Weekendje Sauerland

Crossing The Rubicon

BMW K1300GT/Yamaha Royal Star Venture XVZ 1300 TF
2 mrt 2021
1.622
2.662
Groene Hart
Afgelopen vrijdag een paar afspraken in Düsseldorf. Hier gelijk maar gebruik van gemaakt door een paar dagen te sturen in het Sauerland. Uitvalsbasis was het 'altijd gezellige' Winterberg. Kon slechter: prima appartement met kookgelegenheid net buiten het centrum en een terras op het zuiden met geweldig uitzicht. Perfect dus. (restaurant- en hoteleten is op dit moment niet aan mij besteedt (medisch), vandaar dat ik mijn eigen potjes kook).
IMG_4905.jpeg


Vanmorgen al rond 9 uur onderweg. Afhankelijk van de hoogte waarop we reden varieerde de temperatuur tussen de 11 en 15 graden. Dit liep op vanmiddag naar 22 graden. Geweldig! Een mooie route van bijna 250 kilometer gereden. Genoten van het werk van de boeren.
IMG_4901.jpeg


Wat opvalt is op zo'n dag dat je veel dezelfde motorrijders minimaal 2 of 3 x per dag tegenkomt. Afijn, een prima weekendje zo en morgen weer rustig richting het Groene Hart.
IMG_4848.jpeg

IMG_4862.jpeg

IMG_4891.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Lekker hoor en ook het weer was genieten, denk dat dit toch 1 van de laatste mooie weekenden was qua weer maar je weet het nooit met het weer .
 
Ik heb het skiën twee jaar achter elkaar geprobeerd met het hele gezin. In december en daaropvolgend in februari. Ik was op een maandagochtend ruim 1200 euries kwijt om outfits te huren en voor skipassen. Voor dat geld ga ik met mijn vrouw 6 weken met de camper op pad........ (reken ik het appartement (1000 euro) en eten/drinken niet mee).

Daarnaast:
- in de file op de heenreis
- in de rij voor een skipas
- in de rij voor de koffie
- in de rij voor een lift
- in de rij voor de lunch
- om 1600uur gaat de lift dicht
- in de rij voor het avondeten
- in de file weer naar huis

Heeft voor mij helemaal niets met vakantie te maken..........

:)
 
Maar kan je met een camper ook skiën? dat is de vraag.

Misschien ook wegblijven van 'zo gezellig met de overburen van nr 47 op de piste' Oostenrijk en naar Zwitserland gaan.
 
Oei, op tenen getrapt. Stond een smiley in mijn bericht hè. Hele volksstammen vermaken zich prima op de lange latten en dat moet vooral zo blijven.

Ik ga met de camper wel naar Noord-Noordwegen of nog een keer naar IJsland. Wat was dat mooi!

Schermafbeelding 2021-09-28 om 21.34.47.png
Schermafbeelding 2021-09-28 om 21.35.17.png
Schermafbeelding 2021-09-28 om 21.41.14.png
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan