Weer een GS1000

Toch weer dat ouwe pl&*&$%$wijf.

Nou ja, toch weer wat gedaan, een achterlicht ophanging annex kentekenplaathouder.

full
 
FF oma buiten de deur houden.

Heb niet stil gezeten, lang bezig geweest met de bodemplaat vd buddy.
Ik gebruik de standaard stalen onderplaat, die heb ik ingekort, versmald,
gelast, en toen wastie te smal.
Weer doorgeslepen, materiaal tussengelast, en nog wat meer.
Affein, het is goed gekomen,maar voordat het naar mn zin zat!!!!
Dat komt ook omdat kost wat het kost de kunsstof rand onder de buddy, weer terug MOET
komen, en als het dan niet goed zit, ziet het er niet uit.
Ben met wat titanium in de weer geweest, en heb wat titanium bourtjes gekocht.
Moer voor de achter-as gemaakt, kettingspanners bewerkt, de stalenafsteunstukjes
in de achterbrug voor de kettingspanners van titanium gemaakt.
Zal vd week wat kiekjes maken, dan is het e.a duidelijk.
 
Verzameling, met stalen en titanium boutjes,blokjes,moer en aangepaste kettingspanners.
full
 
Titanium moer voor de achter-as, en de afsteunblokjes voor de kettingspanners.
full
 
FF oma buiten de deur houden.

Heb niet stil gezeten, lang bezig geweest met de bodemplaat vd buddy.
Ik gebruik de standaard stalen onderplaat, die heb ik ingekort, versmald,
gelast, en toen wastie te smal.
Weer doorgeslepen, materiaal tussengelast, en nog wat meer.
Affein, het is goed gekomen,maar voordat het naar mn zin zat!!!!
Dat komt ook omdat kost wat het kost de kunsstof rand onder de buddy, weer terug MOET
komen, en als het dan niet goed zit, ziet het er niet uit.
Ben met wat titanium in de weer geweest, en heb wat titanium bourtjes gekocht.
Moer voor de achter-as gemaakt, kettingspanners bewerkt, de stalenafsteunstukjes
in de achterbrug voor de kettingspanners van titanium gemaakt.
Zal vd week wat kiekjes maken, dan is het e.a duidelijk.

Ik wilde die strip ook terug onder de buddy, dat geeft de motor gewoon een mooiere lijn.
Ik heb aan iedere kant 2 beugeltjes op het frame gelast, en toen een aluminium stip er op geschroeft, en toen de strip zo bewerkt dat de buddy er over heen past.
 
Ik wilde die strip ook terug onder de buddy, dat geeft de motor gewoon een mooiere lijn.
Ik heb aan iedere kant 2 beugeltjes op het frame gelast, en toen een aluminium stip er op geschroeft, en toen de strip zo bewerkt dat de buddy er over heen past.

Klopt, die kant moet ik ook uit, want de kunsstof strip is door het
inkorten totaal onbruikbaar.
 
Ben met een nieuwe tandwieldrager bezig, zal vd week klaar zijn.
Is veel werk, maar komt goed.
Fotooooooooootje komt laterrrrr.
 
Tandwieldrager klaar, alleen nog wat scherpe kantjes weghalen, maar dat kan later wel.
full
 
sjeeezzz, da`s alweer een kunstwerk, hoe verzin je dat prachtige design toch iedere keer, wat doe je voor wer als ik vragen mag?
 
sjeeezzz, da`s alweer een kunstwerk, hoe verzin je dat prachtige design toch iedere keer, wat doe je voor wer als ik vragen mag?

Design onstaat pas nadat alle benodigde gaten zijn gemaakt, en wat verder aan klungelen.

Werk?? cnc draaier , das wel handig.
Dit is geen cnc werk, doe ik op een gewone draai en freesbank, das veel leuker.
 
Prachtig project ! :9~
Ben heel benieuwd naar het eindresultaat... :Y
Ziet er naar uit dat de Suzuki 30 augustus soort van klaar is ? ;)
 
Prachtig project ! :9~
Ben heel benieuwd naar het eindresultaat... :Y
Ziet er naar uit dat de Suzuki 30 augustus soort van klaar is ? ;)

Was het maar waar,wel een soort van.
Tegen die tijd gaatie naar pajic toe voor een paar uitlaten.
Dan kan de hele fiets gedemonteerd worden,en dan kan ik alles gaan afwerken e.d.
Denk zelf pas mei 2015???

Kom 30 augustus wel kijken op mn KTM.
 
Helaas, slecht nieuws, oma is vermoord.
Doodgeschoten door een gek die een gs1000 aan het verbouwen is, het moet niet gekker worden.

O-)
 
werk ligt ff stil.
geen zin, mooi weer te lui, andere dingen te doen enz enz enz.
:Z :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan