Weer een motorrijder verongelukt, zo jong

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel triest ;(

Maar ik denk wel dat er een slotje komt...
 
Laatst bewerkt:
Heel triest ;(

Maar ik denk wel dat er een slotje komt...


Diep triest...
Waarom een slotje ??
Wellicht beter om hiervoor een apart topic te openen, wat naar de toekomst toe altijd gebruikt wordt ( klote term ). En leerzaam kan zijn voor iedereen hiero.

groet
Senco
en sterkte voor de famliie....
 
Waarom een slotje ??
Omdat er anders dit weekend nog tien van dit soort topics worden geopend...
(Je mag alleen topic openen als je zelf slachtoffer bent van een ongeval of getuige ervan.)

Ontopic: R.I.P. B|

R.I.P. '( Het lijkt nu wel iedere dag te gebeuren -O-
Mooi weer, zomerrijders die denken dat ze het nog kunnen, druk op de weg...
(Ik merk het nu ook continu. Ze gaan hard rechtdoor maar zodra er een bocht komt moet ik vol in de ankers omdat ze zowat stilstaan B| )
 
Laatst bewerkt:
Tja, we hebben nog steeds iets van 3 verkeersdoden per dag, waaronder ook heel wat motorrijders... :'(

Wat ik bedoel is eigenlijk 1 topic voor dit soort drama's.. dus geen tig topics.
Thats all. Het lijkt me alleszins redelijk om dit soort ongevallen - door wie dan ook veroorzaakt is - kenbaar te maken aan MF, zonder dat er gelijk een slotje opkomt.
Leerzaam denk ik dan, en overigens, ik kan hier geen goede formulering op vinden.
Alles valt weg door weer iemand die.....
 
Uit de policy

Topics over ongelukken waarbij, voor zover op dat moment bekend, geen medeforummers betrokken zijn geweest, gaan op slot. Het betreft hier dus bijv. ongevallen waarover je in de media gelezen hebt, waar je van gehoord hebt of waar je langsreed toen het al gebeurd was, zonder dat je weet wat er gebeurd was. Het staat natuurlijk vrij om een topic te starten over een ongeluk waarbij je zelf betrokken bent geweest, waarbij je geassisteerd hebt, moet getuigen, het hebt zien gebeuren oid.

Slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan