Weekje Oostenrijk met Supersport zomer 2012

Barn

MF veteraan
5 aug 2005
2.187
16
Rotterdam
Mede sportivelingen :+

Eindelijk na vele jaren erover dromen is het dan zo ver..

Ieder jaar wanneer ik met de fam op vakantie ben zeg ik tegen vrouw en kinderen dat ik ontzettend graag eens naar dit mooie land wil op de motor.
Echter het komt er nooit van ;( ;(


Echter na wedermaal dit eens thuis opgegooit te hebben zegt de vrouw, maar dan ga je deze zomer toch lekker *O* *O* *O*

Tja dat laat ik deze maal dan ook niet nog eens zeggen...

Oftewel het plannen kan beginnen.


Eerst m`n maatjes maar eens bellen om te zien wie er mee wil/kan

:X :X :X

Mmmm das dan weer jammer, niemand die zin heeft , geen vrij kan krijgen of gewoonweg de middelen niet heeft om dit avontuur mee te maken |(

Dan zijn er dus 2 opties over.
Of ik ga alleen, of wellicht zijn er hier op t forum ook nog wel sportive rijders die zin hebben dit mooie bochtige land te verkennen per motor.

Mocht er intresse zijn om mee te gaan laat maar horen :] :] :]

Wanneer vindt deze reis plaats.
27 juli 2012 vertrekken en we zulen 4/5 augustus weer terug zijn.
Eerste overnachting is nabij Bregenz en we sluiten af net onder Salzburg.
Daar we een doorrreis maken slapen we iedere dag in een ander pension/hotel

Wie zijn de sportivelingen die mee gaan :+

Barn-Jan 41 jaartjes jong uit Rotterdam rijdend op een 2010 BMW S1000RR.
rassie-Patrick 43 jaartjes jong uit Westmaas rijdend op een 2009 Triumph 675 Daytona.
 
Laatst bewerkt:
Zou graag meegaan maar die periode moet ik werken. Als ik niet hoefde te werken was het de vraag nog maar of ik van mn vriendin mocht en als ik van mn vriendin mocht dan moest ik eerst nog even een motor aanschaffen.

Misschien volgende keer dat ik wel kan......


Nee, gekheid. Vanuit welke regio kom jezelf, in welk gedeelte van Oostenrijk wil je rijden en wat is je niveau ongeveer?
 
Zelf kom ik uit Rotterdam.

Mijn nivo is laag erg laag zelfs ;)

Ehh of hadden we het over het nivo van motorrijden O-) O-)

Het mag van mij allemaal wel een beetje vlot gaan, heb redelijke ervaring in de Eifel/Luxemburg/Ardennen en op diverse circuit`s

Rij zelf een S1000RR, maar daar staan na 2 jaar pas 4500 km op :+
Heb mezelf afgelopen jaar meer toegelegt op circuit rijden met een ZX6R :Y :Y

De route is nog niets over bekend, maar ik wil zeker in karintie uitkomen.
Wellicht bij Bregenz de grens over en dan al dan niet via Italie richting zuid Oostenrijk.

De route zal ik binnekort maar eens wat informatie over inwinnen :]

Slapen gebeurd natuurlijk in hotel/pension :P
 
Jezus wat zou ik graag met je mee gaan (allebei op een S1000RR) maar ben dan net 2 weken terug van een weekje dolomieten en vertrek als jij naar Oostenrijk ga met de familie.
maar desalnietteplus zeer veel plezier :P :} :} :}
 
Jezus wat zou ik graag met je mee gaan (allebei op een S1000RR) maar ben dan net 2 weken terug van een weekje dolomieten en vertrek als jij naar Oostenrijk ga met de familie.
maar desalnietteplus zeer veel plezier :P :} :} :}


Gewoon ff de familie vakantie omzetten joh :9

Maar er komen ook nog wel wat weekenden Eifel O-) O-)
 
@ barn ik ga ook die kant op met de motor maar die gaat achter mijn bus op de trailer en we gaan daar rond rijden
maar misschien is dit een mooi adres om te overnachten je kunt alle kanten op Pension Marhof Faaker See Kärnten Camping Faakersee Hotel, Ferienwohnungen, Ferienwohnung, Wiesencamping, Drobollach, Egg, Faak, Villach

Faakersee = gegarandeerd mooi weer :Y

Ik heb er ook over zitten denken om de fiets achter de wagen te hangen, echter je bent dan natuurlijk wel beperkt doordat je terug moet naar het begin punt..

Andere kant kom je veel uitgeruster aan en kun je mooi al je spulletjes makkelijk meenemen *D

Ahh duurt nog ffies, we zien wel..

Wanneer gaan jullie die kant op, en hebben jullie de routes al gereed ?
 
Faakersee = gegarandeerd mooi weer :Y

Ik heb er ook over zitten denken om de fiets achter de wagen te hangen, echter je bent dan natuurlijk wel beperkt doordat je terug moet naar het begin punt..

Andere kant kom je veel uitgeruster aan en kun je mooi al je spulletjes makkelijk meenemen *D

Ahh duurt nog ffies, we zien wel..

Wanneer gaan jullie die kant op, en hebben jullie de routes al gereed ?


Wij gaan de eerste 3 weken van augustus en wat routes betreft die heb ik niet , we komen er meer als 20 jaar en de trips die we met de auto gemaakt hebben wil ik graag met de motor ook een keer rijden :9~
ik heb afgelopen zaterdag op de beurs een man gesproken die uit drobbelach weg komt en die gaf me een aantal kaarten en daar stond ook een website bij dat was deze
Motorradland Kärnten daar staan hele mooie routes op ook die ik niet ken
denk dat 3 weken voor ons tekort wordt _O-
 
Wij gaan de eerste 3 weken van augustus en wat routes betreft die heb ik niet , we komen er meer als 20 jaar en de trips die we met de auto gemaakt hebben wil ik graag met de motor ook een keer rijden :9~
ik heb afgelopen zaterdag op de beurs een man gesproken die uit drobbelach weg komt en die gaf me een aantal kaarten en daar stond ook een website bij dat was deze
Motorradland Kärnten daar staan hele mooie routes op ook die ik niet ken
denk dat 3 weken voor ons tekort wordt _O-

Mooi man, jij loopt je dus ook al 20 jaar lekker te maken })

Zelf ben ik er begin juli nog 2 weken met het gezin, maar hoop dan alles al geregeld te hebben voor deze reis :)

Ik zal de site eens even gaan bekijken vanavond.

Binnekort ook maar ff op cursus bij waypoint om de Zumo beter te leren kennen :z
 
Weer ziet er goed uit voor morgen, heb m`n fietsie alvast gewassen, bandjes weer op spanning gebracht....

Wie weet mag tie morgen ff van stal :P

Verder rustig hier, op de trekkers na dan :+ :+
 
Vraagje,

Is er hier iemand die de route van Motoplus heeft gereden
Toeren

Ga er toch een beetje vanuit dat zij niet de minste route in elkaar hebben geknutseld :] *D

Heb er zin an *O* *O*
 
Ondertussen ben ik ook op zoek naar zijtassen voor de S1000RR :/

Iemand wellicht ervaring met zijtassen op een supersport ?

Ben zelf nogal huiverig ivm verbrandingsverschijnselen omdat mijn demper vrij hoog staat
 
Ik rijd zelf op vakantie met een tanktas en een tailbag. De cargobag van bags connection! En dat bevalt super! Niet al te grote tas, goed, snel en makkelijk vast te zetten en steekt niet teveel uit aan de zijkant. Dus op de autobahn met 240 geen enkel probleem :)
 
Ik rijd zelf op vakantie met een tanktas en een tailbag. De cargobag van bags connection! En dat bevalt super! Niet al te grote tas, goed, snel en makkelijk vast te zetten en steekt niet teveel uit aan de zijkant. Dus op de autobahn met 240 geen enkel probleem :)


Thanx *D

Tanktas gaat het voor mij niet worden :N :N

Vreselijk man zo`n groot ding op je tank, daarom wil ik alles achterop hebben, merk je nagenoeg niets van,
Behalve na een dagje rijden als deze ouwe weer moet opstappen :+ :+
 
Laatst bewerkt:
Oke ja ik vind het soms nog wel prettig..
Als me hoofd en nek wat lui worden leun ik met me hoofd op de tanktas ;)

Heb je trouwens al nagedacht over wel of geen DB killer in je uitlaat? Of zit het origineel er onder :)
 
Oke ja ik vind het soms nog wel prettig..
Als me hoofd en nek wat lui worden leun ik met me hoofd op de tanktas ;)

Heb je trouwens al nagedacht over wel of geen DB killer in je uitlaat? Of zit het origineel er onder :)


Er hangt een full titanium systeem van Arrow onder met een vreselijke herrie :P :P
Zal dus wel ff de db killer erin stoppen :z
 
Rustig hier in mij topicje :+

Zeker nog te vroeg om over de lekkere warme zomer na te denken :P :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan