Weekend Tonenburg 20/21/22 mei: wie gaat ermee

UPDATE

MF veteraan
6 mei 2002
1.453
0
Zwolle
Ik ben vorig jaar met een maat van mij ook naar het kasteel in tonenburg geweest, en dat is bijzonder goed bevallen. Dit jaar gaan we weer, maar het zou nog leuker zijn om dit te doen met een groepje M-F ers, ik heb het progamma enz gecopieeerd van de site. maar je kan natuurlijk ook zelf even kijken op de site www.sterrit.nl

Dus wil er mee, (er zijn nog ongeveer 20 bedden over en tentplaatsen genoeg)

Lijst met mensen die mee gaan

Update m-f
Gerjan geen f-m
V FRed S M-F
Yamapino M-F gaat helaas niet mee
Arckira M-F





Kasteel Tonenburg
20, 21 en 22 Mei 2005

Höxter-Albaxen aan de Weser in Duitsland
Het kasteel stamt uit de 13e eeuw en ligt strategisch, met uitzicht op de rivier de Weser. Het geheel is gerestaureerd van 1999 tot en met 2002. Het is een prima omgeving voor uren motorrijplezier langs de Weser, het Weserberg-gebied, tot aan de Harz en Sauerland.

Het programma ziet er alsvolgt uit:
In dit mooie deel van Duitsland hebben we 110 slaapplaatsen gereserveerd in kasteel Tonenburg. Het is een unieke locatie. Je kunt je als groep inschrijven, maar ook individueel. Je wordt dan door ons ingedeeld in een groep.

Vrijdag 20 mei 2005
Vertrek tussen 09.00 en 10.00 uur vanuit café Boschzicht te Echten (Dr). Hier worden, onder het genot van een bak koffie, de routebeschrijvingen uitgedeeld. Veelal wordt binnendoor gereden en zoveel mogelijk de autobaan gemeden. Tijdens de route staan meerdere stopsuggesties vermeld, onder andere bij het bergstadje Tecklenburg. We komen aan bij Tonenburg tussen 18.00 en 19.00 uur. Het "Tonenburgerpils" wacht dan al op je. Vanaf 19.30 uu: warme maaltijd in buffetvorm. 's Avonds kampvuur en voor wie dat leuk vindt een behendigheidsparcours.
Zaterdag 21 mei 2005
Vanaf 09.30 uur het inmiddels befaamde ontbijtbuffet. Na een meer dan goed ontbijt, een tocht langs de Weser en door het Sauerlandgebied. We rijden in de omgeving van Willingen, Winterberg, Diemelsee en de Edersee. Er zullen onderweg weer diverse stops zijn. De lengte van de tourtocht is ongeveer 250 kilometer. Vanaf 19.30 uur warm-buffet en aansluitend live-muziek, wat ongetwijfeld weer een feestje gaat worden.
Zondag 22 mei 2005
Vanaf 09.30 uur ontbijtbuffet. Na het ontbijt terugtocht naar huis, grotendeels binnendoor.

***Inschrijfformulier/kosten***

Door ons verzorgd:

Koffie en koek bij vertrek.
Routekaarten en omschrijving.
Verblijfkosten in kasteel.
2x overnachting op basis halfpension.
Vrij drinken gedurende het verblijf.
Bezemwagen.
Live muziek.
Door deelnemer zelf te verzorgen:

Geldig paspoort, kenteken en rijbewijs motorfiets etcetera.
Niet inbegrepen zijn de kosten tijdens de stops onderweg
Kosten:

Per persoon € 165,00.
Toeslag 2-persoonskamer p.p. € 10,00.
Camping € 145,00.
Maximaal 110 deelnemers.
Inschrijving op volgorde binnenkomst van betaling.
De kosten dienen voor 1 maart 2005 te zijn overgemaakt op rekeningnummer 376275901 t.n.v. Sterrit Zuidwolde, onder vermelding van Tonenburg.
 
Laatst bewerkt:
ik wil niet mee hoor maar ik kan me voorstellen dat als ik wel mee zou willen gaan dat ik dan weet waar naartoe en wanneer het is.
 
ik wil niet mee hoor maar ik kan me voorstellen dat als ik wel mee zou willen gaan dat ik dan weet waar naartoe en wanneer het is.


Oeps ging iets mis, maar het is aangepast, Misschien wil je nu mee *D *D *D

Gratis drank *D *D *D
 
Hey Dennis, ziet er goed uit! *D 'kZie dat ik er wel 1 vrije dag voor zal moeten regelen, maar ik ga er achteraan. T'is nog geen aanmelding, maar zo goed als..kom er op terug zodra ik wat weet.. ;)
 
het ziet er wel veelbelovend uit,maar ik ga nog steeds niet mee.Het zit dicht tegen mijn eigen vakantie aan namelijk

Ga je met de motor of..............bus /vlieftuig /auto

in de laatste 3 gevallen zou je echt mee moeten gaan
wat in nu lekkerder dan 3 dagen rijden op de motor in een mooie omgeving, en dat je na het rijden heerlijk kunt eten en lekker drinken *D
 
Laatst bewerkt:
Hey Dennis, ziet er goed uit! *D 'kZie dat ik er wel 1 vrije dag voor zal moeten regelen, maar ik ga er achteraan. T'is nog geen aanmelding, maar zo goed als..kom er op terug zodra ik wat weet.. ;)

Wordt reuze gezellig, ik hoor het wel.
 
Ga je met de motor of..............bus /vlieftuig /auto

in de laatste 3 gevallen zou je echt mee moeten gaan
wat in nu lekkerder dan 3 dagen rijden op de motor in een mooie omgeving, en dat je na het rijden heerlijk kunt eten en lekker drinken *D
met de motor
2 weken zwitserland/oostenrijk
ook mooi :]
 
Ik wil wel mee, maar heb niet centies!!!! Eerst nieuwe bike!

Dus voor degenen die wel gaan: HEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEL rijplezier, heb de foto's gezien het is daar geweldig mooi rijden! :] :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Joh..'t is pas in Mei! *D Dat gaat toch wel lukken :?


Nou... Ik ga idd zaterdag misschien al een nieuwe bike kopen, dus dat lukt wel op tijd...

Alleen afbetalen wordt wat lastig op zo'n korte termijn, dus Update mag lekker met jullie mee en ik blijf thuis! Ik een nieuwe bike, hij een weekendje weg! Eerlijke deal toch!
 
Nou... Ik ga idd zaterdag misschien al een nieuwe bike kopen, dus dat lukt wel op tijd...

Alleen afbetalen wordt wat lastig op zo'n korte termijn, dus Update mag lekker met jullie mee en ik blijf thuis! Ik een nieuwe bike, hij een weekendje weg! Eerlijke deal toch!
..ja, eerlijk zullen we alles delen.. ;)

Jij zag natuurlijk het woord "STERRIT" staan ;)
Dat was niet wat mijn aandacht trok Fuck, "Vrij drinken gedurende het verblijf", wel! :9
 
Jij zag natuurlijk het woord "STERRIT" staan ;)

Tja sterrit, had er ook zo mijn bedenkingen bij, maar misschien moet je eens meegaan dan weet je hoe het eraan toe gaat. En dat gratis drinken he *D *D *D (vanuit sterrit gaan ze ook naar Noorwegen)
 
Laatst bewerkt:
Nou... Ik ga idd zaterdag misschien al een nieuwe bike kopen, dus dat lukt wel op tijd...

Alleen afbetalen wordt wat lastig op zo'n korte termijn, dus Update mag lekker met jullie mee en ik blijf thuis! Ik een nieuwe bike, hij een weekendje weg! Eerlijke deal toch!

Dan blijf ik ook thuis gaan wij wel lekker naar luxemburg ;)
Krijg ik dan ook een nieuwe bike van je *D

Je bent een schat bedankt voor de kaartjes :)
 
Heee zeg, dat is toevallig. Ik heb net deze week met vijf anderen een vakantie geboekt in de omgeving van Tonenburg, maar dan in de week van 29 mei - 3 juni, in dit hotel:

klik

Ben al een keer eerder in die omgeving geweest en het is daar echt ZO ongelofelijk MOOI motorrijden!!!

:} :} :}

Jammer dat jullie een week eerder gaan, anders hadden we samen een ritje kunnn doen.
 
Heee zeg, dat is toevallig. Ik heb net deze week met vijf anderen een vakantie geboekt in de omgeving van Tonenburg, maar dan in de week van 29 mei - 3 juni, in dit hotel:

klik

Ben al een keer eerder in die omgeving geweest en het is daar echt ZO ongelofelijk MOOI motorrijden!!!

:} :} :}

Jammer dat jullie een week eerder gaan, anders hadden we samen een ritje kunnn doen.

Hup gelijk annuleren die boeking, Het is toch veel leuker om met 110 motorrijders te toeren/racen/eten/drinken/feesten, dan met z'n 5en.En jer is een Bezem auto aanwezig, leuke muziek band enz enz.....dus annuleren die rit *D *D *D



en anders heel veel plezier in tonenburg *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan