weekend 13/14/15/16 september Nordschleife

Een keting die breekt...kan niet Martin,is tie niet op de schakel los gekomen waar hij op geklonken is.

Meestal/bijna altijd is er meer schade na zoiets(er word niet goed geklonken ;)

Verder dus weer een mooie ringdag gehad..lees ik zo :}

Mar1tin heeft er een 520 omliggen, en met alle respect voor Mar1tin, snap niet dat mensen dat doen, heb al zovaak gehoord dat die dingen breken, als je pech slaat die je blok of been naar de klote, of staat je achterwiel in ene vast.

Nee, jammer van het verschil in gewicht, ik hou een 530.
 
Mar1tin heeft er een 520 omliggen, en met alle respect voor Mar1tin, snap niet dat mensen dat doen, heb al zovaak gehoord dat die dingen breken, als je pech slaat die je blok of been naar de klote, of staat je achterwiel in ene vast.

Nee, jammer van het verschil in gewicht, ik hou een 530.

LEES JE MAIL Gizz!!!!!!
 
Mar1tin heeft er een 520 omliggen, en met alle respect voor Mar1tin, snap niet dat mensen dat doen, heb al zovaak gehoord dat die dingen breken, als je pech slaat die je blok of been naar de klote, of staat je achterwiel in ene vast.

Nee, jammer van het verschil in gewicht, ik hou een 530.

Ik wist niet dat die dingen meer kans hadden op breken/losspringen bij de schakels.
Ik had namelijk in m'n achterhoofd zitten dat als ik een keer een nieuwe ketting nodig had er misschien een 520 om zou leggen
 
Zo net een half uurtje terug...pfff ben GAAR! En wat zie je weinig door een donkervizier vol met vliegen als t stikdonker is buiten :z

Heerlijke dag gehad! :} Dag begon hier in Den Bosch met een heerlijk zonnetje....snel naar Joris gereden en door naar Weert. Iedereen verzamelt en op t gas *D Naarmate we zuiderlijker reden werd t steeds grijzer aan de hemel en nog koud ook! :( De B258 was zeiknat, dus doorrijden zat er daar ook niet in.....maar dat hebben we op de terugweg nog maar eventjes ingehaald :P

Totaal 6 rondjes gereden vandaag...ging lekker vloeiend en snel :} Alleen mezelf een paar keer gruwelijk lopen ergeren aan een stel motorrijders die dus TOTAAL geen ruimte wilden maken :( Ze bleven maar hinderen!! Als je wilt weten hoe pissed off ik was vraag t de rest maar die erbij was, ze hebben me tot ver horen vloeken 8-)

Net voor we naar huis gingen nog even met Todd in zn Corvette meegereden...ze deden een rondje met 3 Corvette´s achterelkaar :) T werd pas echt spectaculair toen ze bij de 2e caroussel er met een drift uitkwamen (die niet voorzien was) en de vangrail erg dichtbij kwam |( Overcorrectie de andere kant uit en toen weer recht in t spoor :} Was ff zon momentje zeg maar :+ Geluukig wel op video vastgelegd vanuit een van de andere Corvettes *D

Terugweg over de B259 als een speer gereden, halverwege nog ff mn ketting moeten smeren want die liep zp droog als maar zijn kon....k werd gek van t getril in mn voetsteuen :) en toen stonden we idd toevallig wat te eten ja PAUL! :j

Ben echt op nu, k ga pitten
 
Martin, er viel met vanmorgen al iets op aan je ketting he! Don´t say I didn´t tell you 8-)

Maar wel zuur zeg :( Blij dat t zo dicht bij huis was EN dat er verder niks ernstigs is gebeurd :} En hulde voor de snelle thuisbrengservice :} !

Nou alleen nog niet op tijd voor t eten, en je ging nog wel zo mooi op tijd weg |(
 
Het rijden op de Ring ging de eerste 2 rondjes kl*te. Kon de lijnen niet vasthouden. 3e en 4e en 5e rondje gingen beter, maar nog lang niet zo goed als 2 weken terug. Op de een of andere manier krijg ik mijn draai dit jaar niet.... Of volgend jaar beter gaat????

Buiten het rijden om was het heel gezellig met de maten. Voor herhaling vatbaar. Vogende week ga ik niet (denk ik nu) maar over 2 weken.....

Jongens bedankt voor een heerlijke dag. :} :}
 
Hehe, Zuruck :)

Heenweg ging erg langzaam (en daar was ik mede schuldig aan ;( ) doordat we de groep bij elkaar hebben gehouden de hele weg. En zodra er vooraan ingehaald werd trok de groep nogal snel uit elkaar en konden ze vooraan weer kilomters wachten voordat de achtersten weer bij waren. Sorry.. :P

Het was pokkedruk op de ring maar gelukkig was er formule 1 en het werd inderdaad rustiger halverwege de middag. :}
Rene (blade10) was er ook nog (toevallig :? ) met een 'pupil' die hij een rondje voor had gereden en was druk bezig zijn camera in de gekste standen op zijn fiets te tapen.
We wachten geduldig op de video :)

Na weer de halve dag de kat uit de boom te hebben gekeken heb ik ook nog een rondje Ring gereden *D :] . De eerste paar kilomters gingen best goed, lekker rustig en ik herkende een hoop de eerste paar kilomters van de video's van Paul (2fast4you) en dat scheelt een hoop moet ik zeggen :} . Later opeens een hele golf van verkeer achter me, helemaal naar rechts gegaan en rustig doorgetoerd totdat het weer rustiger was. Opeens een mooie bocht naar rechts, ik denk laat ik ook eens de hele breedte van het circuit gebruiken zie ik nog net dat er een Porsche naast me zit (die er 5 seconden daarvoor nog niet was...pfff...).
Toen nog aangehaakt bij een toermotor een stukje, maar ook die moest ik laten gaan doordat ik in de verte alweer van alles op me af zag stormen.
En de laatste paar kilomters was het weer lekker rustig en kon ik de bochten mooi maken maar had ik geen idee meer waar ik was en hoe de bochten liepen. De laatste bocht voor het rechte stuk liet ik nog een BMW 5 toering voorbij gaan...haalt die me nog op geen halve meter afstand in.. :j :j Ik had hem beter voor kunnen blijven want hij zat al minuten in mijn spiegels dus echt snel was ie niet (al dacht hij daar zelf volgens mij anders over :? :? )
Maar ja, het rechte stuk kwam dus en dan sta je dus stom te kijken met je koekblik... }) })

Op de terugreis maar gezegd dat ze gewoon door konden rijden dat ze niet op ons (Bart en ik) hoefden te wachten staan ze elk half uur ergens bij een tankstation wel wat te vreten.. |( |( :P ;)

Al met al een topdag gehad 8-) 8-)
Jongens bedankt!! :} :}

(volgende week weer ?? }) )

Heb er ook maar één rondje op gereden. Heel herkenbaar!
 
Een keting die breekt...kan niet Martin,is tie niet op de schakel los gekomen waar hij op geklonken is.

Meestal/bijna altijd is er meer schade na zoiets(er word niet goed geklonken ;)

Verder dus weer een mooie ringdag gehad..lees ik zo :}

Nope, tis echt de schalm die middendoor getrokken is ter hoogte van de rol! :(
Klinkschakel zit nog steeds op z'n plaats :}
Vermoedelijk een tik meegehad toen m'n achtertandwiel op Zolder uit elkaar spatte :P
 
Mar1tin heeft er een 520 omliggen, en met alle respect voor Mar1tin, snap niet dat mensen dat doen, heb al zovaak gehoord dat die dingen breken, als je pech slaat die je blok of been naar de klote, of staat je achterwiel in ene vast.

Nee, jammer van het verschil in gewicht, ik hou een 530.

Schalmgrootte/treksterkte is vrijwel gelijk bij een 520/530 ketting, grootste verschil zit um in de breedte! Verder zou het zo moeten zijn dat door de geringere M.V.K. de mechanische belasting lager zou kunnen zijn!
Verder is het idd zoals Fabian al opmerkte dat m'n kettingspanning aan de slappe kant was! Dit is (was :P ) idd zo i.v.m. een behoorlijk strak punt in de ketting====> dus te lang gewacht met vervangen |( |( |(
Eigenschuld dus! '(
Hopelijk is het geen ravage onder m'n voorste kapje :? Heb nog niet gekeken ;)
 
Nog ff een berichtje tikken voor het M-F, Paul (Twisted) moet niet denken dat hij de enige was die lol had :)

Vanmorgen met Michael, een dorpsgenoot met een R6, om 08:00 u vertrokken uit Uden met blue skies. Voor de zekerheid een hemd met lange mouwen aangetrokken want het zou kil zijn. Bij Venlo begon het wel erg bewolkt/nevelig te worden en dan krijg je het toch een beetje koud op een sportieve motor zonder enige vorm van windbescherming...

Over de heenreis valt weinig te melden, lekker saai maar wel relaxed/snel via de A73/A67/A61/A1/B258, wel ff een heel klein momentje bij een rotonde in Mill. 10 km van huis en bij 13 graden is de Metzeler Rennsport nog niet op bedrijfstemperatuur, gelukkig is de reactie goedmoedig :}
Na 230 km, volgetankt en 2:15 u later stonden we op de Ring, het zonnetje begon net door te komen. Helaas was de baan hier en daar nog nat en dan wordt het wel een beetje Russisch roulette zoals de Ring kenners zullen weten. Na tig rondjes weet je wel zo ongeveer waar de sneakie plekjes zitten maar als er dan enkele cm's buiten de ideale lijn natte plekken zijn dan is de marge voor een foutje nóg kleiner.
Een goed moment om een ronde rustig voor te rijden en Michael een beetje te leren hoe je moet rondrijden op de Nordschleife... Mán, dan kom je er pas achter hoe irritant het is als je continue moet oppassen wat er van achteren aan komt denderen! Voor Ringnieuwelingen een (dure) tip, maak veel ronden en je hebt er steeds minder last van :)
Na een bakkie cappuchino in de Grüne Hölle maar weer eens de baan op voor een snellere ronde, geen natte plekken meer, MOOI :}

Inmiddels zie ik een stukkie verder een groepje M-F'ers staan w.o. Paul 2x, Mar1tin, Fabian en Joris. Namen...sorry jongens, ik ben de rest alweer kwijt! Later kreeg ik nog een telefoontje van Ronald, ook een dorpsgenoot met een R1 die samen met een collega in de buurt reed en ff kwam kijken op de Ring. Een beetje bijgekletst in de stralende zon, heerlijk 8-)

Hoog tijd om de videocamera op de motor te flansen, halve rol "diensttape" verder zit hij erop en kan het feest beginnen. De groep was net weg voor een ronde dus ik ben een videotestje gaan doen, er reed een Porsche GT3 voor mijn snuffert die best rap was! Weet ik veel van auto's, blijkt zo'n ding standaard 462 pk te hebben met een koppel van 620 Nm bij 3.500 tpm en een topsnelheid van 315 ECHTE km/u...nog vragen?

Goed, ik met m'n motortje er achteraan. Het was net te doen met remmen en bochten, accelereren is geen punt, je zit steeds op de bumper (gewicht hè).
Op een gegeven moment bij Kesselchen bleef die gast echter maar trappen en ging het goed hard, iets van 240. Ik heb toen maar ff moeten lossen omdat de motor wel érg "loose" werd, het leek wel een bamboeframe met een plastic voorvork, niet echt fijn met groenstrookjes van een meter breed :(
Bij de Klostertal Kurve was de achterstand weer ingelopen en ging het met een mooie wheelie richting het Karoussell voor een big moment...plotseling ergens aan het eind van deze heftige bocht een vette compressie over een hobbel, nu de linker onderkuip aan de grond en gelijk uit het Karussell gelanceerd, OEPS...foutje, en bedankt :r

De videocamera bleek het geweld niet te kunnen waarderen, de band loopt niet gelijkmatig langs de kop en daardoor zie je steeds vette drop-outs die zich als dikke zwarte strepen (digitaal) manifesteren, leuk hoor :r
Het was ondanks het afremmen voor het zoveelste ongeval en vanwege een eerder oliespoor rustiger rijden door de Schwalbenschwantz toch een prima ronde van 8:30 BTG.
Conclusie cameratest, het wordt tijd voor een véél kleinere camera die zich eenvoudig laat monteren in de koplamp of aan de kuip langs het voorwiel, dat ziet er erg heftig uit!
Ik heb later de camera nog op het kontje geplakt om te kijken hoe dat eruit zag, met Paul en Fabian als proefkonijn er achteraan. Hoewel de drop-outs enkel nog aanwezig zijn bij wheelies ziet het er niet slecht uit, jammer dat de ronde niet zo vlot was, volgend jaar beter.

Ik had de camera beter wat eerder kunnen monteren met een display in mijn vizier, dan had ik een Zweedse Porsche GT3 rijder niet in de weg gereden. Hij kwam later langs om zijn - overigens keurige - beklag te doen net op het moment dat Fabian en ik de ronde aan het analyseren waren - vooral de VETTE wheelies bij Ex-Muhle, hè weer niet op video :( - Sorry, sorry, ik zal voortaan beter langs mijn ellebogen spiegelen. Je hebt het ook zo druk om een motor op de baan te houden...zwak excuus... :} Al met al werd het een aardig geprek waarbij ik uiteindelijk ín de GT3 belandde voor een foto en de uitnodiging op zak eens een 8:30 ronde mee te rijden, YES :} Zonde dat hij als "bewijs" zijn op de rolbar gemonteerde DV-camera in off had staan, ik had graag nog een steady videootje gehad...

Om 17:00 u zijn we vertrokken, nog een Nordschleife sticker gekocht voor op het kontje, tanken - oeps, weer 1 op 11 - en back home. Op de A73 nog vriendelijk een duim gegeven aan de politie die op snelheid stond te controleren aan de ANDERE kant :j Net voor donker zat de rit erop, Michael heeft de terugrit voor de afwisseling op de Blade gereden en ik op de R6.

Het was wéér een erg gezellige dag met de nodige momentjes voor sommigen, gelukkig is iedereen weer veilig thuis aangekomen. Nouja, op Martin na dan! Je moet het maar zo zien Martin, die ketting is ook niet van Yamaha, hehe... Gooi er toch gewoon een originele 530-er op, wat scheelt dat nou werkelijk aan gewicht en pk's!?

Ik dacht dat GroteMuis een lang Nordschleife verslag kon tikken, deze mag er ook zijn ;) Ik ga maar eens pitten, het was een vermoeiend dagje!
 
Nog ff een berichtje tikken voor het M-F, Paul (Twisted) moet niet denken dat hij de enige was die lol had :)

Vanmorgen met Michael, een dorpsgenoot met een R6, om 08:00 u vertrokken uit Uden met blue skies. Voor de zekerheid een hemd met lange mouwen aangetrokken want het zou kil zijn. Bij Venlo begon het wel erg bewolkt/nevelig te worden en dan krijg je het toch een beetje koud op een sportieve motor zonder enige vorm van windbescherming...

Over de heenreis valt weinig te melden, lekker saai maar wel relaxed/snel via de A73/A67/A61/A1/B258, wel ff een heel klein momentje bij een rotonde in Mill. 10 km van huis en bij 13 graden is de Metzeler Rennsport nog niet op bedrijfstemperatuur, gelukkig is de reactie goedmoedig :}
Na 230 km, volgetankt en 2:15 u later stonden we op de Ring, het zonnetje begon net door te komen. Helaas was de baan hier en daar nog nat en dan wordt het wel een beetje Russisch roulette zoals de Ring kenners zullen weten. Na tig rondjes weet je wel zo ongeveer waar de sneakie plekjes zitten maar als er dan enkele cm's buiten de ideale lijn natte plekken zijn dan is de marge voor een foutje nóg kleiner.
Een goed moment om een ronde rustig voor te rijden en Michael een beetje te leren hoe je moet rondrijden op de Nordschleife... Mán, dan kom je er pas achter hoe irritant het is als je continue moet oppassen wat er van achteren aan komt denderen! Voor Ringnieuwelingen een (dure) tip, maak veel ronden en je hebt er steeds minder last van :)
Na een bakkie cappuchino in de Grüne Hölle maar weer eens de baan op voor een snellere ronde, geen natte plekken meer, MOOI :}

Inmiddels zie ik een stukkie verder een groepje M-F'ers staan w.o. Paul 2x, Mar1tin, Fabian en Joris. Namen...sorry jongens, ik ben de rest alweer kwijt! Later kreeg ik nog een telefoontje van Ronald, ook een dorpsgenoot met een R1 die samen met een collega in de buurt reed en ff kwam kijken op de Ring. Een beetje bijgekletst in de stralende zon, heerlijk 8-)

Hoog tijd om de videocamera op de motor te flansen, halve rol "diensttape" verder zit hij erop en kan het feest beginnen. De groep was net weg voor een ronde dus ik ben een videotestje gaan doen, er reed een Porsche GT3 voor mijn snuffert die best rap was! Weet ik veel van auto's, blijkt zo'n ding standaard 462 pk te hebben met een koppel van 620 Nm bij 3.500 tpm en een topsnelheid van 315 ECHTE km/u...nog vragen?

Goed, ik met m'n motortje er achteraan. Het was net te doen met remmen en bochten, accelereren is geen punt, je zit steeds op de bumper (gewicht hè).
Op een gegeven moment bij Kesselchen bleef die gast echter maar trappen en ging het goed hard, iets van 240. Ik heb toen maar ff moeten lossen omdat de motor wel érg "loose" werd, het leek wel een bamboeframe met een plastic voorvork, niet echt fijn met groenstrookjes van een meter breed :(
Bij de Klostertal Kurve was de achterstand weer ingelopen en ging het met een mooie wheelie richting het Karoussell voor een big moment...plotseling ergens aan het eind van deze heftige bocht een vette compressie over een hobbel, nu de linker onderkuip aan de grond en gelijk uit het Karussell gelanceerd, OEPS...foutje, en bedankt :r

De videocamera bleek het geweld niet te kunnen waarderen, de band loopt niet gelijkmatig langs de kop en daardoor zie je steeds vette drop-outs die zich als dikke zwarte strepen (digitaal) manifesteren, leuk hoor :r
Het was ondanks het afremmen voor het zoveelste ongeval en vanwege een eerder oliespoor rustiger rijden door de Schwalbenschwantz toch een prima ronde van 8:30 BTG.
Conclusie cameratest, het wordt tijd voor een véél kleinere camera die zich eenvoudig laat monteren in de koplamp of aan de kuip langs het voorwiel, dat ziet er erg heftig uit!
Ik heb later de camera nog op het kontje geplakt om te kijken hoe dat eruit zag, met Paul en Fabian als proefkonijn er achteraan. Hoewel de drop-outs enkel nog aanwezig zijn bij wheelies ziet het er niet slecht uit, jammer dat de ronde niet zo vlot was, volgend jaar beter.

Ik had de camera beter wat eerder kunnen monteren met een display in mijn vizier, dan had ik een Zweedse Porsche GT3 rijder niet in de weg gereden. Hij kwam later langs om zijn - overigens keurige - beklag te doen net op het moment dat Fabian en ik de ronde aan het analyseren waren - vooral de VETTE wheelies bij Ex-Muhle, hè weer niet op video :( - Sorry, sorry, ik zal voortaan beter langs mijn ellebogen spiegelen. Je hebt het ook zo druk om een motor op de baan te houden...zwak excuus... :} Al met al werd het een aardig geprek waarbij ik uiteindelijk ín de GT3 belandde voor een foto en de uitnodiging op zak eens een 8:30 ronde mee te rijden, YES :} Zonde dat hij als "bewijs" zijn op de rolbar gemonteerde DV-camera in off had staan, ik had graag nog een steady videootje gehad...

Om 17:00 u zijn we vertrokken, nog een Nordschleife sticker gekocht voor op het kontje, tanken - oeps, weer 1 op 11 - en back home. Op de A73 nog vriendelijk een duim gegeven aan de politie die op snelheid stond te controleren aan de ANDERE kant :j Net voor donker zat de rit erop, Michael heeft de terugrit voor de afwisseling op de Blade gereden en ik op de R6.

Het was wéér een erg gezellige dag met de nodige momentjes voor sommigen, gelukkig is iedereen weer veilig thuis aangekomen. Nouja, op Martin na dan! Je moet het maar zo zien Martin, die ketting is ook niet van Yamaha, hehe... Gooi er toch gewoon een originele 530-er op, wat scheelt dat nou werkelijk aan gewicht en pk's!?

Ik dacht dat GroteMuis een lang Nordschleife verslag kon tikken, deze mag er ook zijn ;) Ik ga maar eens pitten, het was een vermoeiend dagje!

He, hij is terug.....

Welkom Rene, lang verhaal zeg.... :}
 
Nou mijn dag was de beste uit mijn HELE motorcarriere!! :} :} Ik heb echt een topdag gehad.. :) Tuurlijk was ik een van de langzaamste, maar na vandaag gloof ik dat dat wel KAN gaan veranderen met de jaren }) Ik heb 4 rondjes gereden vandaag. Het dubbele wat ik in mijn hele leven gereden heb...Het ging echt super en heb zelfs een rondje van 11 min gereden. Ging heerlijk!! Voor mijn doen heb ik echt ontzettend veel plezier gehad gister :P Alleen op de terugweg bij monschau veel te veel verkeer waardoor Paul en ik maar even zijn omgekeerd en de kronkelheuvel genomen hebben zoals het hoord!! *D
Mannen bedankt voor WEER een superdag!
 
Welcome back Rene, mooi verslag van de dag :}

:^ Idd,
Ennuh, René, ketting kapot kan altijd hoor :P Óók als het een orginele Yammieketting is!Verder ben ik dus wel veilig thuisgekomen ja :} ! En wat gewicht betreft.........iedere gram is er één hè! :P
Update: Koelvloeistof retourslang zat scheurtje in *D . Geen verdere schade dus!.. *D *D *D
 
Heb zelf ook wel een aardig dagje beleefd. De rit ernaar toe was fris, nat (alleen de weg) en glad (eerste regenbui na een droge periode). Op de Ring was het heerlijk weer. Daar heb ik me prima vermaakt, heb echter maar 1 rondje gereden. In dat rondje was Fabian m'n voorganger. Dat ging rondje ging al veel beter dan de rondjes op de eerste ringdag. Ook beter dan de rondjes die ik toen achter Mar1tin en 2FAST4YOU heb gereden. Veel gewone personenauto's blijf ik nu voor, wat het rijden al een stuk meer relaxed maakt. Ook kwamen er nu al veel minder motoren voorbij dan de eerste keer.
Volgend jaar kom ik zeker weer terug op de Ring. De eerste keer wel op een doordeweekse dag, als het lekker rustig is. Als Fabian dan een Jahreskarte heeft mag hij me mooi de weg wijzen ;) En dan ook meteen 8 tot 10 rondjes rijden om het gevoel te krijgen.

En dan de terugweg, die ging erug lekker }) Samen met 2FAST4YOU en Fabian de B258 gereden op de manier zoals het moet *D . Dan heb ik met m'n oude 600-tje toch behoorlijk te werken. Heb eigenlijk bijna constant boven de 9000 rpm gezeten. Thuis was ik dan ook goed gaar. Ik had de formule 1 opgenomen, maar had moeite m'n ogen open te houden :z

Mannen, het was weer een gezellig dagje :}
 
oja ......ik had blaren op mijn handen van het sturen 8-) ....ik voelde het pas toen we al weer terug waren bij de grensovergang..... Toch intensiever geweest als ik dacht.... :} :} :}

Ben blij dat je niet meer schade hebt Mar1tin!!! Succes met repareren, maar dat zal wel geen moeilijke klus voor je zijn,he?
 
Welcome back Rene, mooi verslag van de dag :}

Ik heb mijn best gedaan, Twisted Paul was zó teleurgesteld dat er zo weinig werd geschreven ;) Er zullen wel wat spelfoutjes in zijn geslopen, het was immers al 1:15 u...

Joris, ik las overigens op teletekst dat de F1 gisteren een slaapverwekkende optocht was, dat je in slaap gesukkeld bent is dus verklaarbaar :) Rubens mocht een keer winnen en Michael ging een paar tiende achter hem met de vingers in de neus en mooi voor voor de dubbelzege van Ferrari over de streep...nummer drie volgde op 52!!!!! seconden afstand :r

Oh ja, Paul, die Rennsport zat er nog geen 2.000 km op. Thuis aangekomen heb ik het gecheckt, hij zit er nu op de kop af 1.500 km op. Ik ben er uitermate content mee, er zit nog 4,4 van de 4,9 mm op :} !!!!! En dat na 12 ronden Nordschleife en bijna 1.000 km rechtuit op de Autobahn...

Fabian, ik baal er nu al van dat ik die Zweed die me aanbood mee te rijden in zijn GT3 vergeten ben zijn e-mail adres te vragen. Hij zal zéker volgend jaar een keer op de Ring zijn maar natuurlijk niet elk weekend, nu kunnen we niets afspreken! Was hij niet af en toe te vinden in een nieuwsgroep c.q. forum?

Oeps, Mar1tin vergeten, hoeveel zou dat schelen met die ketting, één boterham bij het ontbijt :) ? Ik ben toch wel blij dat ik de ketting al 20.000 km niet eens heb hoeven spannen, wat zijn die dingen tegenwoordig sterk zeg! 25 jaar geleden - ok, in de middeleeuwen dus - was je al blij 4.000 km te halen met een ketting, steeds uitkoken en nu haal je er het TIENvoudige uit met nota-bene het dubbele aantal pk's :} Ben blij voor je dat het enkel een scheurtje was in de slang, kun je zo weer rijden.
 
Laatst bewerkt:
Op maandag 16 september 2002 13:32 schreef Blade10 het volgende:Fabian, ik baal er nu al van dat ik die Zweed die me aanbood mee te rijden in zijn GT3 vergeten ben zijn e-mail adres te vragen. Hij zal zéker volgend jaar een keer op de Ring zijn maar natuurlijk niet elk weekend, nu kunnen we niets afspreken! Was hij niet af en toe te vinden in een nieuwsgroep c.q. forum?
Dat moet bijna wel Anders Jonsson geweest zijn. Hij zit ook op de Ringers list, zie: http://www.smartgroups.com/group/group.cfm?GID=676210
 
Dat moet bijna wel Anders Jonsson geweest zijn. Hij zit ook op de Ringers list, zie: http://www.smartgroups.com/group/group.cfm?GID=676210

Hé Bananeman, misschien herken je hem op deze foto. Ik zit hier in zijn auto met een smile van oor tot oor toen hij vertelde dat ik wel een keer mee mocht. Auto's boeien me niet zo maar deze :} Zijn videocamera is mooi te zien, hopelijk maakt hij nog een keer een echt mooie video als hij achter ons rijdt. Hij rijdt ook een ronde Nordschleife in 8:30 :)
full
 
Hé Bananeman, misschien herken je hem op deze foto. Ik zit hier in zijn auto met een smile van oor tot oor toen hij vertelde dat ik wel een keer mee mocht. Auto's boeien me niet zo maar deze :} Zijn videocamera is mooi te zien, hopelijk maakt hij nog een keer een echt mooie video als hij achter ons rijdt. Hij rijdt ook een ronde Nordschleife in 8:30 :)
(Afbeelding)
Ehrm, ik zit al een hele tijd niet meer op de Ringers list maar dat is Anders dus niet. Die heeft een gele GT3 (tenzij hij inmiddels alweer een andere heeft natuurlijk :) )

Dan moet je het toch ff aan de hardcore Ring-gangers hier vragen.

Extreem gave wagen trouwens, echt supermooi. :9~ :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan