weekendje duitsland, wie wil er mee

DevilDriver

MF veteraan
16 mrt 2009
2.931
6
Best
had een weekendje georganiseerd voor paar man maar die zijn helaas afgevallen

heb een mooie route heen en een mooie route terug gemaakt
de bedoeling is om 14 juli heen te rijden en 15 juli weer terug
wie wil er mee
mijn rijstijl is aanpasbaar :P, doe niet aan laagvliegen maar een poging tot kd zit er wel in
de route is 250km en begint bij zweifall ongeveer, niet bedoelt voor beginners maar als je keer eerder in de eifel bent geweest komt het wel goed

dit is het hotel
http://www.sonnenblick-luetz.de/

had 3 1pers kamers afgesproken maar hotel is vrij groot dus dat is vast aan te passen
 
Mac nederweert om 9uur rijden we daar aan beginnen met stukje snelweg tot zweifall en dan :]
hopelijk word het goed weer en melden er nog meer peepz die zin hebben stukje :]
 
Laatst bewerkt:
ovb aanmelden gaat niet aangezien ik de kamers moet boeken
maar als je ovb aanmeld ivm het weer geen probleem, als het slecht weer blijkt te worden stuur ik een mailtje richting het hotel om de kamers af te zeggen
 
zolang ijsduivel nog niet zeker is zijn we nog maar met z'n 2e afgemeld gaat naar bastogne
zou graag wat meer deelnemers zien, des te gezelliger :]
 
Laatst bewerkt:
wie heeft er vertrouwen in dat het weekend van 14/15 juli droog is
als het regent gaan we niet, zoek nog 1 deelnemer om kamer 3 op te vullen
 
Hallo mannen, in principe heb ik ook weekendje Eifel gepland dan. Ik zoek nog een hotel dus wellicht kan ik het van je overnemen? Ik zou ook met jullie kunnen meerijden alleen red ik het op zaterdag niet zo vroeg.

Ik woon in het buitenland en heb een motor gehuurd in Venlo. (ik verblijf in Weert). Ik denk dat ik daar om 10:30 weg rij richting Eifel. Ik heb me zelf voorgenomen bij 50% kans op regen of minder sowieso te gaan rijden.

Ik wilde eigenlijk twee nachten boeken, maar dat zal w.s. geen probleem zijn. Ik ben trouwens wel wat ouder dan jullie, maar jong van hart zullen we maar zeggen. :)

Ik hoor het wel, groet Roger
 
Hier rij ik een DRZ Supermoto, daarbij heb ik ook nog off-road velgen voor het betere cross werk. In Nederland had ik een Ducati 900 SuperSport, diverse malen in Zolder mee gereden.

Nu heb ik een KTM 990 SMT gehuurd.

Ik zou mijn rijstijl omschrijven als "sportief zonder gekheid". Met drie kinderen thuis wordt die gekheid namelijk door de jaren wel wat minder.

Als we niet bij elkaar passen is dat geen probleem, dat merken we van zelf. Gaat ieder zijn eigen weg. Die kamer neem ik dan toch gewoon van je over.

Niets te verliezen toch? Groet Roger.
 
Hier rij ik een DRZ Supermoto, daarbij heb ik ook nog off-road velgen voor het betere cross werk. In Nederland had ik een Ducati 900 SuperSport, diverse malen in Zolder mee gereden.

Nu heb ik een KTM 990 SMT gehuurd.

Ik zou mijn rijstijl omschrijven als "sportief zonder gekheid". Met drie kinderen thuis wordt die gekheid namelijk door de jaren wel wat minder.

Als we niet bij elkaar passen is dat geen probleem, dat merken we van zelf. Gaat ieder zijn eigen weg. Die kamer neem ik dan toch gewoon van je over.

Niets te verliezen toch? Groet Roger.

rijstijl klinkt hetzelfde :]
de kamer is voor jou 8-)

hoelaat kun je bij de mac nederweert zijn?
route die ik heb gemaakt is 250km en 4,5uur rijden volgens mapsource
 
Bij de Mac denk ik om 11:00 uur, ik kan ook de A73 in Venlo pakken en dan bij "het Anker" op de snelweg afspreken.

Dan hebben we die KM's al gepakt.
Ik zal je in ieder geval in een PM mijn GSM nummer sturen.
 
vergeet niet om op tijd in het hotel te zijn 6 uur gaat alles eten en om 6.15 uur is het op |( ;(

thx gaan we rekening mee houden
als het later word eten we gewoon onderweg

*O* er is voor de zondag een beetje zon voorspeld, gaat de goede kant in
 
Laatst bewerkt:
Hee ik ging in sept na het heksen hotel en nu heb ik betaald krijg ik een mooie optie om niet te laten liggen voor dit weekend :X
Als het al mooi weer wordt ga ik me weekend voor testen *O*
 
geen probleem ivo, hopelijk word het dan ook goed weer :]

hebben wij weer 1 kamer vrij voor iemand die nog snel beslist mee te gaan
 
zal ik morgen maar mailtje naar het hotel sturen dat er niemand komt?
de regen voor zaterdag is nog altijd niks afgenomen
 
Ik beslis vrijdag pas, ik heb er nog steeds hoop op.

Zondag en maandag ziet er beter uit dus misschien rij ik zondag vroeg die kant op.
Er is altijd wel een 'zimmer frei' te vinden.

Dus van mij mag je cancelen, zitten wij/jij nergens aan vast.
 
Terug
Bovenaan Onderaan