weer een motor gejat 26-8 (en weer gevonden)

Appie Staartje

Die hard MF'er
22 jan 2004
695
1
amstenrade
KOM ER NET ACHTER DAT VANNACHT MIJN MOTOR IS GEJAT.

Stond bij het winkelcentrum in Arnhem Presikhaaf. Is een beetje verbouwde Honda Xl 500 crosser/enduro. Met kentekenplaat ZU-32-83 en framenummer xl5000000101 uit 1979. Wat moeten ze met een ralle crosser uit het jaar nul?

Weer een fijn weekeinde

full
 
KOM ER NET ACHTER DAT VANNACHT MIJN MOTOR IS GEJAT.

Stond bij het winkelcentrum in Arnhem Presikhaaf. Is een beetje verbouwde Honda Xl 500 crosser/enduro. Met kentekenplaat ZU-32-83 en framenummer xl5000000101 uit 1979. Wat moeten ze met een ralle crosser uit het jaar nul?

Weer een fijn weekeinde

(Afbeelding)

Sjit ;( ze moeten met hun poten van andermans spullen afblijven :(

Ik zal mijn ogen openhouden, werk redelijk in de buurt...
maar ja, of dat helpt :X


Succes ermee....
 
B| Balen man!
Zullen ze wel even mee gaan rond knallen en ergens dumpen.
Misschien dat ie nog ergens gevonden wordt de komende dagen.

Je kan tegenwoordig bijna nergens meer je motor buiten laten staan.
Zorg in de toekomst ervoor dat ie altijd binnen staat of uit het zicht!
 
Kan iemand geen topic maken naast (ongelukken en crashes 2005)............. dat heet: diefstallen 2005 topic!

Tering kut nieuws voor je.......... hopenlijk dat ZE je brommer vinden ( :X ) ;)


p.s wel een stoere brommert!!!
 
KOM ER NET ACHTER DAT VANNACHT MIJN MOTOR IS GEJAT.

Stond bij het winkelcentrum in Arnhem Presikhaaf. Is een beetje verbouwde Honda Xl 500 crosser/enduro. Met kentekenplaat ZU-32-83 en framenummer xl5000000101 uit 1979. Wat moeten ze met een ralle crosser uit het jaar nul?

Weer een fijn weekeinde

(Afbeelding)

Shit ik zit daar sinds 2 dagen op school.
Vind het inderdaad raar dat ze zo'n ding jatten (niet lullig bedoelt maar voor de handel hebben ze er niet veel aan lijkt mij).
Ben er inmiddels paar keer langs gereden en gelopen (wegens dooie fiets en hekel aan OV heb ik 15klm naar huis gelope B| ) maar heb niks gezien.
Denk inderdaad dat deze is gebruikt als vluchtvervoermiddel of gewoon door een paar jochies die stoer liepen te vertellen dat ze het lef hadden om een motor te stelen en ja dat bewezen ze dan met de jouwe. (Denk niet dat die stadslui in die buurt van crossen weten ;) ).
Iig sterkte met het verwerken van dit grote verlies '(


(vind m zelf stoer voor een XL :P alleen ff zijkappen er op)
 
Ze zijn echt desperate.

Maar zwaar kut allemaal.
Misschien dat jij hem over zes jaar ook weer terugkrijgt. B|
 
:(

Maakt niet uit wat voor eigendom het is, ze moeten hun "poten" er vanaf houden B|

Sterkte...
 
:(
Ze moeten inderdaad gewoon met hun klauwe van iemands spullen afblijven.. B|

En ik was nog wel opzoek naar een XL (of iig zulke types).. Dus als ik 'm ergens zie zal ik je waarschuwen
 
KOM ER NET ACHTER DAT VANNACHT MIJN MOTOR IS GEJAT.

Stond bij het winkelcentrum in Arnhem Presikhaaf. Is een beetje verbouwde Honda Xl 500 crosser/enduro. Met kentekenplaat ZU-32-83 en framenummer xl5000000101 uit 1979. Wat moeten ze met een ralle crosser uit het jaar nul?

Weer een fijn weekeinde

(Afbeelding)


Vervelend dat sommige mensen niet van ander mans spullen kunnen afblijven :(


En op de vraag wat ze er mee moeten:

waarschijndelijk mee op rooftocht(handtasjes) snel weg op een gestolen motor B|
 
Gisteravond liep ik bij Presikhaaf in de buurt en toen heb ik het volgens mij nog zien staan.....

Ik zit daar in de buurt sinds deze week op school dus ik zal er op letten..
Je weet maar nooit.... :X
 
gaat waarschijnlijk om je blok, stelletje kloothommels !

Hoop voor je dat ze hem terug vinden van de politie hoeft je niks te verwachten !

Aangezien je motor gedateerd is, en dat weten die dieven!
 
Terug
Bovenaan Onderaan