weekend mooi weer

honda x-adv

MF'er
21 mei 2002
184
1
amsterdam
het wordt warm wat gaan we doen. Als een bradworstje aan het overdrukke strand liggen. Dingen in de tuin doen. Of geven we de tweewieler van jetje ????
 
het wordt warm wat gaan we doen. Als een bradworstje aan het overdrukke strand liggen. Dingen in de tuin doen. Of geven we de tweewieler van jetje ????
Ik weet niet of je MF een beetje volgt, maar van het weekend iig: OBT en toerrit in de buurt van Eindhoven... :]
 
Heelaas geen OBT, maar de 4e Nederlandse Deauvilledag, maar da's ook heel errug leuk *D
 
ikzelf rij even op en neer van amsterdam naar maastricht om te kijken of mijn nieuwe moppie haar bloemen goed verzorgt }) .Zondag avond staan er weer 600 kilometers bij op de teller ppfffff. Slecht voor de waardedaling van de motor , ik heb hem net een maand en al 4000 kilometer gereden.Is toch niet normaal meer :9
 
Als iedereen nu om ca. 10.00 als een braadworst op het strand gaat liggen. Is daarna de weg leeg kunnen we zonder toeristen en zondagsrijder(s) het gehele weekend lekker :]
 
Vandaag ga ik naar Nijkerk is een oldtimer show van auto`s en motoren.
En morgen naar Assen.
 
Ik ga vanavond met de motor nar Deventer.
Ik heb een bbq bij de familie van mijn vriendin :)
En de rest van de tijd ga ik denk leren.
 
Ik ben nu aan het werk :( En morgen moet ik de hele dag leren :( En verder kan ik naar m'n motor kijken, niet rijden :(
 
Ik ga vandaag (en vanavond0 even langs motoport in Rotterdam.
Schijnt de 'nacht van motoport' te zijn en zijn dus tot 03:00 open.
Komt een dyno testbank en dat soort dingen.
Ga wel even kijken (al is het alleen voor de burnouts waarvan ik heb gehoord daar)
 
He GSX-Radical, waar heb jij die info vandaan dat er wat te doen valt bij Motoport R'dam?
Zit er namelijk vlakbij en gaat anders ook ff kijken :)
 
Ik had het gehoord van andere mensen. Maar ben van de week langsgeweest bij motoport en heb het gelijk even gevraagd, klopt dus.
Ik ben daar wel te vinden vandaag.
Wel motorloos helaas.... :( :( :( :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan