Weer een GS1000

Voor de GS1000 zijn bijna geen mooie uitlaten te vinden, vind ik persoonlijk.
Rastec racing had een paar jaar geleden een uitlaat laten ontwikkelen samen met een ander bedrijf.
Dit vond ik toch wel een erg mooi uitlaatje, scheen ook goed te presteren, was geen goedkope uitlaat.
Zo ver ik weet niet meer verkrijgbaar, als ik een andere weg met de mijne was ingeslagen had ik er waarschijnlijk een gekocht toen..
 
Geen idee wat voor uitlaat dit is maar deze vind ik wel erg mooi.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200629-094939_Google.jpg
    Screenshot_20200629-094939_Google.jpg
    207,8 KB · Weergaven: 11
Al met al is het niet belangrijk wat anderen er van vinden, wie wat ook maakt, als hij/zij er blij mee is, is het doel gehaald, maakt niet uit hoe het er uit ziet! Iedereen heeft een andere smaak, en een project is NOOIT naar ieders zin, zo ook bij deze suzuki, er zit een bepaalde gedachtengang achter die niemand begrijpt, behalve de maker, en dat is bij iedereen zo. Iedereen succes met zijn project.
Ik ben zelf Spuiter ( motor ) kun je de gedachtengang uitleggen van de Gele streepjes op de tank / zit . Ik zie heel veel Yoschimura op het achterwiel en denk dat je die kleuren op de tank mooier had gestaan .
 
Ik ben zelf Spuiter ( motor ) kun je de gedachtengang uitleggen van de Gele streepjes op de tank / zit . Ik zie heel veel Yoschimura op het achterwiel en denk dat je die kleuren op de tank mooier had gestaan .
goed lezen wat hiervoor geschreven heb!
 

Bijlagen

  • IMG_0340.JPG
    IMG_0340.JPG
    1,7 MB · Weergaven: 5
Wat de uitlaat betreft, op een oude suzuki HOORT een yoshimura uitlaat,alleen al vanwege de geschiedenis tussen suzuki en yoshimura!
 
Ach gele strepen,rode strepen of pimpelpaarse strepen,het maakt niet uit ,als het een kleur is wat je als eigenaar mooi vind dan
is dat gewoon zo,niet iedereen heeft de zelfde smaak anders reden we allemaal op motoren in 1 kleur. 😧 ,
persoonlijk vind ik het wel mooi zo,is weer eens iets anders dan de standaard blauw/wit of rood/wit combinaties.8-)
 
Ach gele strepen,rode strepen of pimpelpaarse strepen,het maakt niet uit ,als het een kleur is wat je als eigenaar mooi vind dan
is dat gewoon zo,niet iedereen heeft de zelfde smaak anders reden we allemaal op motoren in 1 kleur. 😧 ,
persoonlijk vind ik het wel mooi zo,is weer eens iets anders dan de standaard blauw/wit of rood/wit combinaties.8-)
dat is wat ik bedoel!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan