Weer een minder

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Gister is er weer een sjopper rijder gepeld. Nee, niet door een automobiliste maar gewoon door zichzelf. Tussen Bleiswijk en Rotterdam ligt een mooi park. Maar daar was dus een gozer op een voor mij onbegrijpbaar punt onderuit geschoven tussen een paar bomen door en door een hek met prikkeldaad. Deze man had dus gelukkig wel een T-shirt en een korte broek aan. Anders had hij zich lelijk verbrand aan de uitlaat waar hij boven op terecht kwam.

Het schijnt dat de zieken auto alle kleding heeft weggeknipt en deze gozer afgevoerd. :(

_________________
MzzzzzzzzzzzzzzzL
The Saint

Op mijn site altijd mooi motor weer! :)

[ Dit Bericht is bewerkt door: The Saint op 2001-07-27 09:18 ]
 
of't nu z'n eige fout was, of hij geen bescherming rond z'n lijf blijft.. het blijft zwaar kut! :(

 
Nou kan je je inderdaad lelijk branden aan een hete uitlaat :( Vorige week zondag namenlijk even mijn ketting tandje lager gezet ivm passagiere maar terwijl ik mijn achterasmoer losdraaide kwam ik toch mooi met mijn onderarm in contact met eerder genoemde uitlaat :( (hoog oplopende uitlaat, all-roader vandaar) Ook geen beschermende jas aan en nu toch een lelijke brandplek ;( Pluspunt: het heelt vrij snel en doet geen pijn, en ik hoefde niet losgeknipt te worden door de brandweer :) Ketting stellen voortaan ook maar met beschermde kleding? :?
 
Op 2001-07-27 10:41, schreef Guggenheim:
Nou kan je je inderdaad lelijk branden aan een hete uitlaat :( Vorige week zondag namenlijk even mijn ketting tandje lager gezet ivm passagiere maar terwijl ik mijn achterasmoer losdraaide kwam ik toch mooi met mijn onderarm in contact met eerder genoemde uitlaat :( (hoog oplopende uitlaat, all-roader vandaar) Ook geen beschermende jas aan en nu toch een lelijke brandplek ;( Pluspunt: het heelt vrij snel en doet geen pijn, en ik hoefde niet losgeknipt te worden door de brandweer :) Ketting stellen voortaan ook maar met beschermde kleding? :?
Als je uitlaat nog warm is ja.... ;)
 

Die gozer was goed gepeld...... en had daarbij ook nog een mooie brandwond van die uitlaat. Lijkt me niet lekker om door een prikkeldraad hek te gaan..... '(
 
AUW

Nou ja, eigen schuld, mar ik vraag me af of een pak nog had geholpen...
Misschien de schade een beetje binnen de perken gehouden, dat kan natuurlijk.

Nou, hij heeft in ieder geval wel een kutweekend. Ik kwam onderweg naar mijn werk nog een Yamaha FZR 1000 tegen met een T-shirt erop, bloedhard aan het jagen, 2 seconden later begreep ik waarom, er zat een motoragent op z'n hielen.....
Afloop niet gezien, ik stond voor het rode licht te wachten, en zij knalden daar vol doorheen.
Hopelijk goed afgelopen voor beide......
 
met de hitte van de uitlaat is het echt wel opletten

heb mij in september verbrand aan de arm en het is nog steeds goed te zien
als die choppergast daar een tijdje onder zal gelegen hebben zal hij half gegrild zijn
 
met de hitte van de uitlaat is het echt wel opletten

heb mij in september verbrand aan de arm en het is nog steeds goed te zien
als die choppergast daar een tijdje onder zal gelegen hebben zal hij half gegrild zijn
Kleine kinderen zijn daar lastig voor.
AAAhhh!!! Een motor..!! Kijk mam..!!!! Raakt die de uitlaat aan.
Meteen aan het huilen...!!!! Ik waarschuw er wel altijd voor.
Pas op gloeiend hete uitlaat!!
Als ze nog niet luisteren laat ze het maar voelen, vind ik.

Moet je dat maar niet doen he, jochie..!! :9 :9 :9
 
Als ie dat bij doet heeft ie de rest van ze leven
remusdetail.jpg

in z'n hand staan. auw '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan