Wederom commentaar EuroSport

Ok, de suggestie om het Engelse commentaar te pakken is een goeie, maar dat neemt niet weg dat het afgelopen keer in en in triest was en dat hoort gewoon niet. Natuurlijk ben ik heel tevreden met eurosport en dat heb ik ook gezegd.
Maar dat er (zoals hierboven) wordt gezegd dat het commentaar best meevalt dan kun je zelf net zo goed niet kijken, want echt belangrijk vind je de races dan niet! Voor mensen die de coureurs ook niet kennen en het niet echt uitmaakt wat er gebeurd is het commentaar natuurlijk ook niet zo belangrijk, maar voor degenen die wel erg betrokken zijn bij het hele gebeuren , hebben zich echt gigantisch geergerd :o

Ik hoop dat komend weekend Frank weer terug is en dan is het probleem opgelost. Zo niet , dan zal ik inderdaad jullie advies opvolgen en het Engelse commentaar opzetten, want daar had ik nog niet aan gedacht *D
Dat engelse commentaar is echt super. De meeste kabelboeren geven het tweede geluidssignaal gewoon mee!
Mooi is dat Ryder en Moodie altijd een open lijntje naar Randy Mamola hebben, dat levert altijd leuke extra info op.
 
VOOR DE LAATSTE KEER:

Negen van de tien kabelboeren zenden alleen nog maar één signaal uit, dus stereo tv of niet, je hebt alleen maar het Nederlandtalige signaal!!!!!!!!!!!


Het is pas 6784 hier gepost, maar telkens weer komt die domme stereo opmerking |(

Heeft niks met mono of stereo te maken idd. Je hebt ook zo'n knopje met I-II, daarmee kun je de taal kiezen, misschien moet je dat eens proberen. Laat ff weten of het lukt.
 
Waar ik me altijd wel enorm aan erger is de speaker van de TT, Jan de Rooij. DIe man is echt geen insider meer in het huidige wegracegebeuren. Namen de hele dag consequent verkeerd uitspreken,


is dat die "steve jenker" speaker? :X zat me idd mateloos te ergen aan die verkeerde namen de hele tijd... die vent heeft toch ook gewoon een blaadje voor zn neus :X
 
het is trouwens weer ouderwets gezellig hier :}

krijg helemaal het warme zaterdag avond gevoel :o
 
Overigens, om de discussie een andere wending te geven... O-)

Bij een vriend van mij komt uit de linker speaker het Nederlandse commentaar en uit de rechter het Engelse. :? Als we dus alleen de rechter speaker aanzetten hebben we Engels commentaar.

Eén van de techneuten daar misschien een verklaring voor? :9
 
Overigens, om de discussie een andere wending te geven... O-)
Jammer.... ;)

Bij een vriend van mij komt uit de linker speaker het Nederlandse commentaar en uit de rechter het Engelse. :? Als we dus alleen de rechter speaker aanzetten hebben we Engels commentaar.

Eén van de techneuten daar misschien een verklaring voor? :9
Volgens mij staat de geluidsinstelling van je TV op stereo in dat geval.
Op mijn TV kan ik 'm ook op 'tweetalig' zetten waarbij ik kan kiezen of 't linkerkanaal of rechterkanaal over beide speakers wordt weergegeven.

Da's dus dat I-II knopje waar we 't over hadden. :)

Ik zou d'r met alle plezier een screenshot van maken, maar kan ALT/PRINTSCREEN niet vinden op m'n afstandsbediening. :P
 
Jammer.... ;)Volgens mij staat de geluidsinstelling van je TV op stereo in dat geval.
Op mijn TV kan ik 'm ook op 'tweetalig' zetten waarbij ik kan kiezen of 't linkerkanaal of rechterkanaal over beide speakers wordt weergegeven.

Da's dus dat I-II knopje waar we 't over hadden. :)
Wist ik wel, maar ik wou kijken of jullie het ook wisten. O-)

:P

Seriously: ah, op die manier. :) Ik heb geen I/II knopje op mijn TV, maar als ik 'm op stereo zet moet ik dus met de balance toch kunnen kiezen. En ja, ik woon in hetzelfde dorp, dus ik heb dezelfde kabelprovider.
 
Wist ik wel, maar ik wou kijken of jullie het ook wisten. O-)

:P

Seriously: ah, op die manier. :) Ik heb geen I/II knopje op mijn TV, maar als ik 'm op stereo zet moet ik dus met de balance toch kunnen kiezen. En ja, ik woon in hetzelfde dorp, dus ik heb dezelfde kabelprovider.
Zou 't misschien aan 't merk liggen van je tv of ie 't beide kan weergeven of niet? :?

[me]Sjefske heeft eigenlijk ook geen stereo knopje maar wel zo'n I-II knopje[/me] ;)
 
Nou, en met zo'n I-II knopje ben je dus helemaal 't mannetje/vrouwtje (doorhalen wat niet van toepassing is) 8-)

Tenzij je kabelboer weigert om het tweede signaal door te geven. Maar daar zal 'ie dan ook wel een reden voor hebben...... :X
 
ik heb schotel en daar zit zo'n "lang" knopje op. als ik daar op druk krijg ik een menu en kan ik kiezen welke taal ik wil hebben....reuze handig :)
 
Overigens, om de discussie een andere wending te geven... O-)

Bij een vriend van mij komt uit de linker speaker het Nederlandse commentaar en uit de rechter het Engelse. :? Als we dus alleen de rechter speaker aanzetten hebben we Engels commentaar.

Eén van de techneuten daar misschien een verklaring voor? :9
Sinds wanneer heb jij een vriend :?
 
VOOR DE LAATSTE KEER:

Negen van de tien kabelboeren zenden alleen nog maar één signaal uit, dus stereo tv of niet, je hebt alleen maar het Nederlandtalige signaal!!!!!!!!!!!


Het is pas 6784 hier gepost, maar telkens weer komt die domme stereo opmerking |(


Als dat ECHT zo is, dan koop je toch gewoon n (analoog) schoteltje...ben je voor heeel weinig klaar, en wel geweldig engels commentaar....Hier gooide ze eurosport er zomaar af, ff naar de skotelsjop...en tjakka, weer eurosport, met beter beeld dan kabel....kenne JULLIE ook....
 
Ach, over het algemeen vind ik het commentaar van Frank Weeink en Job van ostrum bij de GP's nog best wel redelijk. Die boterletter die er de afgelopen race zat die bakte er echter niks van. Wie was dat eigenlijk?

Waar ik me altijd wel enorm aan erger is de speaker van de TT, Jan de Rooij. DIe man is echt geen insider meer in het huidige wegracegebeuren. Namen de hele dag consequent verkeerd uitspreken, maar waar ik me vooral aan erger is dat ie het altijd heeft over dat het vroeger allemaal zovee beter was. Begrijp me goed hoor, respect voor wat onze toppers destijds presteerden maar het is elk jaar hetzelfde liedje. Wil Hartog die weer even mag zeggen dat ie trots is dat ie nog samen heeft gereden met de vader van Rossi en nog even een scherpe analyse geeft (NOT!) van de huidige racewereld, "Antonius Pius Maria van Dulmen" die elk jaar verteld dat er niks aan is om op die BMW een demorondje te rijden (waarom doe je het dan?)... En maar blijven zeuren over 1978 toen "we" met z'n allen op de banken stonden omdat Wil de TT won. Ik denk dat 80% van de huidige TT-bezoekers er toen nog niet bij was en velen daarvan misschien nog niet eens geboren waren.

Die man is gewoon gene insider meer in de racewereld van tegenwoordig. De MotoGP-rijders kent ie misschien nog wel, maar ik denk dat de 125 e 250 cc rijders hem geen zak zeggen.


Ik erger me (met al mijn motorvrienden) al jaaaaren aan Jan de Rooy. Echt een super prutser!!! Geven ze in Assen elk jaar miljoenen uit voor nieuwe paddocs, Hospitality units, hoofdtribunes en - godzijdank!! - verharding van de parkeerplaatsen en dan hebben ze nog steeds deze super sukkel als commentator.

TT-Assen: als je ooit echt professioneel wilt overkomen dan zul je toch echt ook een DESKUNDIGE stadionspeaker moeten inhuren. Zelfs het duitse en engelse commentaar is nog beter dan wat de Rooy uitkraamt!!!! Echt genant af en toe.....
 
Als dat ECHT zo is, dan koop je toch gewoon n (analoog) schoteltje...ben je voor heeel weinig klaar, en wel geweldig engels commentaar....Hier gooide ze eurosport er zomaar af, ff naar de skotelsjop...en tjakka, weer eurosport, met beter beeld dan kabel....kenne JULLIE ook....

:^
full
 
ermm, dat onzettende tenenkrommende duits en engels komt dacht ik anders ook uit Jan z'n mond.

Nee hoor, dat is iemand anders. Zijn naam weet ik even niet, maar ik weet wel 100% zeker dat het niet Jan de Rooij is. Die knaap is in ieder geval wel beter geinformeerd dan Jan de Rooij.

Trouwens, ik hoorde die knuppel voor wie dit topic geopens is (hij met dat klote-commentaar bij de GP Duitsland) vandaag terug bij de samenvatting op studio sport. Daar werd hij aangekondigd als ene Jan Woesink.
 
Terug
Bovenaan Onderaan