan de 125 en 250 he geloof ik. Dat is wel jammer.

Trouwens over Suzy Perry, kun je DIE niet gaan testen voor de M73? 8-)
 
Alle gasten die commentaar hebben op de commentaar van de reporters. Zet je klank stil, en zeur dandat het stil is tijdens de races. Misschien gewoon niet meer kijken. Er zijn er veel die nooit tevreden zijn. Veel mensen kunnen Eurosport niet meer ontvangen, die hebben niets. Ik ben meer dan blij met Eurosport, en ook de commentaar valt best mee.
 
Hé ed, ......je kunt 'm ook met 't stereoknopje op het engelse commentaar zetten.... O-)

Tjongejonge man, slik toch eens wat valium. Überzeiker!
Hmmm.... Waarom verbaast het mij niets dat uitgerekend jij hier nog over na moet kakken. Over Überzeiker gesproken |(

Tsjongejonge, Get a life
 
Alle gasten die commentaar hebben op de commentaar van de reporters. Zet je klank stil, en zeur dandat het stil is tijdens de races. Misschien gewoon niet meer kijken. Er zijn er veel die nooit tevreden zijn. Veel mensen kunnen Eurosport niet meer ontvangen, die hebben niets. Ik ben meer dan blij met Eurosport, en ook de commentaar valt best mee.

Daar betaal ik dus niet voor. Ja betalen, we denken allemaal dat het gratis is maar dat is dus nattuurlijk niet zo, dus wil ik daar iets goed voor terug krijgen. Eurosport is de enige kabel zender die 125, 250, MotoGP, SuperSport en SuperBike uitzend. Als ik de kans krijg kijk ik naar BBC maar die zenden niet alles uit, onregelmatig, niet live en in postzegel formaat.

Betalen voor Eurosport doe je aan je kabelexplotant, die weer aan Eurosport betaalt. Betalen doe je ook middels de produkten die adverteren op Eurosport. En zeg nu niet dat je geen "Ride the winds of change" fiets heb en dus niet meebetaald, uiteindelijk betaalt de consument alle reclamekosten die ter wereld worden gemaakt.
 
Hmmm.... Waarom verbaast het mij niets dat uitgerekend jij hier nog over na moet kakken. Over Überzeiker gesproken |(

Tsjongejonge, Get a life
Wat een verbetering, meestal STA JE MENSEN ZO TE WOORD! Ga zo door, vrind!

Back on topic:
Het was iig wel waardeloos commentaar. Gelukkig kon ik van geluidskanaal switchen!
 
Waar ik me altijd wel enorm aan erger is de speaker van de TT, Jan de Rooij. DIe man is echt geen insider meer in het huidige wegracegebeuren. Namen de hele dag consequent verkeerd uitspreken, maar waar ik me vooral aan erger is dat ie het altijd heeft over dat het vroeger allemaal zovee beter was. Begrijp me goed hoor, respect voor wat onze toppers destijds presteerden maar het is elk jaar hetzelfde liedje. Wil Hartog die weer even mag zeggen dat ie trots is dat ie nog samen heeft gereden met de vader van Rossi en nog even een scherpe analyse geeft (NOT!) van de huidige racewereld, "Antonius Pius Maria van Dulmen" die elk jaar verteld dat er niks aan is om op die BMW een demorondje te rijden (waarom doe je het dan?)... En maar blijven zeuren over 1978 toen "we" met z'n allen op de banken stonden omdat Wil de TT won. Ik denk dat 80% van de huidige TT-bezoekers er toen nog niet bij was en velen daarvan misschien nog niet eens geboren waren.

Die man is gewoon gene insider meer in de racewereld van tegenwoordig. De MotoGP-rijders kent ie misschien nog wel, maar ik denk dat de 125 e 250 cc rijders hem geen zak zeggen.
Bij ons op het talud was er gewoon iemand zo dapper om het draadje van de speaker door te trekken... :} :} :} Weg Mr. de Rooij :+
 
:Z Ik zou alle vriendjes van je MM forumpje even optrommelen dat ze dit hier moeten posten.

Tsongejonge zeg, wat een zielig gedoe.
Ga jij dan al die 'karakter-lovers' van je Ducati clubje uitnodigen, stumper? :9

Ga jij nou maar weer sleutelen. Vast wel weer 1 of andere drijfstang spontaan naar buiten gekomen. })
 
Laatst bewerkt:
Alle gasten die commentaar hebben op de commentaar van de reporters. Zet je klank stil, en zeur dandat het stil is tijdens de races. Misschien gewoon niet meer kijken. Er zijn er veel die nooit tevreden zijn. Veel mensen kunnen Eurosport niet meer ontvangen, die hebben niets. Ik ben meer dan blij met Eurosport, en ook de commentaar valt best mee.

Ok, de suggestie om het Engelse commentaar te pakken is een goeie, maar dat neemt niet weg dat het afgelopen keer in en in triest was en dat hoort gewoon niet. Natuurlijk ben ik heel tevreden met eurosport en dat heb ik ook gezegd.
Maar dat er (zoals hierboven) wordt gezegd dat het commentaar best meevalt dan kun je zelf net zo goed niet kijken, want echt belangrijk vind je de races dan niet! Voor mensen die de coureurs ook niet kennen en het niet echt uitmaakt wat er gebeurd is het commentaar natuurlijk ook niet zo belangrijk, maar voor degenen die wel erg betrokken zijn bij het hele gebeuren , hebben zich echt gigantisch geergerd :o

Ik hoop dat komend weekend Frank weer terug is en dan is het probleem opgelost. Zo niet , dan zal ik inderdaad jullie advies opvolgen en het Engelse commentaar opzetten, want daar had ik nog niet aan gedacht *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan