Weer een nieuwe gebruikster van het forum!

Bitchie

Die hard MF'er
13 aug 2006
723
0
Zutphen
Zal me hier even voorstellen aangezien ik af en toe misschien ook even een berichtje zou willen achterlaten. Wel zo netjes lijkt me..
Ik ben 22 jaar en woon in Gelderland, ben sinds kort trotse eigenaresse van een Yamaha xj600s, wat me zeer goed bevalt (moet alleen nog het een en ander leren over het onderhoud, maar de tijd zal het me leren hoop ik) *D
 
:} heb ook een goede kant hoor, maar eerst altijd aftasten waar iemand tegen kan he O-)
 
welkom2.jpg

:W
 
Dat zal ook zeker niet mijn doel zijn, hier ging het toch ook om de gezelligheid?
Even wat anders, wil ook een grappig fotootje onder m'n naam zetten, maar hoe? :?
 
FAQ


Hoe voeg ik zo'n icoontje toe bij mijn naam?

Maak of zoek een plaatje, zorg ervoor dat deze 60x60 pixels is, zet hem ergens op internet en vul daarna bij je profiel de URL van het plaatje in. Wanneer je zelf geen ruimte op internet hebt om je plaatje neer te zetten kun je hem ook op onze server zetten door Profiel, en vervolgens 'mijn bestanden' te kiezen en daar je plaatje te uploaden (op internet zetten). Nadat je je icoontje geupload hebt komt het in de lijst bestanden te staan. Klik rechts op de naam van je icoontje en kies 'Kopieer Locatie' of 'Copy Shortcut'. Klik vervolgens op Profiel en klik bij Icoon op rechts > plakken. Klik hierna op Wijzigen en voila, je hebt een icoontje. Zorg er wel voor dat je plaatje niet te groot is, dat is voor mensen met een niet al te snelle internet verbinding erg irritant. Een mooi bestandsformaat van je icoontje is rond de 10/12 KB.




Als dat niet lukt plaats hem dan maar hier in dit topic, dan zorg ik wel dat het op de goede plaats komt te staan.
 
Doe ik dat ff goed, tref ik er meteen een die er verstand van heeft *O*
Ga meteen ff wat uitproberen.. *D
 
Goed bezig zeg! Damn, dat zelfs mij dit lukt, sta toch weer van me eigen te kijken _O-
 
Jeetje, vond dit al heel wat, en nou nog meer vragen? ;)
Wees eens orgineel en bedenk zelf maar wat *D
 
:} heb ook een goede kant hoor, maar eerst altijd aftasten waar iemand tegen kan he O-)
*O* Bienvenue au Forum-Motard *O*


Maar jouw goede kant, is dat de rechtse of linkse kant, de voor- of de achterkant, onder- of bovenkant...

Op zich hou ik wel van kant, mits verwerkt in een licht doorschijnend negligé...

Ik sta hier vierkant achter...

Ik ben NIET van de verkeerde kant, ben gewoon 'in touch with my feminine side'...



[me] Roelibaldi begint weer hersendood te worden[/me]
 
Wat een geweldig ontvangst hier mensen! En wat ontzettend veel reacties en toppics hier! Dat is toch allemaal niet bij te houden? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan