Weer een motor lenen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Datum alleen voor serieus geinteresseerden... ff mailen dus als je echt interesse hebt.
Ik heb geen zin in een speeltuin op de baan ;)
En dan kom je hier? :+

Ga gewoon naar een motordealer, zoek de mooiste fiets uit en vraag of je er een fotoshoot mee mag doen, zeg tegen die vent dat ie er dan wel een stickertje van zijn zaak op mag plakken.

Jij blij, hij blij! :W


Niet dat ik mijn mede MFers de kans wil ontnemen te rellen... :P
Mijne wint het toch niet :$

502981718_6_HkQm.jpeg
 
Trek je deze outfit ook aan tijdens de shoot? Of wordt het nog ietsje minder? :P
 
ghehe een nieuw topic 8-)
na de ban zijn de heren toch wel wat liever lees ik al, ze bieden zelfs hun motor aan. goed bezig!!
succes met motors zoeken, maar ik zou persoonlijk niet op zo'n lelijke R1 willen zitten :+ ga maar voor naked, eens een keer wat anders 8-)
 
ghehe een nieuw topic 8-)
na de ban zijn de heren toch wel wat liever lees ik al, ze bieden zelfs hun motor aan. goed bezig!!
succes met motors zoeken, maar ik zou persoonlijk niet op zo'n lelijke R1 willen zitten :+ ga maar voor naked, eens een keer wat anders 8-)
Hee schat :j
:+
 
ghehe een nieuw topic 8-)
na de ban zijn de heren toch wel wat liever lees ik al, ze bieden zelfs hun motor aan. goed bezig!!
succes met motors zoeken, maar ik zou persoonlijk niet op zo'n lelijke R1 willen zitten :+ ga maar voor naked, eens een keer wat anders 8-)


oooohhhhhhh :N :N
 
al die standaard meuk ook weer :N

neem toch eens wat anders :9~
538193863_5_0GNk.jpeg


538731795_5_io6M.jpeg



owja kleinigheidje me onderkuip is wel wat beschadigd dus als die nou gelijk vergoedt wordt heb jij unieke motor en ben ik ook weer blij


O-)
 
ghehe een nieuw topic 8-)
na de ban zijn de heren toch wel wat liever lees ik al, ze bieden zelfs hun motor aan. goed bezig!!
succes met motors zoeken, maar ik zou persoonlijk niet op zo'n lelijke R1 willen zitten :+ ga maar voor naked, eens een keer wat anders 8-)



_O- _O-

er zijn twee op hun teentjes getrapt _O-

idd. naked *O* *O*
full
 
Ik heb nog een motor te koop, als je die nou koopt .. dan mag je er zo vaak op zitten met je natte poes als je wilt. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan