Weer een aso en een motorrijder

Zag zijn fiets gister in de takels hangen bij de afrit, Gs'je volgens mij, tja, shit happens, risicocalculatie heet dat d8 ik, mja, blijft kut voor de man.
FOL, wijzig ff je ikoon man, je verziekt mijn blikveld met die klotegnoom :P

Het ging om de A1, richting Hilversum, afrit Muiderberg. Een heel scherp bochie, ongeveer een kilometer voor het BP tankstation, dus ongeveer 2-2,5 km voor de bochty naar de A6.
 
Nee, daar niet, maar die bocht is wel klote zeg! Lekere spoorvorming en drukkende auto's omdat die daar wel snel doorkunnen. Ik doe het daar heannig an. Trouwens nu mag je er niet harder als 50km/h

er liggen daar een aantal stroken asfalt langs elkaar zo lijkt het,je hebt dus richels ertussen, maar zolang je de juiste koers houd is er niets aan de hand (hij is nog makkelijk met 100 km/h te nemen met een ouwe lullenmotor :+ )
Ik heb trouwens geen idee waarom er daar auto's de bocht uit zijn gevlogen
 
er liggen daar een aantal stroken asfalt langs elkaar zo lijkt het,je hebt dus richels ertussen, maar zolang je de juiste koers houd is er niets aan de hand (hij is nog makkelijk met 100 km/h te nemen met een ouwe lullenmotor :+ )
Ik heb trouwens geen idee waarom er daar auto's de bocht uit zijn gevlogen

Waarschijnlijk heb je helemaal gelijk, maar zolang er daar regelmatig auto's zonder echt aanwijsbare reden de vangrail induiken, doe ik het toch liever kalmer aan. Hoewel 50 nou ook weer een beetje overdreven is.
 
Goed, omdat ik merk dat er toch een hoop mensen op het forum zijn die zich oprecht zorgen maken over de toestand van de collega, zal ik er iets over zeggen. Dat er in de krant staat dat de toestand "zorgwekkend" is geeft ook al aanleiding tot de meest akelige gedachten. Ik vertel er meteen bij dat ik vragen over de toedracht niet KAN beantwoorden, stomweg omdat ik daar ook het fijne niet van weet.
De collega is dus onderuit gegaan in de inmiddels bekende bocht en heeft daarbij de vangrail geraakt. Daarbij heeft hij rugletsel opgelopen. Absoluut akelige verwondingen dus, en niet iets om licht overheen te stappen, het herstel zal wel enekel maanden vergen, maar de collega is niet in levensgevaar.
 
Laatst bewerkt:
Het ging om de A1, richting Hilversum, afrit Muiderberg. Een heel scherp bochie, ongeveer een kilometer voor het BP tankstation, dus ongeveer 2-2,5 km voor de bochty naar de A6.

Precies dat klopt daar was het....zag hem in de takels hangen. Reed daar tussen de file door.. O-)

Maar die bocht naar de a6 is ook niet helemaal jofel de laatste tijd, lzitten rare banen in, ik rij iig rustig erdoor...
 
Foto gezien van de motor......


Lekker tegen de vangrails aan. Nu snap ik ook de verwonden een beetje.

Hij is tenminste wel buiten levensgevaar.



Nu allen nog maar hopen dat de levensgevaarlijke vangrails aangepakt worden......


zal wel niet....
 
Pf. Waarom worden politie-agenten zo vaak als autoritaire eikels omschreven. Ik ben ook niet blij als ik met ze te maken heb, meestal is het namelijk slecht, maar om bij voorbaat een vooroordeel bij ze te hebben gaat ook wat ver. :Z

Ik vind het terecht dat het gepost is. Het betreft een motor-verhaal en het is in de media geweest, dus geen sensatie zoeken.

Rot voor de politie agent, maar iedereen kan onderuit gaan als hij risico's neemt en helaas is het zijn werk om in dit soort situaties het risico te nemen hard te rijden. Ik hoop op een (zo) goed (als mogelijk) herstel.
 
Beaker,

je weet dat afgesproken is dat we het niet hebben over álle ongelukjes, en dat dat ook opgaat als het motorrijders betreft? Met uitzondering van forummers die wat overkomt? In het seizoen zat slotjes bij zulke topics. Meten met maten noemde ik het al. Zal me verder een rotzorg wezen. Maar ik noem het wel ff.

't Is knap lullig dat dit gebeurd is, begrijp me goed. Maar ík lees dan komend "seizoen" graag ook alle constateringen van schuivertjes die gezien worden.

Voor een motoragent is het het risico van het vak. Als je net als de boef als een razende over de snelweg scheurt, breng je het overige verkeer nét zo in gevaar als de boef. Het zou zomaar kunnen zijn dat het verstandiger is om de boel de boel te laten in de hoop dat de boef verderop alsnog gevangen kan worden. En dat vind ík. En daar hoeft niemand het mee eens te zijn.
Nét als mijn constatering dat nogal wat pliesies in mijn (!) ogen best wel klote rijden. Heel dicht op mijn (!) motor bijvoorbeeld, of zonder signalen hard door rood waardoor ik (!) me de takketering schrik. In die paar km-tjes die ik afleg zie ik verdomd vaak van die gekke dingen. Qua voorbeeldfunctie zou dat anders kunnen. Uit veiligheidsoogpunt zou het zelfs moeten. Vind ik.

En verder is het best wel goed dat ze er zijn. Weinig mis mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan