Wedstrijdje! Ontwerp de MF Flyer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Unstable

MF veteraan
5 jun 2001
1.864
0
Mijn fiets..:)
Nu het balletje rondom deelname van Motor-Forum aan de Motorbeurs in Utrecht een beetje begint te rollen, willen we ietwat op de zaken vooruit lopen.
De voor velen bekende gebruiker Gizzmo heeft aangeboden geheel kosteloos een groot aantal flyers (A5 formaat) voor ons te willen gaan drukken. Deze kunnen wij dan natuurlijk gaan uitdelen op de Motorbeurs!

De mogelijkheid is er om 2 verschillende soorten te drukken, een Full Colour flyer en een zwart-wit flyer. Nu alleen nog een ontwerp, en daar zouden we graag hulp bij kunnen gebruiken.
Dus hierbij een oproep aan een ieder om 2 flyers te maken, die er zo mooi en pakkend mogelijk uitzien. Waarin iig het volgende vermeld wordt:
Waar motor-forum te vinden is,
Wat motor forum is,
Wie er mogen komen,
uiteraard staat het iedereen vrij een soort Motor- Forum \"logo\" te maken.

De gene (of 2 personen) van wie de flyer gebruikt gaat worden kan een van de eerste Motor-Forum goodies verwachten. (uitdagend ofnie? :) )
 
ik ben wel benieuwd: worden de ontwerpen intussen ook online gezet? Ik vind het wel leuk om de diverse creaties eens te bekijken.
 
Het uurtarief wat ze voor mij rekenen bij het reclamebureau waar ik werk is fl. 275,-
Dus mochten jullie nog een goede creative consultant nodig hebben... *D
 
en gemiddeld gooit dennis 550 denkbeeldige piekies weg door hier alle postings te bekijken.

Ik ben trouwens niet creatief onderlegd om een flyer te gaan maken.
 
Denkt toch niet dat ik voor de kat z\'n .... een beetje mijn dure uren ga zitten te verkwanselen!
Heb hier op mijn werk al speciaal een kostenpost moeten aanmaken om alle motor-forum-uren op te schrijven.
 
Kan wel ff een maat van me vragen. Is DTP\'er en heb hem al eens kunststukjes uit zien halen op z\'n Apple...

Word toch tijd voor een echte pc ;)
 
Kom kom Dennis.

Eeuwige roem op MF is toch onbetaalbaar!

En anders komen we denk ik niet veel
verder dan harkpoppetjes op fietsen met eiervormige wielen..

P.S. Sex sells.. })
 
Denkt toch niet dat ik voor de kat z\'n .... een beetje mijn dure uren ga zitten te verkwanselen!
Heb hier op mijn werk al speciaal een kostenpost moeten aanmaken om alle motor-forum-uren op te schrijven.

Eeuwige roem EN wellicht goedkopie MF T-shirt gedrukt en wel...druk nummer 1!!!! (ik gis volkomen naar de goodie die uitgereikt wordt btw. :+ )
 
Eeuwige roem op MF is toch onbetaalbaar!

En anders komen we denk ik niet veel
verder dan harkpoppetjes op fietsen met eiervormige wielen..

Goedgoed ik zal de spits afbijten:

flyer.jpg


:+
 
Laatst bewerkt:
ik zit eigenlijk wel te wachten op de echt mooie ontwerpen van de creativelingen onder ons. Goede tekst kan op de achterkant natuurlijk. Beetje uitleg over de site en wat we allemaal doen of gaan doen met elkaar op motorgebied (de ranzige verhalen mogen achterwege blijven).
 
Is die te koop? Handtekening eronder en inlijsten!! :P
Wat een kunstenaar die BYM :}

Ahhhh, mijn fans roepen me, op verzoek maar even een krabbeltje gezet :+



Op woensdag 05 december 2001 11:49 schreef Johan Verhagen het volgende:
Ik denk dat Abby maar een foto van haarzelf op de flyer moet zetten. Wint ze gegarandeerd ;)


Ze zegt in haar posting ook dat alles wat achter #1 staat met een korreltje zout genomen moet worden omdat ze op internet zit waar alles een beetje wordt overdreven......

Okee, BEWIJS willen we zien Abby, BEWIJS!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Mischien beetje stomme vraag hoor maar;

wat voor\'n foto\'s mogen erop komen te staan (folder/flyer zonder foto\'s = prut).

Kunnen wat forummers wat mooie en/of spectaculaire foto\'s beschikbaar stellen?

Als je gewoon overal foto\'s vandaan jat dan kun je wel eens problemen krijgen denk ik (en omdat we nu toch zo op de legale toer zijn hier lijkt het me beter om dat te vermijden).
 
ik zou graag mee doen, maar heb ff geen tijd...

waar wordt het trouwens in gemaakt? gewoon in Quark of zo?
 
Is er nu eigenlijk al iemand effectief bezig aan een flyer of zit iedereen te wachten tot een ander eraan begint?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan