Wederom commentaar EuroSport

John Janssen

Die hard MF'er
26 okt 2001
588
0
Dordrecht
Wat was dit nu weer voor een prutser naast Jop (die zelf natuurlijk ook niet uitblinkt in kennis van zaken, scherpte, enthousiasme, zelfvertrouwen of gebektheid). Ik ben het meeste gelukkig al weer vergeten maar “tweede kopgroep” is blijven hangen als stompzinnige uitspraak. Daarnaast natuurlijk de onvermijdelijke “aardig”, “behoorlijk”, “bijna”, “lijkt me”, “ik denk” en aanverwante onzin om maar vooral niets concreets te zeggen want ze weten bij voorbaat al dat het onzin is wat ze zeggen.

Kunnen ze bij Eurosport nu echt geen betere commentatoren vinden?
 
Bedankt voor het nog ff inwrijven he! :(

In Rotjeknor hebben we geen Eurosport meer op de kabel, wees blij dat je dat lompe commentaar kan beoordelen! ;) :+
 
Wat was dit nu weer voor een prutser naast Jop (die zelf natuurlijk ook niet uitblinkt in kennis van zaken, scherpte, enthousiasme, zelfvertrouwen of gebektheid). Ik ben het meeste gelukkig al weer vergeten maar “tweede kopgroep” is blijven hangen als stompzinnige uitspraak. Daarnaast natuurlijk de onvermijdelijke “aardig”, “behoorlijk”, “bijna”, “lijkt me”, “ik denk” en aanverwante onzin om maar vooral niets concreets te zeggen want ze weten bij voorbaat al dat het onzin is wat ze zeggen.

Kunnen ze bij Eurosport nu echt geen betere commentatoren vinden?
:^

Waardeloos! :r
 
Nog even: bij andere sporten lukt het wel, de autorally commentator vind ik prima, de Tour de France commentator is heel goed. Maar bij gemotoriseerde tweewiel sporten lukt het niet, raar. Zou dat weer de invloed van die eikels van de KNMV zijn?
 
ja en die italiaan met die yamaha gaat aan de leiding, zo daar ging het bijna mis, de man met de honda komt sterk naar voren!! ??

wtf weet die kerel gewoon niet wie er op de machines zitten ofz?? :r
 
was volgens mij gewoon een oue lul, wat een verschrikkelijk dom commetaar

Met als hoogte punt: Biaggi de 'Romein' noemen i.p.v. 'de Keizer'

lol
 
Ik zal het hier ook ff psten ( zag topic niet :X )

Idd wat een flapdrol zeg.Hij zat een heel verhaal af te steken over gibernau terwijl colin edwards in beeld was (geloof ik)
En nog veel meer dingen waar ik me helemaal kapot aan kan ergeren.Opzich zou ik meer nuttige informatie kunnen vermelden , maar ik krijg het niet zo snel me smoel uit dus is het toch niet echt een baan voor mij.
 
uh... er worden 2 audio signalen mee gegeven hoor.
Kan je met je mono/stereo knopje op je afstandsbediening switchen. ;)

moet je natuurlijk wel een stereo tv hebben.. :)
 
hoera engels commentaar is terug op eurosport :} :} :} :}
hoef ik tenminste dat gelul van die twee prutsers niet meer aan te horen. :(
 
Laatst bewerkt:
uh... er worden 2 audio signalen mee gegeven hoor.
Kan je met je mono/stereo knopje op je afstandsbediening switchen. ;)

moet je natuurlijk wel een stereo tv hebben.. :)
VOOR DE LAATSTE KEER:

Negen van de tien kabelboeren zenden alleen nog maar één signaal uit, dus stereo tv of niet, je hebt alleen maar het Nederlandtalige signaal!!!!!!!!!!!


Het is pas 6784 hier gepost, maar telkens weer komt die domme stereo opmerking |(
 
VOOR DE LAATSTE KEER:

Negen van de tien kabelboeren zenden alleen nog maar één signaal uit, dus stereo tv of niet, je hebt alleen maar het Nederlandtalige signaal!!!!!!!!!!!


Het is pas 6784 hier gepost, maar telkens weer komt die domme stereo opmerking |(
Domme stereo opmerking? :?
Mafkees, dit is echt de eerste keer dat ik zoiets zie. Moet je nou ook al bij elke reply eerst de search raadplegen om te kijken of ie wel of niet al een keer gepost is?
Het topic zegt 't al, WEDEROM commentaar EuroSport. Als je dan toch zo nodig wat te zeiken wilt hebben, begin daar dan over te janken.

damn hè... word echt steeds gezelliger hier op MF. :X B|
 
Domme stereo opmerking? :?
Mafkees, dit is echt de eerste keer dat ik zoiets zie. Moet je nou ook al bij elke reply eerst de search raadplegen om te kijken of ie wel of niet al een keer gepost is?
Het topic zegt 't al, WEDEROM commentaar EuroSport. Als je dan toch zo nodig wat te zeiken wilt hebben, begin daar dan over te janken.

damn hè... word echt steeds gezelliger hier op MF. :X B|
Als je nou een newbee hier zou zijn, dan allez, maar als je al 719 dagen geregistreerd bent dan moet je niet aankomen met 'ich hab es nicht gewust' Elke keer als er een topic over het Eurosport commentaar is komt de opmerking over tweetalen keuze weer langs.

Owja??

Ja.

Voorbeeld:

Post van RVFjarno in topic 'Grandprix Sachsenring Topic'
 
Als je nou een newbee hier zou zijn, dan allez, maar als je al 719 dagen geregistreerd bent dan moet je niet aankomen met 'ich hab es nicht gewust' Elke keer als er een topic over het Eurosport commentaar is komt de opmerking over tweetalen keuze weer langs.

Owja??

Ja.

Voorbeeld:

Post van RVFjarno in topic 'Grandprix Sachsenring Topic'
Het zou dus echt niet in je op komen dat ik die topics gewoon nog nooit gezien heb? Ik ben JUIST iemand die niet post als ie niks toe te voegen heeft. Ik post geheel ter goede trouw een opmerking en krijg een hoop gezeik over me heen, ongelovelijk. B|
Ik weet 't wel, deze stemming hangt er ongeveer elk half jaar een beetje maar kom op man... denk eerst ff "misschien heeft ie dat andere topic nog nooit gezien" voordat je begint te miepen. Je weet net zo goed als ik dat als je echt alle topics bij wilt gaan houden je minimaal werkloos moet zijn en verder geen sociaal leven moet hebben. Er worden hier volgens mij per uur 10 nieuwe topics geopend en als je 'zoals ik' alleen de active topics een beetje in de gaten houdt, dan 'mis' je een hele hoop topics hoor. Net zoals dat vorige topic over 't commentaar dus....
 
Zullen we nu weer gewoon collectief Eurosport afz*ken, ipv elkaar? Maakt het een stuk gezelliger hier. B|
 
Shit, het engelse commentaar is met Toby Moody, Randy Mamola & Julian Ryder?
Potverdomme, waar kan ik een schotel kopen...................Nu...
 
Shit, het engelse commentaar is met Toby Moody, Randy Mamola & Julian Ryder?
Potverdomme, waar kan ik een schotel kopen...................Nu...

Gewoon ergens zo'n oude analoge tuner+schotel ergens vandaan halen, ff geluid instellen op Engels (je kunt ook kiezen voor Engels met Duits erdoorheen B| ). Heb ik ook gedaan, kost weinig en bespaart je een hoop gevloek *D .


edit: kijk http://www.marktplaats.nl/markt/elektronica/tvs/73904.htm?zoek=schotel (hier) eens
 
Laatst bewerkt:
Het zou dus echt niet in je op komen dat ik die topics gewoon nog nooit gezien heb? Ik ben JUIST iemand die niet post als ie niks toe te voegen heeft. Ik post geheel ter goede trouw een opmerking en krijg een hoop gezeik over me heen, ongelovelijk. B|
Ga voor de lol eens wat meer topics hier over motorsport lezen en je zult zelf zien dat in bijna elk topic dat over wedstrijdverslag gaat de inmiddels heel erg domme opmerking over het stereo knopje gemaakt wordt. En dat daar elke keer op moet worden geantwoord dat die 2e taal al jaaaaaaaaaaaren niet meer wordt doorgestuurd door de meeste kabelboeren.

Dus domme opmerking? JA.
Of wil je zeggen dat je nog nooit eerder een topic over motorsport gelezen hebt?
 
Ga voor de lol eens wat meer topics hier over motorsport lezen en je zult zelf zien dat in bijna elk topic dat over wedstrijdverslag gaat de inmiddels heel erg domme opmerking over het stereo knopje gemaakt wordt. En dat daar elke keer op moet worden geantwoord dat die 2e taal al jaaaaaaaaaaaren niet meer wordt doorgestuurd door de meeste kabelboeren.

Dus domme opmerking? JA.
Of wil je zeggen dat je nog nooit eerder een topic over motorsport gelezen hebt?
Blijkbaar...

Zijn we nu klaar? :? B|

Commentaar op Eurosport zuigt voor de mensen die geen 2e signaal mee krijgen.
Ik heb daar dus geen last van.
 
Wat mij betreft wel. On-topic dus. Dit is wat ik en dat andere topic zei over eurosport commentatoren:

ik heb al vaker aangegeven (zoek het maar op) dat wat de nederlandse verslaggevers missen is betrokkenheid bij de wedstrijd. Men doet verslag alsof het om een damwedstrijd gaat i.p.v. een motorrace. Nu valt het zeer zeker niet altijd mee om een wedstrijd vol te praten, maar je zou al eens kunnen beginnen met:
a)de namen van de coureurs en teams goed uit te spreken.
b)de juiste naam bij de juiste coureur te noemen. En ook dit is niet altijd gemakkelijk met de steeds onleesbaardere startnummers, maar als je dan de mist in gaat, geef dan ook ruitelijk je fouten toe. Daarbij geven ze met twee man verslag, dus zou de ene de andere moeten corrigeren.
c)goed opletten en zeggen wat je ziet. Dus gaat iemand inhalen, daar meteen op inhaken, dit met stemverhef zeggen waardoor je als kijker op het puntje van je stoel gaat zitten.
d)niet een wedstrijd saai praten. Als een wedstrijd saai is, dan zie ik dan ook. Het laatste wat ik dan wil is een verslaggever die zit te vertellen hoe saai het wel niet is. Grijp die spaarzame dingen die op de baan gebeuren aan om de wedstrijd toch spannend te maken.
e)als er geen inhaalacties zijn, dan wil het nog niet zeggen dat er niets op de baan gebeurd. Zo zat Rossi rondenlang achter Biaggi en je zag gewoon dat hij een gaatje aan het zoeken was om zijn M1 erlangs te kunnen sturen. Zeg dat dan ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan