weer die auto!!

@ TS:

Als ik het zo lees lijkt via de politie de beste manier om het op te lossen.. kost het soepkip een aardige cent, is dat mooi meegenomen. Je kunt natuurlijk altijd die agentjes treffen die er de ernst niet van inzien. Maar hoe vaker je belt, hoe groter de kans wordt dat ze een serieuze diender sturen.

Dan getuigt het natuurlijk wel van karakter als je je beste buur er vriendelijk op wijst dat vanaf volgend jaar (April, maar dat hoef je er niet bij te zeggen :P) de bekeuringen 20% duurder worden....

Veel schiet je er niet mee op, maar leuk is het wel.. een aardappel in de uitlaat! _O- (moet je wel zorgen dat de uitlaat niet naar het voorraam van je huis gericht staat :N... spreek uit ervaring -O-)

fiRe6 groet
 
heb dezelfde ervaring gehad buur stalde auto bij mij voor garage terwijl die niet thuis was,politie gebeld die netjes een kijkje kwamen nemen en de auto af hebben laten slepen. buur was daar niet blij mee vanwege de kosten, maar had wel zijn les geleerd. dus toch maar even bellen.
 

_O-

Bla bla...
Eduard.

Ach, ik maak me gelukkig nooit zo snel druk om toetsenbordridders, maar jij bent werkelijk treurig...
In alle opzichten je eigen wangedrag goedpraten 'omdat je maar een mens bent' en mensen die het vernielen van auto's afkeuren zijn gelijk 'moraalridders' en 'heiligen'...

Vermoedelijk zul je het nooit geloven, maar gelukkig is het merendeel van de mensen prima in staat om andermans spullen met rust te laten, en die worden daarbij nog niet eens direct heilig verklaard.
Maar goed: het is je al bijzonder goed gelukt om jezelf hier belachelijk te maken, laat ik je daar verder maar niet bij helpen.

Wat ben jij een scheinheilige moraalridder zeg!
Ik snap niet dat je die jongen niet begrijpt!
Hij sloopt iets, dat moeten wij stoer vinden en tegen 'm op kijken...

Wij zijn maar zielige losers omdat wij andermans spullen heel laten... :Y

Toch zou hij heel stoer schoenmaatje 47 proeven als dat mijn spullen waren :Y
 
Laatst bewerkt:
Een beetje kraan moet je sowieso voor 8 uur betalen ook al draait hij maar 10 minuutjes, dus die lui zijn al lang blij dat hij er wat langer is voor dat geld ;)

Nou weet niet waar jij je kranen besteld maar dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Je betaalt wel altijd 2 uur, omdat er al 1 uur voor het opstellen geteld wordt.
 
Ow dat heb ik ook bij mijn garagebox (auto's die de oprit naar de garagebox blokkeren omdat ze te lui zijn om te lopen, immers meer dan voldoende parkeerplaats 20 meter verderop), ik bel gewoon de politie. Die kwamen afgelopen weekend gewoon een bonnetje plaatsen. Ze vroegen zelfs eerst nog of ik er uit kon anders zorgden ze er voor dat ie weggesleept zou worden. Nou kan ik er met de motor wel langs, maar in de herfst met ladingen natte bladeren op de schuine oprit naar de garage ga ik er liever niet manouvreren om een fout geparkeerde auto te ontwijken. En als ik er met de auto bij moet... En verder, het is gewoon een misselijkmakende mentaliteit, luiheid, domheid, arrogantie, egoïsme... geen idee wat het is.
De agent zei ook dat ik vooral weer moest bellen als ze er weer stonden. En het is niet een persoon, men kijkt het van elkaar af. Daarom was het wel mooi dat die politiewagen er ongeveer een kwartier tot een half uur was, kenteken natrekken, auto rondom en door de raampjes van binnen bekijken, kenteken nogmaals natrekken naar aanleiding van schade of ie niet ergens doorgereden was enzo... top. Kon de rest uit de buurt het goed zien.
Men gaf ook aan dat ik bij de gemeente een melding kon doen dat de weg geverfd kon worden met een wit kruis om het duidelijker aan te geven.

Hmmmm... die kneus staat er weer.... zijn van die jochies die hier achter wonen, gezichtsuitdrukking van een Neanderthaler, kleine crimineeltjes. Denken dat ze heel stoer zijn maar zijn enorm dom. Word er een beetje schijtziek van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan