Weer drie motorrijders verongelukt dit weekend..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hugo G.

MF'er
7 okt 2007
89
0
Het verkeer heeft dit weekeinde minstens acht mensen het leven gekost. Twee van de ongevallen, in Nuenen en Zelhem, eisten elk twee levens. Bij twee ongevallen reden auto's tegen een boom. Onder de verkeersslachtoffers zijn drie motorrijders.

Zelhem
In Zelhem botste een 22-jarige motorrijder uit Steenderen zondagmiddag tegen de auto van een echtpaar. De motorrijder overleed later in het ziekenhuis evenals de man van het echtpaar. De oorzaak van de botsing op de kruising Hengeloseweg/Schooltinkweg is niet bekend.

Wilnis
In Wilnis kwam zaterdagmiddag een 36-jarige man uit Woerden op de weg tussen Mijdrecht en Wilnis op zijn motor in botsing met een automobilist. De bestuurder, een 26-jarige man uit Vinkeveen, wilde afslaan naar het tankstation aan die weg, maar botste op de motorrijder. Het slachtoffer werd naar het ziekenhuis gebracht, waar hij overleed aan zijn verwondingen.

Veere
Een 23-jarige motorrijder uit Veere verloor zaterdagmiddag het leven doordat hij frontaal in botsing kwam met een auto op de Prelaatweg in het Zeeuwse Aagtekerke. Het slachtoffer reed richting Westkapelle. Door nog onbekende oorzaak reed hij frontaal op de tegemoetkomende auto die werd bestuurd door een 54-jarige man uit Veere. De motorrijder overleed ter plekke. De automobilist bleef ongedeerd.

'( :/ :N

Voor het hele artikel zie Spitsnieuws.
 
ja, en nu?

Heel triest, uiteraard, maar wat is de toegevoegde waarde van zo'n topic als dit op dit forum? :?
 
Lekker belangrijk.
Zijn ook mensen van de trap gevallen, met hun koekblik/fiets/boot dood gegaan.
Kan altijd en overal gebeuren.

Vaak samenloop van omstandigheden.
Automobilist zag de motorrijder niet of te laat.
Motorrijder reed te hard of was slecht zichtbaar.

Ga er niet van wakker liggen, want ook in bed kan je dood gaan. :+
 
ja, en nu?

Heel triest, uiteraard, maar wat is de toegevoegde waarde van zo'n topic als dit op dit forum? :?
:^

SMIDSY's blijven helaas voorkomen en ze zien je wel maar kijken niet.... :X


Iets met forumrichtlijnen en slotjes enz.
Is het al vrijdag? :?
 
Heel triest, vooral die afslaande auto die waarschijnlijk gewoon niet heeft gekeken en maar afsloeg, klootzakken zijn het rijbewijs afnemen..

R.I.P voor de slachtoffers. Moet ook wel hard zijn gegaan als de man in de auto ook is overleden.. triest dit soort berichten
 
Kan een mede-forumlid zijn... of moeten we dat afwachten :?
als dat zo is komt er vanzelf wel een topic van vrienden/nabestaanden, of niet..

maar elke dode gaan melden op MF, hoeveel ook in een weekend, is gewoon nutteloos -O-
 
ja, en nu?

Heel triest, uiteraard, maar wat is de toegevoegde waarde van zo'n topic als dit op dit forum? :?

Ik vond het wel opvallend dat er in een weekend zoveel zijn omgekomen. Maar goed, er valt verder weinig over te discussieren inderdaad.
 
Heel triest, vooral die afslaande auto die waarschijnlijk gewoon niet heeft gekeken en maar afsloeg, klootzakken zijn het rijbewijs afnemen..

R.I.P voor de slachtoffers. Moet ook wel hard zijn gegaan als de man in de auto ook is overleden.. triest dit soort berichten
Je was er bij begrijp ik?
Misschien heeft de motorrijder wel 200+ gereden en heeft de automobilist dat verkeerd ingeschat.
Wel altijd makkelijk om meteen het koekblik de schuld te geven
 
Ik kan enkel zeggen, trek er leering uit... je bent niet onschendbaar!

De enige toegevoegde waarde die ik me kan bedenken is dat sommigen inzien dat ze zelf ook de pineut kunnen zijn. Een klein foutje en het kan voorbij zijn...





Overigens, als ik in Duitsland zo'n mooi bord zie van Rasen ist out! En het aantal slachtoffers van dat seizoen er bij wordt vermeld... dan denk ik enkel, da's een mooi stukkie weg wat er aankomt... ;)
 
Gezien de schade zal het hooguit 80 geweest zijn.
80 na een noodstop? O-)
Zonder er getuigen van te zijn kan je niet oordelen of het koekblik, de motorrijder of beide fout waren.
Het is vreselijk kut maar het gebeurt.
Helaas ben je op de motor een stuk kwetsbaarder en loop het eerder slecht af.
 
Denk dat ze er verder weinig last meer van hebben :X

Heb het bericht niet echt gelezen. (RIP)

maar vanmorgen waren ze ook bezig met een geschepte motorrijder op de A1 ter hoogte van muiden.

geeft je een naar gevoel als je erlangs rijd '(
 
Laatst bewerkt:
80 na een noodstop? O-)
Zonder er getuigen van te zijn kan je niet oordelen of het koekblik, de motorrijder of beide fout waren.
Het is vreselijk kut maar het gebeurt.
Helaas ben je op de motor een stuk kwetsbaarder en loop het eerder slecht af.

Juridish gezien: de automobilist, maarja daar heeft de motorrijder niets meer aan...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan