weekendtrip Sauerland

4deel

MF'er
9 aug 2005
127
4
Purmerend
Heeft iemand misschien een mooie toertocht naar Winterberg in Sauerland geschikt om in 2 dagen te rijden (dag heen/dag terug). Bij voorkeur kleinere weggetjes.
 
Ik kijk gespannen mee in dit topic (hope you dont mind :W )

wij willen met een gezelschap 30/31 aug. een stuk gaan toeren 2 dagen.
zelfde als jullie, dus ik lees mee :P
 
Ik ben er geweest, en je kunt daar gewoon elke weg nemen die je ziet - het is bijna altijd mooi!

Wij zijn niet binnendoor gereden, maar via enschede - Munster. Dan hoef je niet door dat vervelende Ruhrgebied.
Dat is in ieder geval mijn tip.

Een goede reis en veel rijplezier toegewenst!
 
Precies, vermijdt de snelweg. Je kan ook ff op de kaart kijken of je via een heuvelachtig gebied binnendoor kan rijden. Dat is altijd leuker dan een vlak gebied :)
 
In het Sauerland is idd bijna elke weg een aanrader, heerlijk :]

Om er te komen pak ik juist de snelweg (van ons uit door het Ruhrgebied). Is even 'afzien' (hoewel, er zitten stukken onbegrends tussen, dat is voor een paar km ook wel leuk O-) ) maar dan hou je meer tijd over voor de echt leuke wegen.
 
Even een ander vraagje mbt de uitlaten.

ik rij een Honda VTR SP2 met een redelijk volume. Geen E-keur in de pijp
Moet ik de originele eronder schroeven of ...........

gewoon in de 6 blijven rijden
 
Even een ander vraagje mbt de uitlaten.

ik rij een Honda VTR SP2 met een redelijk volume. Geen E-keur in de pijp
Moet ik de originele eronder schroeven of ...........

gewoon in de 6 blijven rijden

Er is natuurlijk altijd kans op een bekeuring als je geen E keur in je pijp heb staan,heb ook weleens gehoord dat mensen niet meer verder mochten rijden vanwege "illegalen" uitlaten,al lijkt dat mij wel een extreme manier van doen,dus zou ik voor de zekerheid gewoon je orginele pijpjes monteren,weet je zeker dat je daarvoor geen bon kan krijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan