Weer een nieuwe: Klein(motor)Moessie op een Bandit

KleinMoessie

Rookie
1 aug 2006
2
0
Drenthe
Hallo allemaal,

Zo, toch maar eens even rondneuzen op dit forum. Dit MotorMoessie is een vrouw van 31 jaar, die wel een aantal leuke vriendinnen heeft, maar geen van allen rijdt motor. Ik had het vanaf mijn 18e zo'n beetje als wens voor later en wonder boven wonder is het er ook nog van gekomen. Op mijn 29e heb ik mijn rijbewijs gehaald (oktober 2004). Vervolgens heb ik in mei 2005 mijn grote trots gekocht: mijn mooie Bandit. Maar bij gebrek aan mederijders heb ik nog (te) weinig kilometers gemaakt. Wat ook meespeelt is dat ik (te) veel hobby's heb (luxeprobleem natuurlijk), ik sport namelijk ook veel en heb een leuke full-time baan als financieel adviseur. Veel mensen zijn altijd verrast als ik zeg dat ik een motor heb, verwachten ze toch weer niet van mij... O-) . Ik ben overigens errug blij met mijn lieve zwager, die ook rijdt, als er wat is met mijn motor, dan staat hij altijd voor me klaar (wat natuurlijk erg handig is, als vrouw zijnde, ik zeg het zelf maar alvast even).

Het lijkt me leuk om eens wat met andere liefhebbers (Drenthe/Overijssel ? ) te kletsen op dit forum.

Groetjes Moessie
 
:W
full
 
Wat gezellig al die Welkom-berichtjes, jullie maken er wel werk van! Hoe lang zwerven jullie hier al rond? Al leuke ritjes uit voortgekomen? Ik kom trouwens uit Meppel.

:]

Groetjes Moessie!
 
Leuke ritjes zijn er genoeg geweest en komen er nog meer.
Voor korte ritjes in de buurt kan je het beste kijken bij één van de regionale topics die Lenuzzz al heeft opgegeven.

Voor grote landelijke ritten kan je het beste kijken in de agenda van LCB (bovenaan in "waar is wat te doen"). Zo zijn er sinds 2003 al aardig wat oude brikken toeren (OBT's) geweest. Die zijn in eerste instantie bedoeld voor mensen met oudere motoren, maar alle gezellige mensen, die geen bezwaar hebben tegen een rustig tempo zijn welkom. Daarnaast zijn er Newbie-tours, bedoeld mensen die nog maar net hun rijbewijs hebben, maar alle gezellige mensen ....enz. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan