Weer een GS1000

tafel bijna klaar, alleen nog de carbs en het tafelblad.
 

Bijlagen

  • tafel 2.jpg
    tafel 2.jpg
    81 KB · Weergaven: 29
  • tafel1.jpg
    tafel1.jpg
    83,8 KB · Weergaven: 26
vd week een bij de tijger gaan kijken om de buddy te bekleden.
 
Ik ben niet kapot van de uitlaat, maar verder een mooi ding, mooie wielen, mooie kleur, koplamp en tellers mooi in verhouding, achterstuk niet te lang..

Hoe klinkt zo'n moderne uitlaat op een GS1000?
Ik had zo'n oude Marshall op de mijne, 7cm dikke pijp met een kleine demper, motor ging als de brandweer met die pijp, en klonk heerlijk rauw.
Nou vind ik de oude motoren mooier klinken dan de hoogtoerige moderne.. Maar klinkt jouw GS nog lekker rauw?
 
Erg mooi geworden!!
Uitlaat ben ik wel met Reinhoud eens, ook niet helemaal mijn ding....
 
Laatst bewerkt:
Ik vindt het een TOP Bike alleen die Demper te modern ook wat groot en de Buddy zit er wat raar op ? een zit kuil met achter wat hoger maakt
hem nog stoerder .
Precies dat, en het bovenste deel van de vorkpoten had niet zwart moeten zijn. Verder een mooie fiets, en smaken verschillen natuurlijk.
 
Ach het is sowieso een combinatie van oud en modern,dus die pjp moet kunnen,over dat zadel ben ik het wel eens,geen gezicht zo,
zou er wat sportievers van maken en met een profieltje er in,nu is het net een zelf in elkaar geprutst ratbike zadel. 😬 ;)
 
Ik vindt het een TOP Bike alleen die Demper te modern ook wat groot en de Buddy zit er wat raar op ? een zit kuil met achter wat hoger maakt
hem nog stoerder .
Buddy had idd gekund, maar met 2 knieprotheses is er niet veel ruimte. Uitlaat past prima bij het project,(alle onderdelen lopen van 1978 tot aan 2019, en de uitlaat is van 20015, is een bewuste keuze voor dit project.
 
Ach het is sowieso een combinatie van oud en modern,dus die pjp moet kunnen,over dat zadel ben ik het wel eens,geen gezicht zo,
zou er wat sportievers van maken en met een profieltje er in,nu is het net een zelf in elkaar geprutst ratbike zadel. 😬 ;)
mag je denken, maar ik vind het prima zo. loopt prima in lijn met de motor, en ik heb geen keuze ivm 2 knieprotheses.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben niet kapot van de uitlaat, maar verder een mooi ding, mooie wielen, mooie kleur, koplamp en tellers mooi in verhouding, achterstuk niet te lang..

Hoe klinkt zo'n moderne uitlaat op een GS1000?
Ik had zo'n oude Marshall op de mijne, 7cm dikke pijp met een kleine demper, motor ging als de brandweer met die pijp, en klonk heerlijk rauw.
Nou vind ik de oude motoren mooier klinken dan de hoogtoerige moderne.. Maar klinkt jouw GS nog lekker rauw?
uitlaat klinkt prima!!
 
Al met al is het niet belangrijk wat anderen er van vinden, wie wat ook maakt, als hij/zij er blij mee is, is het doel gehaald, maakt niet uit hoe het er uit ziet! Iedereen heeft een andere smaak, en een project is NOOIT naar ieders zin, zo ook bij deze suzuki, er zit een bepaalde gedachtengang achter die niemand begrijpt, behalve de maker, en dat is bij iedereen zo. Iedereen succes met zijn project.
 
Terug
Bovenaan Onderaan