weekendje eifel

desperados

MF'er
9 jan 2005
244
7
wezep
Zo maar een vraag, ik wil al tijden een weekendje rijden in duitsland en gezien de afstand lijkt me de eifel hier zeer geschikt voor.

Maar ik niet de groep motorrijders om me heen welke dit ook na streven.

Mijn vraag is eigenlijk zijn er mensen wie een soort gelijke wens hebben en hier samen een aktie van willen maken.

Rijdt zelf een suzuki gsx r 750. En heb een gematigd sportief karakter.
 
ik doe dit geregeld organiseren, voor gevorderde en voor beginners dus kunt altijd meekomen als je keer wilt
moet je wel topic WIWTD in de gaten houden ofzo, mogelijk organiseer ik dit jaar er nog een voor beginnende rijders binnen nu en 2 maanden

kunt ook paar keer met de newbies meerijden en je hier aanmelden Het Newbie Eifel-Moezel Offensief editie 2014
 
En het is ook een prima afstand en tijd om eens te beoordelen of het je bevalt om alleen te reizen met de motor. Aanspraak heb je in je eentje sowieso veel makkelijker dan wanneer je met een groep bent.
 
Ola. Voor mij vanuit Groningen is het iets verder weg maar ik hpud me ook altijd aanbevolen voor een weekendje sturenmet leuke mensen.
Laatste weekend van september een idee om wat leuks te organiseren??
 
De eifel is een super leuk gebied om te sturen. Veel motorvriendelijke hotelletjes voor weinig geld. En na een uurtje snelweg vanaf Eindhoven ben je er.
Ik mag er graag komen *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan