Weer een burgman rijder erbij

Donna

Rookie
24 mei 2008
3
0
Omgeving Purmerend
Ik ben sinds 14 februari in het bezit van een Burgman 200 :] , een zwarte. Voornamelijk
voor woon-werk verkeer (zo'n 23 km). Volgens de berekeningen red ik 1 op 30. :Y
Hiervoor heb ik een Honda Hornet 600cc gehad, leuke motor maar voor mij toch nog te zwaar en het rijden van een automaat in Amsterdam is toch wel een heel groot voordeel.
Ik ben zeer tevreden en blij dat ik de keuze heb gemaakt voor de scooter ookal zegt mijn man dat het eigenlijk een grote brommer is ;)
 
Goeie keus, zeker in Amsterdam ja! Dan blijf je schakelen. Lekker veel ruimte en redelijk vermogen om ook nog op de snelweg te kunnen rijden.

Veel plezier ermee!
 
Hoi Donna, welkom !

Goede keus zo'n scooter; veel plezier ermee !
Laat anderen maar praten, die weten niet hoe handig zo'n scooter is....
 
welkom bij de club we kijken uit naar jou inbreng.
zien eten doet eten dus laat je man maar praten het zou mij dus niet verbazen als we in no time een bericht krijgen dat hij er ook 1 aangeschaft heeft.
of dat jij je ei kwijt moet omdat je man er niet meer vanaf te krijgen is haha.
veel plezier.
 
Ha, Donna,

Fijn dat je er bij bent!
Is niet iedere motor eigenlijk ook een grote brommer?
Reed jouw man vroeger ook niet op een brommer?
(Jouw man is toch toevallig geen "brommer"he)

Peer
 
Ik ben sinds 14 februari in het bezit van een Burgman 200 :] , een zwarte. Voornamelijk
voor woon-werk verkeer (zo'n 23 km). Volgens de berekeningen red ik 1 op 30. :Y
Hiervoor heb ik een Honda Hornet 600cc gehad, leuke motor maar voor mij toch nog te zwaar en het rijden van een automaat in Amsterdam is toch wel een heel groot voordeel.
Ik ben zeer tevreden en blij dat ik de keuze heb gemaakt voor de scooter ookal zegt mijn man dat het eigenlijk een grote brommer is ;)

Hallo,
Ik heb dezelfde keuze gemaakt en het is ook een zwarte. Hij bevalt uitstekend, is snel en erg zuinig. Veel rijplezier!
 
Terug
Bovenaan Onderaan