weekend 13/14/15/16 september Nordschleife

Klopt, Anders rijdt in die gele GT3 met als kenteken GT3 :}

Jij hebt gesproken met Olf en dan nog iets...zal zn adres wel ff opzoeken voor je :)
 
Heb eindelijk m'n foto's van 1 seppie maar weet niet hoe ik ze drop krijg :?


HHHHHHEEEEEELLLLLUUUUUUPPPPPPPPPPPPPPP:|
 
Heb eindelijk m'n foto's van 1 seppie maar weet niet hoe ik ze drop krijg :?


HHHHHHEEEEEELLLLLUUUUUUPPPPPPPPPPPPPPP:|

Normale foto's: inscannen verkleinen tot <100kb en plaatsen als attachment.

Digi foto's: verkleinen tot <100kb plaatsen als attachment

Of op een site zetten en dan limken.

Kijk voor de lol ook ff bij FAQ boven in je scherm.

Als ut nou niet lukt dan |( :z :?
 
Het rijden op de Ring ging de eerste 2 rondjes kl*te. Kon de lijnen niet vasthouden. 3e en 4e en 5e rondje gingen beter, maar nog lang niet zo goed als 2 weken terug. Op de een of andere manier krijg ik mijn draai dit jaar niet.... Of volgend jaar beter gaat????

Buiten het rijden om was het heel gezellig met de maten. Voor herhaling vatbaar. Vogende week ga ik niet (denk ik nu) maar over 2 weken.....

Jongens bedankt voor een heerlijke dag. :} :}

Het had veel gezelliger geweest als R1Beest, Ferry en Ikke erbij geweest zouden zijn :z :z :z :z :z :z :z :z :z
 
Op maandag 16 september 2002 13:48 schreef Blade10 het volgende:Hé Bananeman, misschien herken je hem op deze foto. Ik zit hier in zijn auto met een smile van oor tot oor toen hij vertelde dat ik wel een keer mee mocht. Auto's boeien me niet zo maar deze :} Zijn videocamera is mooi te zien, hopelijk maakt hij nog een keer een echt mooie video als hij achter ons rijdt. Hij rijdt ook een ronde Nordschleife in 8:30 :)
(Afbeelding)

Haha, over video camera's gesproken. Todd (die van die zwarte Corvette) vertelde ook over zijn videocamera in de auto. Had hem een keertje niet goed vastgezet. Toen hij op de Ring vol in de blokken ging, kwam ineens zijn videocamera voorbij vliegen. Klapte vol in de radio :+
 
Klopt, Anders rijdt in die gele GT3 met als kenteken GT3 :}

Jij hebt gesproken met Olf en dan nog iets...zal zn adres wel ff opzoeken voor je :)

Kan t zo snel niet vinden, maar kan me wel herinneren dat ze dit jaar niet meer komen...wordt volgend jaar omdat er dit jaar geen lange weekenden zijn. En aangezien ze 30 uur moeten rijden kan ik me er wel iets bij voorstellen :+

Maar ik zorg wel dat ik t weet als ze weer komen, dan weet jij t ook :)
 
oja ......ik had blaren op mijn handen van het sturen 8-) ....ik voelde het pas toen we al weer terug waren bij de grensovergang..... Toch intensiever geweest als ik dacht.... :} :} :}

Ben blij dat je niet meer schade hebt Mar1tin!!! Succes met repareren, maar dat zal wel geen moeilijke klus voor je zijn,he?

Blaren van t sturen :?

Jij wil t wel erug mooi praten :+

Gewoon goeie handschoenen kopen :z
 
Kan t zo snel niet vinden, maar kan me wel herinneren dat ze dit jaar niet meer komen...wordt volgend jaar omdat er dit jaar geen lange weekenden zijn. En aangezien ze 30 uur moeten rijden kan ik me er wel iets bij voorstellen :+

Maar ik zorg wel dat ik t weet als ze weer komen, dan weet jij t ook :)

Tja Fabian, het is mijn eigen schuld, ik had zijn e-mail adres moeten vragen |(

Hopelijk is volgend jaar nog iets te regelen, net als met mijn Amerikaanse collega Todt...moet hij wel de komeet van een camera vastzetten :)

Vreemd Bart van je blaren op je handen! Geen last van gehad na 6 ronden, misschien houd je je te krampachtig vast, 'locker lassen' is het devies op de Ring.
Waar ik altijd last van heb is een behoorlijke spierpijn in mijn bovenbenen, soms dagen lang, waarschijnlijk omdat je jezelf steeds opricht om snel rechts/links/rechts/links te 'zweven', BOEIEN...

Fabian, je bedoelt deze ietwat kalende heer met zijn GT3 met het geile kenteken!?

full
 
Laatst bewerkt:
Yep mooie pics! :}

Maar had je me niet es met een kneedown op de foto kunnen zetten :P Lijkt me wel leuk zon piccie namelijk....nu denkt iedereen dat ik t nie kan :+

LOL })
Mij ook! Nu denkt iedereen dat ik het niet kan...
BTW, die rarawie.jpg, da's ikke... *D
rarawie.jpg


O ja, wacht eens effe, ik kan ook geen kneedown... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan