Weekend plannen ???

AS zaterdag naar Safe Veenedaal, bokje van WKA ophalen, kunnen we lekker droog stunten deze winter... :)

Als ik me bike terug heb kan ik pas weer biken..
Helaas :(
 
AS zaterdag naar Safe Veenedaal, bokje van WKA ophalen, kunnen we lekker droog stunten deze winter... :)

Als ik me bike terug heb kan ik pas weer biken..
Helaas :(

Hoe laat, ik zelf ook ff die kant op, ff sjoppen voor een nieuwe fiets
 
Hoe laat, ik zelf ook ff die kant op, ff sjoppen voor een nieuwe fiets

He das lachen, WKA is om half 2 bij mij, 3 kwatier rijden met de auto ongeveer :)

Mishien zien we je wel, hopelijk voor je koop, kunnen we je ff snel naar giXXer lullen.. haha
 
Weer wordt wel aardig geloof ik, blijft iig droog (aldus de voorspellingen) :)

Ik ga met JoKing een stukje rijden morgen in Friesland/Groningen.

Gaan een proefrit maken op een R6 :]
 
Viel mij ook al op, tis bedroevend rustig hier zo.

Nou ja, deze kneus wil morgen graag een stukje gaan sturen... dus als iemand iets weet... please let us know.
 
Ik heb net met JoKing weer 260 km gereden, was erg leuk, en het weer was perfect!! Niet koud, droog en zonnig. :)

(trouwens, dit is mijn 2000e post :) )
 
Kijk naar buiten en zie de zon ! :}

Kom op jongens wakker worruh, alleen rijden is maar alleen rijden ...
Nou, hier in Utrecht regent het ( al ), dus ik zou maar snel gaan rijden voor het bij jou ook gaat gieten. Ik vindt het niet zo erg dat het nu regent, dan baal ik niet zo dat ik met het mooie weer aan het ( hoognodige ) sleutelwerk aan de trike en aan de VMax bezig ben.
 
hiezo heeft het ook geregend maar op het moment is het droog en de zon komt er door :}
de neerslagradar van weerkamer.nl zal wel bekend zijn, maar niet echt bruikbaar omdat het nogal oude \"beelden\" zijn. Via WAP krijg je wel recente beelden. Als je geen wappert hebt of kosten wilt besparen en online wilt kijken kan dat mbv een wap-visualizer...

gaat naar www.vizzavi.nl
klik op \"WAP visualizer\" in de mideelste kollom, tweede vak onderaan.
(het duurd ff voor de vivisualizer op je scherm komt)
type boven [weergeven]: \"http://wap.weerkamer.nl\" en druk op [weergeven]
scroll mbv de roller van de visualiser naar neerslagradar en klik op dat rollertje, en lies vervolgens de beelden die je wilt zien.

en ook al ziet het er nu grijs uit, het regent weinig in nederland...

dit adres is dus heel handig op je waptelefoon... kan je ergens op tijd weggaan om een bui voor te blijven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan