weer een barrel erbij uit 1977

full
 
d'r zit een ketting kast op :) das heel byzonder maatwerk.
houd hem origineel man,een 400f in top staat daar vroeg laatst een dealert die wist/weet wat gekken er voor willen geven bijna 1900euro voor B|
Hier valt beslist voor weinig iets prachtigs van te maken :)
 
Het deukje in de tank dat ik dacht tezien tik je er van binnen uit door na eerst de tank met water uitgespoelt te hebben effe een gat te zagen onderzijde tank en de bolling terug te stompen ,het gat dichtlassen en mooi vlak poetsen met een slijpschijf en klaar ben je dan ermee misschien :)
 
het is een stoere motor!!!! zadel repareren vlink poetsen (het blok)

en lekker zo laten (is ook mijn advies) ziet er al erg bruut uit!!
 
sorry maar geen tijd gehad om te reageren op het forum erg druk met me werk maar daar komt verandering in aan de cb is nog niets verder mee gedaan.
 
Het deukje in de tank dat ik dacht tezien tik je er van binnen uit door na eerst de tank met water uitgespoelt te hebben effe een gat te zagen onderzijde tank en de bolling terug te stompen ,het gat dichtlassen en mooi vlak poetsen met een slijpschijf en klaar ben je dan ermee misschien :)


daar heb je bedrijuven voor die het zonder zagen en lassen doen maar de zaak gewoon weer uitdeuken door middels luchtdruk en vacuumklemmen de zaak te ontdeuken.... :P

Oja...Wat betreft spatbord...heb er nog eentje liggen..orgineel... ;)
 
Gewoon bij Joost een RVS exemplaar scoren voor €30,-....Vanuit Ermelo is Brummen dichterbij dan je denkt ;)
 
he he eindelijk weer aan de cb 400f kunnen werken na een drukke december maand waar ik alleen maar gewerkt heb voor de baas [bijzetting van bernard] maar nu gelukkig een lang weekend en ga ik verder met hem uit mekaar halen maar eerst moet de cbr 600f nog een beurtje hebben.

jewll
 
Terug
Bovenaan Onderaan