Wedstrijd! Wie kraakt ActiveTopics ;-)

Op woensdag 27 maart 2002 22:56 schreef Bananeman2002 het volgende:Mwah. Meer hing dan hang. Maar ik zit wel in de IT, als je dat bedoelt? ;)
Maar dat zit 80% van Motor-Forum :P
 
Yep, ook in de IT, en tweakers = startpagina...

zijn we toch een stelletje nurds bij elkaar 8-)
 
Zou 't? Ik kom eigenlijk vrijwel geen motorrijdende ITers tegen tijdens mijn dagelijkse werkzaamheden...
80% is overdreven maar feit is dat er wel een groot deel van de M-F'ers in de IT werkt (mezelf included). Is hier zelfs nog wel eens een topic/poll over geweest. :)
 
Als jullie nu eens lekker jullie kennis nuttig gaan gebruiken, en eens het probleem gaan oplossen in DIT topic.
 
Kijk, daar hebben we het al! Pooh = valsspeler!


:j

Ik had eerst de source bekeken maar die was wat rommelig, dus toen maar in de logs gaan kijken, maar daar stond niks in (rare logs hoor) dus dan maar weer die source en zoeken maar.
 
Volgens mij las ik dit pas vanmorgen en ergerde ik me er toen al aan. Begint hier een beetje op de Huiskamer van GoT te lijken :(
Als een niet-modje een grap als deze had uitgehaald was er direct een slotje op gegooid, dat is een ding dat zeker is. Ik zet wel eens vraagtekens bij het slotjes-beleid hier.

Maar ik vind dat ook off-topic zaken moeten kunnen, het is niet voor niets Algemene Praat. Er wordt genoeg gepraat over motoren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan