Radish
MF veteraan
BMW R80 afgefikt en weggedaan. Nu maar weer eens gekeken naar m'n kekke "brommer-grote" (lees: lage) Guzzi V50, een kaal gemaakte voormalige Monza.
Die zal na (ik denk zo'n 6 jaar niet-gebruik in een weliswaar droge garage, onder een zeil) weer in ere worden hersteld, al was het maar voor de kleine eindjes. Op de foto zie je rare kleine uitlaten. Die heb ik ooit vervangen voor Harley pijpen. Daarmee werd konnik me herinneren de tegendruk verknoeid waardoor je de Monza moeilijk aan de praat kreeg.
Gaat allemaal uitgezocht worden door Motortoer in A'dam, die zeiden dat zo lange stilstand geen probleem hoeft te zijn. Een van de knipperlichten is gejat zaggik. Daar zoek ik vervanging voor.
Meer mensen die een Guzzi V50 voormalige Nato of Monza exemplaar rijden? Waar zal ik op moeten letten bij weer in gebruik nemen? Accuutje yes (iemand die weet hoeveel ampere?), benzine zal 'vergaan' zijn. Meer dingen?
Die zal na (ik denk zo'n 6 jaar niet-gebruik in een weliswaar droge garage, onder een zeil) weer in ere worden hersteld, al was het maar voor de kleine eindjes. Op de foto zie je rare kleine uitlaten. Die heb ik ooit vervangen voor Harley pijpen. Daarmee werd konnik me herinneren de tegendruk verknoeid waardoor je de Monza moeilijk aan de praat kreeg.
Gaat allemaal uitgezocht worden door Motortoer in A'dam, die zeiden dat zo lange stilstand geen probleem hoeft te zijn. Een van de knipperlichten is gejat zaggik. Daar zoek ik vervanging voor.
Meer mensen die een Guzzi V50 voormalige Nato of Monza exemplaar rijden? Waar zal ik op moeten letten bij weer in gebruik nemen? Accuutje yes (iemand die weet hoeveel ampere?), benzine zal 'vergaan' zijn. Meer dingen?
Laatst bewerkt: