Weekend 13 en 14 april

DeGroteMuis

MF veteraan
11 jul 2001
2.934
1
Nijmegen a/d Waal
Het weekend is amper voorbij en het verlangen naar een volgend, motorvol, weekend dient zich, in de ware Joe Bar traditie, al weer aan (Inclusief de bureaustoelenrace }) )

Zwaar verlangend naar een volgend weekend (in de hoop dat het leertje dan alweer terug is van de shop) stel ik maar weer eens de volgende vraag:
Welke Mac cq Burger King wordt volgend weekend het startpunt voor een leuke route? Zelf dacht ik aan Veenendaal ofzo... Redelijk centraal voor de hoek Ressen-Hoevelaken-Zutphen...
 
Ik ga waarschijnlijk met een vriend zijn nieuwe R1 inrijden (als hij op kenteken staat dan) richting Nürnburgring. Anders misschien wel klaverblaadje ofzo.
 
tja, ik denk dat ik sociaal moet doen
en mn beste kennis moet bezoeken na zn verhuizing.............
 
Bij de Mac in Veenedaal afspreken, dan naar het speelplaatsje en dan naar Hoevelaken of Ressen.

Kunnen we bij de Mac beslissen waar we naar toe gaan.
Voor het geval dat de politie mee leest :)
 
tja, ik denk dat ik sociaal moet doen
en mn beste kennis moet bezoeken na zn verhuizing.............
Zal ik maar vast gebak gaan bestellen hè ;)
Nou ja, dan zal ik ook sociaal moeten doen en m'n beste kennis ontvangen :)
Ik zal de losse computeronderdelen maar vast naast elkaar zetten, kun jij onder het genot van een bakkie de zooi aansluiten *D
 
Ik moet dit weekend laminaat leggen en een schutting plaatsen :( en kan dus niet komen 'spelen' :( :(
 
Zal ik maar vast gebak gaan bestellen hè ;)
Nou ja, dan zal ik ook sociaal moeten doen en m'n beste kennis ontvangen :)
Ik zal de losse computeronderdelen maar vast naast elkaar zetten, kun jij onder het genot van een bakkie de zooi aansluiten *D

ok dan, dan is dat weer geregeld 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan