Weekje vrij... Tips???

SiGi

MF'er
8 jul 2004
98
0
Mechelen
Hoi,

Ik heb volgende week een weekje vrijaf. Ik ben nog nooit in Engeland geweest dus dacht ik: Als het weer het toelaat kan ik er misschien eens een dagje of twee naartoe... Over zuid-Engeland heb ik namelijk al een aantal leuke commentaren gehoord.
Of heeft er iemand andere tips om in m'n eentje een dag of twee-drie te gaan toeren?? :]

alvast bedankt!
greetzz
 
Mwah ik heb eindexamen. Als je nou ff in mijn plaats mijn examens goed maakt regel ik een geheel verzorgde reis in stijl voor je ;)
 
Wil wel proberen hoor maar ik kan niet garanderen dat je erdoor zal zijn haha

alleszinds veel succes (ben ik blij dat ik dat allemaal achter de rug heb)
 
Hehe.
Mwah maandag begint het dus en ja ik moet eerlijk bekennen dat ik ondanks vele voornemens nog geen boek heb opengehad en de afgelopen 5 jaar zag ik ook als een grote vakantie.

Jij iig ook suc6 met je reisje (wat het dan ook word).
 
Hoe vaak ik ook in Duitsland kom... ben er nog steeds niet uitgekeken ;)

Have fun, in elk geval, maar dat zal wel lukken...
 
Ben sterk aan't twijfelen tussen engeland en de vogezen...
'k Denk dat ik het van het weer ga laten afhangen...
Als't nu echt zo'n pokkeweer blijft zoals de laatste tijd kan't zelf goed zijn dat ik helemaal tot aan de Côte d'Azur rij voor wa zon hihi
Call me crazy!
 
Laatst bewerkt:
Ik kom net terug uit Schotland. In IJmuiden op de boot gestapt en je stapt een 100 km oid onder Schotland uit. Het is daar nu geweldig weer en ik kan je verzekeren volgens mij de mooiste tijd van het jaar. Ik ben 8 dagen geweest en heb daar 2400 km afgelegd door de bergen en fjorden. Werkelijk fantastisch land en over de vriendelijkheid nog maar niet te spreken. Daar mogen ze hier wel wat van leren.

Fijne vakantie alvast.
groetjes Chantal
 
Mijn tip:

Als je het kanaal oversteek, vergeet niet links te rijden. Maakt alles een stuk plezieriger.

Enne: Schotland is idd very nice! (Alleen met blik geweest, maar toch)
 
Volgens mij zijn Wales en Schotland veel leuker om te rijden dan Zuid Engeland. Wel zou ik mijn route ernaartoe dan via ZUid-Engeland laten gaan. Of je dat red in 3 dagen? mwja....denk het niet. Waarom niet de hele week? :)
 
tja.... Cornwall of Kent zijn ook heel erg mooi...
mooie omgeving, aardige mensen, mooie :] wegen....

Vooral Cornwall is een aanrader!!! Zuidelijker (en westelijker) dan dat kom je niet in Engeland...

Makkelijkste is denk ik bij Dover over (hovercraft, ferry of tunnel) en dan langs de kust richting het westen...

stond trouwens tijdje geleden nog een stukje over in de Promotor (dacht ik).

Veel plezier alvast!
 
Laatst bewerkt:
't wordt dus een paar dagjes Engeland (als het weer meeziet, anders wordt het alsnog zuid-frankrijk)
Denk zo langs de zuidkust te rijden en dan zo naar Wales...
tips and trics? buiten 't feit dat ik links moet rijden haha?!
misschien domme vraag maar moet ik dan ergens Ponden wisselen of aanvaarden die mensen pleuro's?
Aangezien het de eerste keer is dat ik naar engeland ga wil ik toch eens de ferry nemen maar heb geen idee wat me dat gaat kosten... iemand een idee?

thanx
 
Terug
Bovenaan Onderaan