Weer een motorrijder erbij!!

Groentje

MF'er
3 dec 2001
247
0
Maastricht
Goeie avond allemaal,

heb sinds vorige week mijn motorrijbewijs!!Wel 25kw.....maar toch.Heb ik eindelijk het rijbewijs is het winter\ '(
Nu maar hopen dat de zon weer verschijnt dan kan de Aprilia de weg op!Maar ik vrees dat dit nog wel ff kan duren.
 
misc.php


Zo is duidelijker voor iedereen...
 
Nog gefeliciteerd met je rijbewijs! Welkom hier :) Mooie Aprilia enne... gewoon voorzichtig rijden, dan kun je ook in deze periode nog vele lekkere kilometers maken :]
 
Hoi Groentje,

Gefeliciteerd met je kersverse rijbewijs! :)

Enuh..., laat je fiets nu vooral niet op de bok staan omdat wintertje tijd weer is aangebroken hoor. ;(
Zolang er nog geen sneeuw en ijs op de weg ligt is het allemaal best te doen. :]
De onverschrokken, geharde, met stalen zenuwen en ervaren biker zal zich misschien ook met sneeuw en ijs op de weg wagen, maar aangezien ik ook pas mijn rijbewijs heb waag ook ik me daar echt nog niet aan.
Anyway wat hebben we hier eigenlijk voor een winters? Toen ik in januari van dit jaar begon met lessen en de sneeuw viel in mijn ogen met bakken uit de lucht, belde ik de rijschool op om te vragen of de les wel doorging. Ja natuurlijk werd er gezegd want de wegen zijn schoon!
Dus ik met mijn ziel en de helm onder de arm naar de rijschool en toch nog gereden en achteraf viel het allemaal best wel mee.

Toedeloet 8-)
 
Gefeliciteerd, Kawa-fan... (iemand met de nick groentje moet wel weg zijn van Kawa-groen, toch? :P )
Mooi fietsje... Als je niet vies bent van een beetje (nou ja, beetje) poetswerk, duik dan tussen de regenbuien door lekker de weg op... Leer je ook meteen om te gaan met nat wegdek :)
Als je een beetje warme kleding hebt en het regent effe niet, is het rijden goed te doen... Wel oppassen voor die kleine straatjes met aan weerzijden bomen, die helemaal vol liggen met blad, dan is er nog best wel goed te rijden... :)
 
Van harte hoor en welkom natuurlijk.
Leuke motor, 2-takt is altijd leuk.
Vind de achterbrug van je motor wel moooiii!!! :9~
Niet meer rijden zodra er met zout gestrooid
wordt, is wel zonde. Het komt altijd op plekken
waar je niet bij kunt.
Verder veel rijplezier gewenst!!!!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan