Weekentje naar de Nordschleiffe!!!

Hij rijdt alweer :) Alleen schuifschade, dus erg veel geluk gehad. Ben toch met 150 onderuit gegaan :X

Gelukkig niet mijn schuld.
Blijft wel k*t, zeker als je zegt dat het niet je schuld was, heeft iemand je eruit getikt??? :(

Zou eerste keer Ring toch echt graag les hebben of minstens iemand die het daar heel goed kent en bereid is van effe paar rondjes rustig rond te gaan maar of dat zo leuk is als de auto's je rond de oren vliegen lijkt me nu ook weer :r
 
SFL,
Doe jezelf een lol en blijf in het weekend weg van de ring als je er nooit gereden hebt. Ga eerst een keertje als het rustig is doordeweeks.
;)

Ik rij toch mijn eigen tempo, als het me te hard gaat laat ik lopen.
Maar ik wil zeker een rondje ring rijden als ik daar ben. :9
 
SFL,
Doe jezelf een lol en blijf in het weekend weg van de ring als je er nooit gereden hebt. Ga eerst een keertje als het rustig is doordeweeks.
;)

ik heb mijn eerste rondjes ring ook gewoon op een zondag gedaan.

Ik ga daar toch niet snel rond en heb goede spiegels.
Als er iets hard dichterbij komt dan ga je toch gewoon ff naar rechts en zet je richtingaanwijzer aan.
 
NORDSCHLEIFE = LOL, zijn vorig jaar met de auto geweeest is mooie baan daar, nog een lambo en sl AMG tegengekomen. zit ook een leuke kartbaan en soort museum daar bij de baan...heb nog ergens een paar mooie routes door duitsland liggen moet je die hebben?
 
Vraagje:
Hoe streng zijn ze op de ring qua geluid ?

Ik bedoel, kun je met carbon dempers aan komen zetten of wordt je meteen "gebanned" :?
Een tweepitter met open pijpen blaft nogal luid, vandaar het vraagje :)

We gaan een weekendje daar in de buurt kamperen en ik vraag me af of ik beter de standaarduitlaten kan momteren of die carbon's kan laten zitten....

Het liefst het laatste natuurlijk 8-)
 
Vraagje:
Hoe streng zijn ze op de ring qua geluid ?

Ik bedoel, kun je met carbon dempers aan komen zetten of wordt je meteen "gebanned" :?
Een tweepitter met open pijpen blaft nogal luid, vandaar het vraagje :)

We gaan een weekendje daar in de buurt kamperen en ik vraag me af of ik beter de standaarduitlaten kan momteren of die carbon's kan laten zitten....

Het liefst het laatste natuurlijk 8-)

een V-wtin met open pijpen :? Dat wordt nix....

wil je zeker zijn van rijden monteer je het beste de originele :)

Sowieso geen verkeerd idee, er wordt in de Eiffel veel gecontroleerd op uitlaten door de Polizei...en ze zijn STRENG daar :r
 
Dan maar wel m'n dB killertjes monteren denk ik... (iig meenemen :9 )
7 & 8 Augustus zou mooi zijn. Dan begint m'n vakantie. Ff t weer afwachten denk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan