Wedstrijdje! Ontwerp de MF Flyer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tsja, hebben we een mooie kans om GRATIS flyers te drukken, moet er natuurlijk wel een flyer GEMAAKT worden he?!! Ik ben ook niet zo creatief, maar er moeten toch mensen zijn op MF die dat wel zijn????????

Creeer!!! CREEER!!! })
 
Ik weet niet op wat voor termijn jullie het zouden willen hebben maar ik zou een poging kunnen wagen.

Uitgangspunten:
Waar motor-forum te vinden is,
Wat motor forum is,
Wie er mogen komen,
uiteraard staat het iedereen vrij een soort Motor- Forum \"logo\" te maken.

Het punt: \'Wie er mogen komen\' is mij niet helemaal duidelijk...

Gizzmo, denk dat ik maar even de specs met je door moet nemen. (als jij ze kan laten drukken?!)
Zit te denken aan A5 liggend of staand.
4/4 of 4/1 bedrukt. (pregen, stansen en vernisjes maar even niet doen??)
Zou het aan kunnen leveren als Quark met ill.eps\'en als illu\'s. Kan je daar mee uit de voeten?
Druk je compu-to-plate of wil je gewoon ouderwetse lithotjes?

Heb zelf net dozen vol Motormaniacs-ansichtkaarten laten drukken. Krijg nu wel een beetje verstrengelende belangen.

B.t.w. wie kon er nou (gratis) stickers laten drukken?
Wil voor Motormaniacs ook stickers laten maken.
Kan ze evt. wel tegen gereduceerd tarief laten maken.
Misschien kunnen wij het combineren als wij dezelfde formaten aanhouden en evt. zelfde kleurstellingen. Zit zelf te denken aan zwart/wit aangevuld met evt. blauw en geel. Deze laatste zijn onderdeel van MM-huisstijl maar komen ook aardig overeen met motor-forum huisstijlkleuren.
Denk wel dat het vinyl-stickers moeten worden en geen papieren stickers. Anders zijn ze na twee regenbuien weg. Betekend dat ze gezeefdrukt moeten worden en niet in offset.


Hoor graag wiewatwaarenwanneer.
 
Maakt niet uit in welk progsel he daemon.. \'t gaat ons maar om\'t resultaat.
Kan altijd omgezet worden naar andere formaten toch?

als iemand het gaat maken in photosoep, dan kun je dat niet echt handig terug zetten naar illustrator of naar quark.

moet ff meer bekend zijn welke formaten, dpi, zwart/wit / kleur of pantone\'s, in welk programma, etcetera...

misschien ook handig als iedereen een leuke, mooie, gave of stoere foto\'s van zichzelf, motor, motor met zichzelf van goede kwaliteit (300 dpi of zo, dan kun je hem nog vergroten en zo) in een topic plaatst als attachement of zo?

dan moet het bekend zijn of er van de huiskleuren gebruik gemaakt moet worden (zo ja welke zijn deze), en welke stijl, wat is het doel, wat moet er in ieder geval op staan en wat hoe moet het er uit zien?

heb eigenlijk wel zin, maar het is zo\'n tijd geleden dat ik dat deed (paar jaar), ik weet niet of ik het nog kan.
 
Op donderdag 06 december 2001 12:46 schreef Dennis Sol het volgende:
Ik weet niet op wat voor termijn jullie het zouden willen hebben maar ik zou een poging kunnen wagen.


JAAAAAHHHHHH !!! :} :}

We hebben hem zo ver jongens! :) Thumbs up!


(Als je het nu in je baas zijn tijd doet, betaalt
hij je eigenlijk }) ).

O ja... www.socalriderbabes.com geeft misschien
nog goede inspiratie voor een MF kalender :+
(Mocht je nog tijd over hebben ;) ).
 
Ho ho, jongens, we gaan een beetje de verkeerde kant op.

Ik heb vertelt in het topic: reclame voor het MF forum namelijk onderstaand:


Door Gizzmo13 op 03-12-2001 00:57



Ik ben best in voor een donatie.
Ik wil best wel me motor neer zetten als ik er ook ben.
Ik wil best wel op de stand staan.

EN NU HET BESTE.

Ik kan gratis en voor niets kopieen draaien.
Full color is ook geen probleem.
Laat het wel even ietsje van te voren weten.
Laat mensen hun email opschrijven, mailen wij hun wel de link naderhand, anders zijn ze het toch vergeten.



Dus ik kan kopieren en/of printen.
Zwart/wit en full color.
Dit gebeurd op hoogwaardige kopieers/printers.
Dit alles gebeurd met de gratie van me chef, dus ik moet het ook niet te gek maken.
Daarom had ik bedacht A5 formaat, kunnen er gelijk 2 op 1 A4, en om het simpel en snel te laten gebeuren het liefst enkelzijdig.

Hoe het wordt aangeleverd, het liefst zo simpel mogelijk, resolutie maakt niet uit, 1200*1200 dpi bv.
Dus zoiets als je thuis ook kan uit printen op je inktjet, alleen nu op mooie full color laserprinters, dezelfde als in het verleden wel eens vals geld in omloop is gebracht. Maar niet door mij hoor.

Dus een A5 met bovenaan een loge, een URL en wat uitleg met een fotótje lijkt mij, en leef je uit met de kleuren.

Hoeveel denken jullie dat we er nodig hebben???
Als het er heel veel worden kan ik nog altijd verder gaan in zwart/wit.
Hoe eerder ik de layout heb, hoe meer ik er kan printen.

Dus ook een zucht van verlichting voor Dennis Sol, komt niet in de buurt van je ansichtkaarten.

See You
 
Ik ben niet zo artistiek. Maar zal in het weekend wat proberen te maken.Als het lukt zie je het wel op het M-F verschijnen.En als het niet lukt dan zie je niks :)
 
Ik heb vandaag een poging gedaan, maar het blijkt dat ik over weinig creativiteit beschikt, want ik kwam niet verder dan het logo van het Forum te pikken en dezelfde achtergrond eraan te plakken.
Maar ik ben niet blij met de kleur, die kan beter blauw zijn, net als de achtergrond van het forum, maar ja, hier mij eerste poging, echter wel zonder tekst, want me inspiratie was op.
Maar om jullie andere ook een beetje aan het werk te zetten, zie bijlage.

misc.php




Bijlage: flyer kopie.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bogarde :}

Daar sta ik nl. ook op, op die groepsfoto onderaan. ;)

lijkt nog nergens op maar wordt nog wel wat, en die groepsfoto komt er ook op, nu nog maar hopen dat een hele mooie kan maken en dat ie gekozen wordt.

En je staat helemaal links hé? (op de foto dan)
 
ik zou zeggen doe het op A5 formaat, is veel handiger te hanteren (1 kere vouwen en \'t kan weggestoken worden) en\'t ziet er gewoon beter uit.

Ik vind de laatste hierboven wel knap trouwens ;)
 
Laatst bewerkt:
Euh.. kun je niet gewoon de index van dit Forum als flyer gebruiken, daar staat immers op wat er hier zoal te doen is :?
 
misc.php


Zo, mijn inbreng
Is nog niet erg goed afgewerkt..maar geeft
al aardig een idee wat het worden moet..

Wat vinden jullie trouwens
van dat kereltje met zijn
zijwieltjes die een wheely maakt..
Jong geleerd is... :}

O ja, het formaat is nu meer een a4-tje in de lengterichting gehalveerd... ,ag dat ook??

 
Laatst bewerkt:
Zoiets? 8-) Zie attachement (voorbeeld verkleind)

Ik vind de tekst wel goed, maar alleen ff 2 opmnerkingen.
1. Met die grote ruimtes tussen de stukjes tekst is het niet lekker te lezen, dus aan elkaar aub. 2. Verder vind ik het aanspreken van mensen met U niet echt bij een forum passen. We zijn jong, de meesten dan, snel en wild en willen dat ook naar buiten toe uitdragen lijkt me.

Idee is goed, nu alleen nog ff verder uitwerken.
 
Leuke ideeen mensen!

Paul, ziet er leuk uit zeg! Je zou er wat meer namen van forums in kunnen zetten, zoals Supersports en Waar is wat te doen ofzo...

Maar ga vooral zo verder, toppie! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan