Weer een nieuwe caferracer onderweg

Geezer

Die hard MF'er
5 jan 2003
305
0
Roden
Heb enige tijd terug een Guzz gekocht en ben nu druk bezig er een mooie caferracer van te bouwen. Eigenlijk was hij nog te mooi om te slopen, maar ik vind het bouwen nou eenmaal leuk werk :+

Voor de verbouw:

forum.jpg



Nu in de steigers:

DSCN9776.jpg
 
Geezer je hebt gelijk. Eigenlijk was ie te mooi om te verbouwen, maare als je ziet welke klassieke schoonheid verstopt zat onder al dat plastic. Prachtig!

Frans
 
Ik zeg: spaakwielen! 8-)

Verder ziet ie er al een stuk beter uit dan eerst in ieder geval :) .
 
Yeeehaaaah! Hakken en Zaguh! ;)

alleen jammer dat je voor die immitatie megafoontjes hebt gekozen,die dempen veuls te hard... ;)
 
"alleen jammer dat je voor die immitatie megafoontjes hebt gekozen,die dempen veuls te hard..."

Zou het niet denken, tzijn originele Megatons en die maken een zaaaaalig geluid en bepaalt niet zacht :9 :9 :9

Zal morgen weer even een paar nieuwe plaatjes schieten van de nieuwste wijzigingen *D
 
Ik zal wel hartstikke blind zijn,nu ik beter kijk kan ik inderdeed de schroefjes zien zitten...'t leek een geheel.
 
Zo weer een paar pics.
Alle electrische onderdelen hebben nu een plekje gevonden, rem/schakelset zijn gemonteerd op de zelfgemaakte schetsplaten, achterspatbord klaar, etc.

Nu nog carterontluchting/olieafvoer van cilinderkoppen maken,remrevisie, nieuwe remleidingen, nieuwe bedrading en spuiten van diverse onderdelen.

zijaanzicht.jpg


achteraanzicht.jpg
 
:} !!!!

word al iets!!! alleen voorspatbordje zou ik iets anders mee doen, en ik zie liever een beetje inkijk in de motor :9~ ipv die alu platen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan