Weer die wheelies! Wie doet het voor?

Highdncreaz

MF veteraan
22 jan 2005
1.476
0
Tilburg
Ik heb al veel gelezen over wheelies maar kom nog steeds niet gecontroleerd van de grond.
Wie kan en wil mij wat wheelies laten zien en kan daarbij wat uitleg geven?
omg. Tilburg
full
 
Veel lezen over hoe het wel en niet moet en daarna gaan oefenen. Er zijn ook verschillende filmpjes op internet die je heel duidelijk uitleggen hoe je het moet doen.

Daarnaast heb je hier op het forum ook nog mensen die je wel wheelieles willen geven, maar dat houdt wel in dat je geen ballzz heb. :+

hier
 
Thanx "Phatzak", jouw filmpie was tot nu toe de beste uitleg die ik heb gekregen!

Toch maar eerst die controle over het gas beheersen in z'n 1e versnelling en dan pas op hogere snelheid verder dmv de koppeling te laten slippen in z'n 2e versnelling
full
 
Als voorwiel bij vol acceleratie los komt is prima(kicken) Maar wheelies maken om de wheelie? Niet doen, komt alleen maar gedonder van, vroeg of laat ga je op je plaat met een hoop gedonder....
(Trouwens het is erg slecht voor je fiets !)
 
Als voorwiel bij vol acceleratie los komt is prima(kicken) Maar wheelies maken om de wheelie? Niet doen, komt alleen maar gedonder van, vroeg of laat ga je op je plaat met een hoop gedonder....
(Trouwens het is erg slecht voor je fiets !)

:Z

Wat is er slecht aan voor je fiets :?
Helemaal niks! Tenminste, als je het een beetje kan.
 
Als voorwiel bij vol acceleratie los komt is prima(kicken) Maar wheelies maken om de wheelie? Niet doen, komt alleen maar gedonder van, vroeg of laat ga je op je plaat met een hoop gedonder....
(Trouwens het is erg slecht voor je fiets !)
Bochten maken om de bochten?
Motorrijden om het motorrijden?

:z
 
Dat is hetzelfde als sex, nooit aan beginnen, krijg je alleen een hoop gedonder van... Kom nou, je lul slijt toch ook niet? (toch? ehh, Toch?, guys??)
 
Ga maar lekker proberen te wheelien jongens, veel plezier, als het zover is stuur ik wel een beterschap kaartje....
 
Hahah, het is een ego ding.. wheelies maken is gewoon vet. @insearchof - go for it, rustig beginnen op plekken waar je jezelf niet teveel pijn kunt doen, de rush outways the risk... kan iedereen hier beamen (die kan wheelien).
 
Als voorwiel bij vol acceleratie los komt is prima(kicken) Maar wheelies maken om de wheelie? Niet doen, komt alleen maar gedonder van, vroeg of laat ga je op je plaat met een hoop gedonder....
(Trouwens het is erg slecht voor je fiets !)
Slecht voor je fiets :? Als je dat ding fatsoenlijk warm rijdt, niets aan de hand. En zolang je rustig op het voorwiel land ipv op de zijkant, niets aan de hand. Kan maximaaal een keertje een balhoofdlager kosten. Maar je ego BOOST! })
 
Maar je ego BOOST!" ... idd!
Balhoofdlagers: €210
Volle tank: 20,-
Extra premie: 132,-

Dikke wheelie vanaf het stoplicht: PRICELESS ;)
 
ik heb nog nooit me balhoofd lagers of iets eruit gehad.. maarja rijd Honda :P

maar dit topic is beetje zinloos er zijn er hier al meerdere van.. heleboel van..

ga eerst maar eens rond lezen ;)

en kom naar MF meeting en dan zie je het soort wheelies zoals op je eerste foto in het echt ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan