Weer een mijlpaal bereikt!

nou, dan is dit voor mij ook een mijlpaal, want dit is mijn 1000e berichtje op MF *O*
op naar de 10.000 :P
 
De oude servers draaien ook alweer een jaar of twee drie toch?

Is dan gewoon de leeftijd van dat electronisch vernuft.


( krijg toch nog steeds het gevoel dat de computerfabrikanten een soort houdbaarheidsdatum aan dit soort spullen meegeven, na die tijd beginnen ze steeds meer kuren te vertonen) of denk ik nu veel te ver
 
Ah! dus MF-donaties zijn ook niet meer nodig omdat de inkomsten uit de advertentie inkomsten meer dan toereikend zijn *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
De oude servers draaien ook alweer een jaar of twee drie toch?

Is dan gewoon de leeftijd van dat electronisch vernuft.


( krijg toch nog steeds het gevoel dat de computerfabrikanten een soort houdbaarheidsdatum aan dit soort spullen meegeven, na die tijd beginnen ze steeds meer kuren te vertonen) of denk ik nu veel te ver
Nee valt mee, ik heb servers meegemaakt die maar bleven werken. Kunnen makkelijk jaren mee hoor. Alleen harde schijven willen nog wel eens uitvallen.
 
Onze servers kunnen het nog net behappen allemaal, maar het houdt niet over. Aangezien MF blijft groeien en we nieuwe projecten blijven lanceren zullen we er niet aan ontkomen om ons serverpark uit te breiden. Sowieso goed om overcapaciteit/redundantie te hebben.
 
Zeer netjes. Ik zat laatst al te rekenen dat er gemiddeld 4000+ berichten per dag worden geplaatst, elke maand, elk jaar (gebaseerd op een 8 jarig bestaan van het forum 2001-2009). Da's niet weinig!!
 
Zeer netjes. Ik zat laatst al te rekenen dat er gemiddeld 4000+ berichten per dag worden geplaatst, elke maand, elk jaar (gebaseerd op een 8 jarig bestaan van het forum 2001-2009). Da's niet weinig!!
Tegenwoordig is het zelfs al veel meer. Medio juli 2008 bereikten we 10.000.000 berichten, nu zitten we al op 12.135.748. In nog geen 9 maanden tijd dus 2.135.748 berichten, wat neerkomt op 8000 berichten per dag ofzo (ff snel en onnauwkeurig uitgerekend) :o
 
De helft van die berichten zijn door topics als deze, waarbij zogenaamd gezegd wordt dat MF zo groot en geweldig is. :+
 
Tegenwoordig is het zelfs al veel meer. Medio juli 2008 bereikten we 10.000.000 berichten, nu zitten we al op 12.135.748. In nog geen 9 maanden tijd dus 2.135.748 berichten, wat neerkomt op 8000 berichten per dag ofzo (ff snel en onnauwkeurig uitgerekend) :o


Da's een heleboel :}
 
Beste MFers,

Het zal jullie vast zijn opgevallen dat het steeds drukker wordt op MF. Het is de laatste tijd zelfs drukker dan ooit tevoren en wij hadden daarom ook verwacht in maart voor het eerst in ons bestaan meer dan tien miljoen opgevraagde pagina's (pageviews) te hebben.

Het werden er uiteindelijk nóg veel meer: 11 miljoen zelfs (11.114.701 om precies te zijn) en 300.133 unieke bezoekers in één maand 8-) (Gemeten met Google Analytics)

*O* Een mooi nieuw record! *O*

Iedereen bedankt voor het bezoeken van MF en op naar de 12 miljoen *D

En dan de mensen die niet door google worden meegenomen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan