Weer een CBR 600 erbij :)

Spykes

MF veteraan
9 feb 2003
7.706
86
Tilburg
Eindelijk is het dan zover. Ik heb ook een vette CBR 600 aangeschaft.
Vanmorgen vroeg op pad gegaan en op drie adressen in Nederland geweest. We(mijn broer en ik) hadden dan ook een dikke 550 km gereden toen we terug waren.

De eerste was bij HP motoren in Eemnes. Een zwarte met rose striping. Vroegen ze 3500 voor maar hij was hier en daar beschadigd, had een gaatje in het zadel dat niet echt mooi was en voor ik ook maar over de prijs begon was de prijs al verlaagd tot 3250 :? Vond dat allemaal een beetje te snel gaan. Wat ook vreemd was, de tank was helemaal zwart maar de stickers liepen niet door. Ander tankje misschien? Ook waren de remschijven redelijk ingesleten.

Toen nummertje twee. Van Hoeijen in Achterveld. Erg vriendlijke man. Vraagprijs was 3495. Dit was een rood-zwarte. Was wel mooi maar hier en daar lieten de stickers los en de velgen waren ook beschadigd. Ook zaten er twee rare deuken in de tank. En de plaats vond ik zo raar, ze zaten boven bij het balhoofd, heel vreemd. En wederom waren de remschijven redelijk ingesleten.

Toen op weg naar nr. 3 in Hoogeveen. Wat een klere eind rijden man, helemaal als je vanuit Goirle (Tilburg) begint. Dit was een zwart-rode voor 3550. Toen ik binnekwam viel ie echt meteen op omdat ie heel mooi in de lak zat. Mooie rode velgen. Heeft wel scheuren in de kuip (linksboven) gehad maar dat was allemaal mooi hersteld. Heb lekker stukkie op gereden en was allemaal ok. Handjes los en niets aan het handje. Balhoofd en achterbrug lagers ff gecheckt, allemaal in orde. Ook garantie bij genomen voor 1500 km (kon ook drie maanden maar in de winter rij ik niet) en dat zou dan op 3675 komen. Heb em uiteindelijk gekocht voor 3600. Kreeg er niet veel vanaf maar ik ben en dan ook heel blij mee. Op de teller staat trouwens 34110 km. Ketting/tandielen en banden nog zo goed als nieuw. Remschijven eveneens nog vrij nieuw.

Ben nu weer ff lekker blut maar vind dat natuurlijk helemaal niet erg!
Ik kan em woensdag ophalen (weer dat tering eind rijden |( ) want hij gaf em eerst nog een garantie beurt (nieuw olie erin, carburateurtjes ff stellen, remmen ontluchten en nieuwe olie erin).

En was natuurlijk niet mag missen, het plaatje. Na woensdag zullen er wel betere foto's verschijnen want hij staat hier echt in klote licht.

full


Ik had trouwens een testritje gemaakt toen het net licht begon te regen. Hij zei na de rit dat ie em ook nog ff zou afspuiten voor me *D
 
Laatst bewerkt:
Gave bike Speedy!! Veel plezier ermee!!! :]

Dat meen ik serieus anders had ik afgelopen week niet zelf ook een CBR gekocht :+
Dus mijn GS500 gaat er ook uit voor een CBR, wel andere kleurstelling.
 
Mooie bike man!!

Veel plezier ermee!!

Lijkt trouwens wel een trent je GS500 inruilen voor een CBR! Hier is dus ook zo'n meeloper :P
 
Dank je, dank je.

De bike is een '92er.
En idd, het lijkt wel een trend om de CBR als opvolger te nemen voor de GS 500 :P

Maar welke kleurstelling heb jij dan gekocht Willie? Piccie?!?!

He Biker-mouse, ik zie dat je in Udenhout woont, dan zullen we elkaar ongetwijfeld nog een keer tegen komen op de Baars!
 
Laatst bewerkt:
Dank je, dank je.

De bike is een '92er.
En idd, het lijkt wel een trend om de CBR als opvolger te nemen voor de GS 500 :P

Maar welke kleurstelling heb jij dan gekocht Willie? Piccie?!?!

He Biker-mouse, ik zie dat je in Udenhout woont, dan zullen we elkaar ongetwijfeld nog een keer tegen komen op de Baars!

Gefeliciteerd met je CBR ballenfrutter ;) , bende ook al lid van de CBR club?

Verder is op de Baars nie veul meer te doen.

Greetz,

Q_tjoeng (CBR600FS)
 
Op zaterdag 20 december 2003 18:37 schreef Speedy Max het volgende:

Van Hoeijen in Achterveld. Ook zaten er twee rare deuken in de tank. En de plaats vond ik zo raar, ze zaten boven bij het balhoofd, heel vreemd.

brave jongen dat je deze niet genomen hebt :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan