Weer een GS1000

balhoofd partij klaar.

full
 
Aandacht naar de achterkant, en buddy, dus.........
voorwiel pas gemaakt en teller aandrijving van een Suzuki gsxr 750 uit 92
aangepast, waardoor ik een andere voor-as kon maken van 20mm ipv 15mm.
Was een kl..e klus, door het gebrek aan ruimte.
Moest gebeuren, want ik wil wel dat de originele toerenteller en km teller het doen.
Nu adapters gaan maken voor een paar brembo remklauwen.
full
 
alles hangt er los aan, maar deze kant gaan we ongeveer op.
full
 
Goed bezig! :9 ;)

Ik ben ook bezig met een GS1000 voor een maatje, dus ik kom af en toe wel ff spieken hier. O-) :+
 
Hey Nico, ga je dat kontje zo houden? Ik vind het een mooie fiets worden maar dat standaard kontje vind ik niks......
Die schokbrekers die jij hebt, waar heb jij die vandaan?

Grt,
Bart
 
Hey Nico, ga je dat kontje zo houden? Ik vind het een mooie fiets worden maar dat standaard kontje vind ik niks......
Die schokbrekers die jij hebt, waar heb jij die vandaan?

Grt,
Bart

Hey Bart, het standaard kontje ga ik inderdaad gebruiken.
De opzet van deze fiets is, dat het uiterlijk in 1 oogopslag er uit ziet als een GS 1000,
maar dan wel aangepast.
Ik gebruik juist een aantal standaard delen hiervoor, en het kontje is absoluut Suzuki.
De buddy blijft niet standaard, is ook al verdiept, en ingekort.
Ook het kunstof randje dat normaal onder de buddy zit(niet op de foto) moet er op.
Het geheel zal niet veel korter worden, anders krijg je wat ik bij verschillende cafe racers
afschuwelijk vind, zo,n kontje dat al halverwege eindigt, en de nummerplaat als spatbord wordt gebruikt.
Dit verpest dan ook weer de echte GS1000 lijn.
De andere GS 1000 die ik ga doen, krijgt dezelfde kleuren, maar zal er absoluut NIET uitzien
als een GS1000, een soort 2 eiige tweeling.

greetz: Nico
 
Sorry, vergat de schokbrekers.
Zijn van een xjr 1300, lijkt op ohlins, maar met90% korting.
Gewoon gevonden op internet, dacht voor 350 euro, particulier.
 
Hey Bart, het standaard kontje ga ik inderdaad gebruiken.
De opzet van deze fiets is, dat het uiterlijk in 1 oogopslag er uit ziet als een GS 1000,
maar dan wel aangepast.
Ik gebruik juist een aantal standaard delen hiervoor, en het kontje is absoluut Suzuki.
De buddy blijft niet standaard, is ook al verdiept, en ingekort.
Ook het kunstof randje dat normaal onder de buddy zit(niet op de foto) moet er op.
Het geheel zal niet veel korter worden, anders krijg je wat ik bij verschillende cafe racers
afschuwelijk vind, zo,n kontje dat al halverwege eindigt, en de nummerplaat als spatbord wordt gebruikt.
Dit verpest dan ook weer de echte GS1000 lijn.
De andere GS 1000 die ik ga doen, krijgt dezelfde kleuren, maar zal er absoluut NIET uitzien
als een GS1000, een soort 2 eiige tweeling.

greetz: Nico

Caferacer..... Korte kontjes.... :r verschrikkelijk O-)
Ben benieuwd naar die tweede gs!
Heb je nu weer wat meer tijd voor je project? Kijk altijd graag naar je vorderingen!!
Die dempers passen netjes! Ff in mijn achterhouden!
Grt
Bart
 
Hey Bart, het standaard kontje ga ik inderdaad gebruiken.
De opzet van deze fiets is, dat het uiterlijk in 1 oogopslag er uit ziet als een GS 1000,
maar dan wel aangepast.
Ik gebruik juist een aantal standaard delen hiervoor, en het kontje is absoluut Suzuki.
De buddy blijft niet standaard, is ook al verdiept, en ingekort.
Ook het kunstof randje dat normaal onder de buddy zit(niet op de foto) moet er op.
Het geheel zal niet veel korter worden, anders krijg je wat ik bij verschillende cafe racers
afschuwelijk vind, zo,n kontje dat al halverwege eindigt, en de nummerplaat als spatbord wordt gebruikt.
Dit verpest dan ook weer de echte GS1000 lijn.
De andere GS 1000 die ik ga doen, krijgt dezelfde kleuren, maar zal er absoluut NIET uitzien
als een GS1000, een soort 2 eiige tweeling.

greetz: Nico


i5mw.jpg


GS1000 met originele tank, zijkapjes en kontje, zelfs de bodemplaat van de buddy is van een GS1000.
Zijkkappen zijn ingekort, en de reflectors uit het kontje gehaald.
 
Ja Bart, heb momenteel weer wat tijd, moet nog een klusje doen voor een kennis,
maar dat doe ik tussendoor.
Zit nu tenminste een beetje gang in.

Kijk ff naar de foto hierboven, en I REST MY CASE!! :9~ :] :]
 
Ja Bart, heb momenteel weer wat tijd, moet nog een klusje doen voor een kennis,
maar dat doe ik tussendoor.
Zit nu tenminste een beetje gang in.

Kijk ff naar de foto hierboven, en I REST MY CASE!! :9~ :] :]

ik bergijp je helemaal! is een mooie fiets en gelukkig houden we niet allemaal van hetzelfde, maar ik snap het idee wel en het is nog altijd beter dan sommige andere oplossingen/kontjes die ik zie.

grt,
Bart
 
Adaptertjes gemaakt voor de brembo,s.
Moeten nog wel afgewerkt worden.
full
 
Aandacht naar de achterkant, en buddy, dus.........
voorwiel pas gemaakt en teller aandrijving van een Suzuki gsxr 750 uit 92
aangepast, waardoor ik een andere voor-as kon maken van 20mm ipv 15mm.
Was een kl..e klus, door het gebrek aan ruimte.
Moest gebeuren, want ik wil wel dat de originele toerenteller en km teller het doen.
Nu adapters gaan maken voor een paar brembo remklauwen.[afbeelding]

Je tellers zijn eigenlijk te groot...
Steekt te veel uit bij je koplamp en zo...
 
Terug
Bovenaan Onderaan